poniedziałek, 11 września 2017

RECENZJA - ZOTT - PRIMO - NATUR - JOGURT NATURALNY Z DODATKAMI!

Hello :*
PONIEDZIAŁEK - u mnie minął niezwykle pracowicie...
A jak u Was? W Starachowicach w ostatnich dniach jest ciepło i słonecznie - można się jeszcze chwilę pocieszyć ostatnimi pogodnymi dniami :) Jak spędzacie ten czas?
Ja tuż po pracy - "załatwiłam" KWIACIARNIĘ,która zajmie się częścią FLORYSTYKI w dniu Naszego ŚLUBU a późnym popołudniem byłam na pierwszym CZESANIU PRÓBNYM.
Jestem mile zaskoczona,ale...To jeszcze nie KONIEC :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie PROJEKTU :
ZOTT - PRIMO - NATUR - JOGURT NATURALNY Z DODATKAMI w,którym brałam udział dzięki uprzejmości społeczności
TRND : http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


- ZOTT - PRIMO - NATUR - JOGURT NATURALNY Z DODATKAMI!
125g / ok.2,00 zł


fot. www.zott-primo.com

Nowość od ZOTT PRIMO - to innowacyjne połączenie kremowego,delikatnego JOGURTU NATURALNEGO - ZOTT PRIMO - i pysznych dodatków.
Jeśli masz ochotę aby wzbogacić i urozmaicić smak Twojego ulubionego JOGURTU NATURALNEGO - możesz dodać do niego OWOCE.
Soczyste OWOCE są zamknięte w osobnym kubeczku - więc sama decydujesz,jak bardzo OWOCOWY ma być Twój JOGURT.JOGURT NATURALNY od ZOTT - zawiera w sobie wszystko - co najlepsze oferuje natura a dodatkowe składniki doskonale się z nim komponują.
Idealne połączenie na zdrowe śniadanie lub szybką i zdrową przekąskę w ciągu zabieganego dnia.



Oprócz mnie oraz mojej RODZINY - JOGURTY te testowała również moja Kochana PRZYJACIÓŁKA - Katarzyna :*


JOGURT NATURALNY?
Brzmi zwyczajnie...
JOGURT NATURALNY Z DODATKAMI?
Brzmi nadzwyczajnie...



RECENZJA :
ŚNIADANIE - jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia.
To właśnie ono - dodaje Nam sił - do działania.
Musi być więc nie tylko smaczne,ale również pożywne.
Jak jest z JOGURTEM NATURALNYM Z DODATKAMI?
Słowo NATURALNY mówi samo za siebie - jest bez smaku.
Szczerze mówiąc - nie należy on do moich ulubionych.
Zważają jednak na fakt,że zawiera DODATKI (do wyboru jest ich aż 8) - zyskuje na wartości.
Jego smak staje się intensywniejszy,słodszy.Przy jego udziale moje śniadanie - staje się bogatsze.
Podobne zdanie mają również moi Najbliżsi - choć intensywność słodyczy a właściwie jej brak - odrobinę Nam wszystkim przeszkadza -  to całkowicie go nie przekreślamy.
Od czasu do czasu warto jest sięgnąć,po coś innego - co zawiera mniej cukru - niż tradycyjne JOGURTY dostępne na rynku.U osób lubiących delikatność z nutą słodyczy - serdecznie POLECAM...Natomiast fanom słodkości - NIE POLECAM,gdyż mogą się odrobinę rozczarować.
Moja ocena,to 3/6.

A Wy - lubicie tego typu JOGURTY NATURALNE?

DOBRANOC.




19 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa fryzurki na ważny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze tych akurat nie jadłam są podobne do Fantazji. lubię dodatki przy jogurtach, razem smakują lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię naturalne jogurty bez dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różne jogurty z dodatkami jadłam wtedy kiedy nie zważałam na to co jem. Potem przestawiłam się na jogurty naturalne bez dodatków, a teraz zupełnie nie jem nabiału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie przepadałam za takimi jogurtami, teraz bardzo je polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio robię koktajle na jogurtach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przerzuciłam się na jogurciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jogurty,ale nie mogłabym ich jesc codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety musiałam odstawić nabiał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio przerzuciłam się na wyłącznie jogurty naturalne :)

    OdpowiedzUsuń