poniedziałek, 13 listopada 2017

RECENZJA - NIVEA - CARE & HOLD - PIANKA REGENERUJĄCA & LAKIER REGENERUJĄCY!

Hej :*
PONIEDZIAŁEK - w Starachowicach jest wyjątkowo beznadziejna pogoda.
Jedynie ciepły koc oraz kubek gorącej herbaty - dają dzisiaj ukojenie.
Korzystam z tych dobrodziejstw - bo już jutro wracam do pracy.
A Wam - jak mija początek tygodnia?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam do przetestowania -
jako PRZYJACIÓŁKA NIVEA : https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!




- NIVEA - CARE & HOLD - PIANKA REGENERUJĄCA!
150 ml / ok.14,00 zł


NIVEA CARE & HOLD - PIANKA REGENERUJĄCA - z innowacyjną formułą łączącą regenerację i długotrwałe utrwalenie.Regeneruje i wzmacnia strukturę włosów.
Nie obciąża włosów i chroni przed uszkodzeniami termicznymi.Nie skleja włosów.


- NIVEA - CARE & HOLD - LAKIER REGENERUJĄCY!
250 ml / ok.14,00 zł


NIVEA CARE & HOLD - LAKIER REGENERUJĄCY - z innowacyjną formułą łączącą regenerację i długotrwałe utrwalenie.Regeneruje i wzmacnia strukturę włosów.Nie obciąża i nie wysusza włosów oraz chroni przed promieniowaniem UV.Nie skleja włosów.

RECENZJA :
UTRWALENIE - w przypadku moich niesfornych włosów - jest elementem obowiązkowym codziennej stylizacji.Produkty od NIVEA,które miałam i mam okazję używać charakteryzują się ponadczasowym zapachem,który chyba każda z Nas zna już od dawna :)
Jeżeli zaś chodzi o działanie - zarówno PIANKA,jak i LAKIER w delikatny a za razem skuteczny sposób utrwalają każdą fryzurę - jednocześnie nie obciążając włosów.
Bez względu na warunki atmosferyczne - fryzura jest trwała a za razem elastyczna.
Włosy nie są sklejone i wyglądają bardzo estetycznie.Produkty dobrze wpływają na moje włosy przez co jestem zadowolona z ich działania :)
Moja ocena dla obu produktów,to 5/6.

A Wy - jakich produktów utrwalających używacie?

POZDRAWIAM :)

14 komentarzy:

  1. Też mam te produkty :) lakier sprawdza się jak wieje, bo dobrze stylizuje fryzurę, a pianka nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. w czasach licealnych hurtowo zużywałam pianki, teraz w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam ten zestaw, ale akurat bardzo rzadko sięgam po takie kosmetyki do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam i póki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie używałam pianek do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. O dobrze wiedzieć że ta nowa seria jest skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam ten duecik, ale poleci on do mojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakierów nie używam, ale pianki bardzo lubię, tej z nivea akurat jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam lakier z nivea i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pianki z Nivei się jakoś nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń