poniedziałek, 9 października 2017

RECENZJA - BUBBLE T COSMETICS - MUSUJĄCY PUDER DO KĄPIELI - HERBATA Z OWOCAMI LATA!

Dobry Wieczór :*
PONIEDZIAŁEK - jak Wam się rozpoczął początek tygodnia?
Mnie - bardzo przyjemnie :) Zaraz po PRACY - byłam na próbnych ŚLUBNYCH paznokciach - jestem oczarowana :) Poza tym jutro i pojutrze mam WOLNE w pracy -
także jest się z czego cieszyć :)


Jeżeli - będziecie kiedyś w Starachowicach - serdecznie POLECAM -
SALON URODY ENJOY : KLIK !!!

W ostatnich dniach przyszły do mnie również świetne przesyłki -
kontynuujące współpracę z firmami :

- LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


Wieczory SPA - będą teraz o niebo przyjemniejsze :)

- RONNEY : http://ronney.pl/ - ZAPRASZAM!


Już nie mogę się doczekać jej pierwszego użycia - choć swoich obecnych PAZNOKCI nie zamieniłabym na żadne inne :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą BUBBLE T COSMETICS : https://www.facebook.com/bubbletpolska/ -
ZAPRASZAM!


- BUBBLE T COSMETICS - MUSUJĄCY PUDER DO KĄPIELI - HERBATA Z OWOCAMI LATA! 300 ml - brak dostępnej CENY


Wypełnij swoją KĄPIEL nawilżającymi bąbelkami - pełnymi cudownych aromatów OWOCÓW LATA z nutami BIAŁEJ HERBATY.Dla jedwabiście miękkiej skóry i zapachu WAKACJI.



RECENZJA :
Drogie Panie! Cóż,to jest za ZAPACH - już od pierwszego otworzenia opakowania - zauroczy Was na zawsze :) Jego woń - roztaczająca się w całej łazience sprawia,że kąpiel staje się prawdziwą przyjemnością.PUDER - po aplikacji - bardzo szybko rozpuszcza się w wodzie.
Daje uczucie całkowitego odprężenia.Tuż po kąpieli skóra jest miękka i bardzo przyjemnie pachnie.
Nie zauważyłam żadnych korzyści odżywczych - dlatego śmiem twierdzić,że jest on jedynie UMILACZEM,który bardziej działa na zmysły,niż na ciało - nie mniej jednak i taki relaks jest Nam potrzebny,aby nabrać sił witalnych.Produkt nie podrażnia i nie uczula.
Dla osób takich jak - JA - lubiących wszelkiego rodzaju dodatki do KĄPIELI - serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 4/6.

A jak jest u Was?
Czy korzystacie z tego rodzaju DODATKÓW?


Na sezon JESIENNO - ZIMOWY jestem już przygotowana :)


Nie mogłam im się oprzeć :p


Od Anny : http://lodkanajeziorze.com.pl/ - autorki tegoż właśnie BLOGA - otrzymałam taki UROCZY upominek - DZIĘKUJĘ - a Was serdecznie ZAPRASZAM do odwiedzin Jej strony i oczywiście pozostawienia po sobie śladu - autorce będzie na pewno baaardzo miło :)


Sama - sobie również sprawiłam co nie co :)
KSIĄŻKĘ oraz ten uroczy KUBEK :)

A WY? Co kupiłyście NOWEGO?

DOBRANOC :*






21 komentarzy:

  1. Ja ostatnio nic sobie nie kupuję... ciekawi mnie opinia na temat tych maseczek z Lirene

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te maseczki :) Fajne łowy, ja troszkę ubran kupiłam :) poluje jeszcze na kurtke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłabym się na taką kąpiel :) Życzę udanego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie i kubki, też mam taki zestaw maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny manicure Kochana, maseczki Lirene też mnie kuszą, a puder - chętnie bym wypróbowała. Jesień i zima to dla mnie czas aromaterapii, gorących kąpieli i otaczania się pięknymi, smakowitymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trampeczki mam takie same- bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiadają się ciekawe testy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja poszalałam w tym miesięcu na zakupach więc na razie nic nie kupuję;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwłaszcza jesienią uwielbiam takie pachnące kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puder do kąpieli najbardziej mnie zaciekawił ✿

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny post cóż lubie nawet takie zwykłe zapachowe umilacze do kąpieli a w butach się zakochałam i ten ich kolor pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesyłeczka od Lirene jak zawsze piękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale boskie trampki! Prześliczny odcień, jestem w nich zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem strasznie ciekawa maseczek Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne nabytki :) Maseczki Lirene super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju pudry, sole i kule do kąpieli. Niestety zamiast wanny posiadam prysznic. Na szczęście na tyle głęboki, że przy moich krasnalich gabarytach spokojnie mogę się w nim wymoczyć właśnie z takimi umilaczami:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam takiego pudru :D

    OdpowiedzUsuń