wtorek, 26 września 2017

RECENZJA - NIVEA - ESSENTIALS - URBAN SKIN - KREM DO TWARZY NA DZIEŃ,NA NOC & MASECZKA DO TWARZY! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać? Jak Wasze samopoczucie na początku tygodnia?
Ja - odpoczywam...Wczoraj i dzisiaj mam WOLNE - dlatego korzystam ile się da i ładuję swoje baterie :) Miniony WEEKEND spędziłam w pracy - dlatego te dwa dni WOLNEGO - są dla mnie zbawienne.Dzięki nim - mam również czas dla Was - dlatego serdecznie ZAPRASZAM na nowy wpis :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów.które otrzymałam do przetestowania -
jako PRZYJACIÓŁKA NIVEA : https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!


- NIVEA - ESSENTIALS - URBAN SKIN - DEFERENCE - SPF20 - KREM DO TWARZY NA DZIEŃ! 50 ml / ok.20,00 zł
- NIVEA - ESSENTIALS - URBAN SKIN - DETOX - ŻEL - KREM DO TWARZY NA NOC!
50 ml / ok.20,00 zł




KREM DO TWARZY NA DZIEŃ - z kwasem hialuronowym,antyoksydantami i ekstraktem z bio ZIELONEJ HERBATY.Zobacz i poczuj udoskonaloną i zdrowo wyglądającą cerę.
Rozpieść swoją skórę tym lekkim,szybko wchłaniającym się i łatwym w aplikacji KREMEM.
Ciesz się intensywnym nawilżeniem,uczuciem jedwabiście gładkiej i odświeżonej cery w ciągu dnia.

- Zapewnia dodatkową ochronę antyoksydacyjną i wzmacnia naturalny system ochrony Twojej cery.
- Pomaga chronić Twoją cerę przed negatywnym wpływem czynników,zanieczyszczeniem powietrza i szkodliwym działaniem promieni słonecznych dzięki ochronie UVA/UVB (SPF20).
- Zapewnia Twojej skórze obfite - 48 godzinne nawilżenie.
- Lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawia,że poczujesz wspaniałe orzeźwienie.


ŻEL - KREM DO TWARZY NA NOC - z kwasem hialuronowym,antyoksydantami i ekstraktem z bio ZIELONEJ HERBATY.Pomaga oczyścić skórę z toksyn każdego wieczoru - dla widocznie udoskonalonej - zdrowo wyglądającej cery.

- Przywraca zdolność antyoksydacyjną skóry i wzmacnia jej naturalny system ochronny.
- Pomaga cerze zregenerować się podczas snu.
- Wypełnia Twoją cerę obfitym - 48 godzinnym nawilżeniem.
- Lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawiają,że poczujesz wspaniałe orzeźwienie.

Rozpieść swoją cerę lekkim - szybko wchłaniającym się i łatwym w aplikacji ŻEL - KREMEM.
Ciesz się intensywnym nawilżeniem,uczuciem jedwabiście gładkiej,odświeżonej i oczyszczonej z toksyn cery!

- NIVEA - ESSENTIALS - URBAN SKIN - DETOX - 1 MINUTOWA MASKA!
75 ml / ok.20,00 zł


Efektywne oczyszczanie skóry z toksyn,złuszczanie martwych komórek naskórka i wsparcie naturalnie pięknego wyglądu Twojej cery - to wszystko znajdziesz w 1 - MINUTOWEJ MASCE - URBAN SKIN DETOX od NIVEA!



RECENZJA :
Nowa seria kosmetyków od NIVEA - ESSENTIALS - URBAN SKIN - charakteryzuje się delikatnym a za razem świeżym i przyjemnym zapachem.Jeżeli chodzi o KREMY - oba mają niezwykle lekką formułę oraz konsystencję - dzięki czemu z łatwością się aplikują,rozprowadzają a co najważniejsze wchłaniają.Nie pozostawiają tłustej warstwy - co jest dla mnie niezwykle ważne.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć,że skóra staje się dogłębnie nawilżona oraz odżywiona.Jest wyraźnie delikatniejsza w dotyku i wygląda na zdrowszą.
MASKA - ma gęstą formułę oraz konsystencję z wyczuwalnymi drobinkami.
Dobrze się rozprowadza i w dosyć krótkim czasie zasycha.Nie daje jednak uczucia ściągnięcia,również po jej zmyciu.Generalnie - muszę przyznać,że jest to moim zdaniem najlepszy produkt z całej trójki :) Już po pierwszym użyciu - widać,jak dobrze wpływa na cerę :)
W moim przypadku - cera jest w znacznym stopniu oczyszczona,wygładzona a wydzielanie sebum zmniejszyło się.Produkty nie podrażniają i nie uczulają.Są lekkie i dobrze mi się z nimi współpracuje.
Choć w głównej mierze są przeznaczone dla posiadaczek cery NORMALNEJ,to ja - jako właścicielka cery TŁUSTEJ ze skłonnością do niedoskonałości - również serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to :
- KREMY 5/6
- MASKA 6/6.

A Wy - znacie tę nową serię KOSMETYKÓW?

NOWOŚCI :) Chyba każda z Nas je lubi :)


Zostałam Ambasadorką Sante : https://www.sante.pl/ - ZAPRASZAM!


Dzięki STREETCOM : http://streetcom.pl/ - otrzymałam również miano Ambasadorki Neutrogena :)


Le Petit Marseillais : https://ambasadorkalpm.pl/ - rozpieściło zarówno mnie,jak i mojego Najdroższego :*


Nawiązałam również wspaniałą WSPÓŁPRACĘ z marką MANIROUGE :
http://www.manirouge.com/ - ZAPRASZAM!

A u Was? Co nowego?

Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Z Urban Skin też jestem dość zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa maseczki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo fajnych nowości, najbardziej kusi mnie ta maska, masz cudne tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka się rozwija i wprowadza ciekawe produkty. Mogliby jeszcze popracować nad składami, bo obecnie wiele osób stawia na naturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska Nivea jest rewelacyjna :) jedna z lepszych jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tą maseczkę z Nivei mogłabym się skusić :D (szkoda że z składami u nich jeszcze kiepsko)
    Jestem ciekawa recenzji tych naklejek termicznych - jak dla mnie świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ta Maseczka. Kremy dla mnie chyba zbyt lekkie

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też niedługo post z nowościami ;) Maseczka Nivea mi się podoba, kremy czekają na swoją kolej ;) Ten żel męski mam dla męża, ale z portalu wizaz.pl ;) a płatki Sante kompletnie mi nie podeszły.

    OdpowiedzUsuń