czwartek, 14 września 2017

ŚLUB - jak go zorganizować żeby nie zwariować?

Witam :*
To właśnie dzisiaj jest TEN dzień - kiedy dostałam natchnienia i chcę Wam napisać o zbliżającym się WIELKIM DNIU - Naszym Ślubie - który będzie miał miejsce 12.05.2018 :)
TAK - to już za 239 dni - co jak co,ale nie już nie mogę się doczekać :)


Szczęśliwą NARZECZONĄ jestem od 07.02.2017 - z przymrużeniem oka - po 3 latach ZWIĄZKU.
Miewaliśmy lepsze i gorsze dni,tygodnie oraz miesiące...Nie mniej jednak jesteśmy RAZEM i chcemy być już na ZAWSZE :)


fot.www.zszywka.pl


Po ZARĘCZYNACH - z decyzją o ŚLUBIE nie czekaliśmy zbyt długo - bo już w dniu oficjalnych ZARĘCZYN,które odbyły się w gronie Najbliższych - 19.02.2017 - podpisaliśmy UMOWĘ wynajmu Domu Weselnego.

Wybór padł na Dom Weselny "IMPREZ ART" : http://www.imprezart.pl/ -
ZAPRASZAM!



fot.www.imprezart.pl

TAK - jest,to najlepszy Dom Weselny w moim mieście i jest on spełnieniem moich MARZEŃ :)

Wraz z SALĄ - wybraliśmy również KOLOR przewodni - to KOBALT i kilka jego odcieni :)


fot.www.couturecolorado.com

Będzie on obecny wszem i wobec!

Zespół BEST : KLIK !!! - serdecznie POLECAM - zajmie się oprawą MUZYCZNĄ Naszej uroczystości - są WSPANIALI! :)


fot.Zespół Best

ŚLUB KOŚCIELNY odbędzie się w Parafii w,której był mój CHRZEST oraz moja KOMUNIA :)
A na dodatek jest on tuż przy Domu Weselnym :)
To dla mnie bardzo ważne.Odbyliśmy już Dni Skupienia a od 30.09 rozpoczynamy 10 obowiązkowych SPOTKAŃ w KOŚCIELE.

ŚWIADKOWIE - Starszą Druhną - będzie moja przyjaciółka Katarzyna :*


Starszego Drużby - mój Najdroższy - jeszcze nie wybrał - faceci...

W PODZIĘKOWANIU - Katarzyna otrzymała ode mnie - KRYSZTAŁOWE KIELISZKI do WINA.
Na STARSZEGO - czekają zaś - KRYSZTAŁOWE SZKLANKI do WHISKY :)


ZAPROSZENIA - wybraliśmy ze strony Z - MIŁOŚCI :
https://z-milosci.pl/ - ZAPRASZAM!


Motyw ten POKOCHAŁAM od pierwszego wejrzenia - i nie chciałam już żadnego innego :)
Poza tym - ZAPROSZENIA - te są wykonane z należytą starannością i kosztują jedynie :
- ZAPROSZENIE Z KOPERTĄ : 1,00 zł /szt.
- WKŁADKA : 0,33 zł / szt.

Wraz z zamówieniem ZAPROSZENIEM,zaczęłam również zamawiać inną ŚLUBNĄ GALANTERIĘ PAPIERNICZĄ :)


Nasza KSIĘGA GOŚCI - w której swoje miejsce znajdą zdjęcia GOŚCI wykonane w FOTO - BUDCE oraz mam nadzieję wiele ciepłych słów :)



DODATKI do KSIĘGI GOŚCI,do PUDEŁKA NA KOPERTY,PODZIĘKOWAŃ DLA GOŚCI - którymi będą WESELNE CIASTECZKA Z WRÓŻBĄ - jak również masa innych PAPIERNICZYCH DROBIAZGÓW - jakbym chciała je wszystkie pokazać,to POST nie miałby końca :p


Na wszystkie "DROBIAZGI" założyłam PUDEŁKO - w którym je przechowuję...
Już powoli zaczyna brakować mi miejsca :p

Jak widzicie na powyższym zdjęciu - dla Najmłodszych GOŚCI - Naszej uroczystości - również przygotowaliśmy coś specjalnego...


Mam nadzieję,że sprawią im one - choć trochę radości :)

Przechodząc dalej - i skupiając się tylko i wyłącznie na mnie - chcę Wam pokazać przykładową SUKNIĘ,która bardzo mi się podoba:) Za tą JEDYNĄ -
jadę na przełomie WRZEŚNIA / PAŹDZIERNIKA :)


foto. www.afrodyta-rzeszow.eu

Moja SUKNIA ma mieć na pewno kolor ŚNIEŻNO BIAŁY.
Będzie miała GRUBY RĘKAWEK bądź RĘKAWEK 3/4 i gładki MUŚLINOWY bądź TIULOWY dół - oto taka mała podpowiedź :)



BIŻUTERIĘ ŚLUBNĄ już mam - BUTY również :)


fot.www.deflorist.pl

Te dwa BUKIETY chodzą mi po głowie :)


fot.www.google.pl

Na jaki zdecyduję się ostatecznie - nie wiem :) W każdym bądź razie UMOWA z KWIACIARNIĄ jest już spisana :)

MAKIJAŻYSTKĘ już mam - Milena - pozdrawiam Cię :*
Na próbnym CZESANIU już byłam :)


A na próbne PAZNOKCIE - usilnie próbuję się zapisać :P


fot. NAILS BY PATRYCJA

Ten wzór stał się moją INSPIRACJĄ :)

Zakup OBRĄCZEK pozostawiamy na koniec ROKU,tak samo jak zakup ALKOHOLU.
Podoba Nam się KLASYCZNY wzór i przy takim prawdopodobnie pozostaniemy :)


fot.www.yes.pl

Auto do ŚLUBU nie jest jeszcze wybrane - za,to jest już UBRANE :)


Poza tym kupujemy co tylko się da,aby w przyszłości uniknąć - wygórowanych kosztów na raz.
Dzieląc je na partie - na pewno w mniejszym stopniu je odczujemy.

Spójrzcie jeszcze na Nasze SKRZYNKI,które posłużą do PODZIĘKOWAŃ DLA RODZICÓW - kupiłam je w stanie surowym i przerabiam według uznania.


Kochani - przygotowania do ŚLUBU kosztują wiele pieniędzy,nerwów ale również i radości.
Jest,to na prawdę WSPANIAŁY czas :) Podczas tych kilku miesięcy od ZARĘCZYN - załatwiliśmy wiele spraw i jeszcze wiele mamy do załatwienia.Nie mniej jednak czekamy na ten DZIEŃ z utęsknieniem :*
Mamy za sobą już SESJĘ NARZECZEŃSKĄ - ogromne pokłony w stronę Krzysztofa :)
Oraz NAGRYWANIE PODZIĘKOWAŃ DLA RODZICÓW - bardzo mile wspominam ten czas :)
Nasz KAMERZYSTA - poświęcił wyjątkowo dużo czasu oraz cierpliwości - dzielnie znosił Nasze pomysły i fanaberie : Tomasz : https://www.facebook.com/Ottimstudio/ - DZIĘKUJEMY :)




Mam nadzieję,że te pozostałe 239 dni - ale również i całe życie - będzie płynęło spokojnie i przyjemnie - tego Nam właśnie życzę - MIŁOŚCI,WIERNOŚCI i wzajemnego zrozumienia również :)


fot.www.polki.pl

P.S Na zakończenie - chcę serdecznie PODZIĘKOWAĆ moim Kochanym Rodzicom :*
Za to,że byli,są i wiem,że będą przy mnie - nie tylko w Dniu Ślubu,ale również na co dzień :*


fot.www.dziennikzachodni.pl

A Wy - jesteście przed czy już po ŚLUBIE?
Jak wspominacie czas przygotowań?

DOBRANOC :*



13 komentarzy:

  1. ślub to masa przygotowań, sama go nie biorę ale jestem świadkową za tydzień na ślubie mojej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo rzeczy już pozałatwiałaś! Bardzo dobre rozwiązanie, nie będzie nerwówki tuż przed ślubem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie postawienie na kobalt jako kolor przewodni to strzał w 10. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozostaje życzyć Wam dużo miłości i radosci z dalszego planowania, śliczny motyw wybraliście!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wybraliście zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeje jakie to słodkie i piękne mam nadzieje że to będzie najszczęśliwszy dzień w twoim życiu, bo zapowiada się wprost bajecznie aż ci zazdroszczę odrobinkę wyglądacie razem prześlicznie jak z bajki <3 już teraz Wszystkiego Najlepszego na nowej wspólnej drodze życia kochana <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje>?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor kobalt. Będzie też moim kolorem przewodnim. Piękne zdjęcia i inspiracje. Wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sluby, ale przygotowan jest masa, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszych przygotowaniach :) U nas wkrótce 6 rocznica ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały czas przez Wami, już teraz życzę wszystkiego dobrego :)
    U nas w przyszłym roku porcelanowe gody, jak ten czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już niedługo będę musiała zmierzyć się z tym wyzwaniem,ale mimo wszystko nie mogę się doczekać <3
    Zdjęcia są śliczne :)
    Zapraszam serdecznie etpueriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co, czeka Cię sporo pracy i niestety też nerwów. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży tak jak sobie wymarzysz :) kolor przewodni cudny :D Sama bym taki wybrała :D Bardzo podoba mi się Twoja sesja narzeczeńska, jest bardzo oryginalna :)
    Spełnienia marzeń :D

    OdpowiedzUsuń