wtorek, 19 września 2017

RECENZJA - MINERAL COLLECTION - SERIA KOSMETYKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie w te coraz zimniejsze dni oraz noce?
Przeprosiłyście się już z cieplejszymi UBRANIAMI?
Ja - TAK i to bardzo...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!



- LIRENE - MINERAL COLLECTION - KORAL MORSKI - OLEJKOWA MGIEŁKA DO CIAŁA! 185 ml / ok.20,00 zł


OLEJKOWA MGIEŁKA subtelnie otula ciało zapachem MORSKIEJ BRYZY oraz w intensywny sposób pielęgnuje skórę - pozostawiając ją aksamitnie miękką w dotyku.
Lekka,dwufazowa formuła MGIEŁKI zapewnia szybką i równomierną aplikację oraz błyskawiczne wchłanianie - nie pozostawiając tłustej warstwy.

- LIRENE - MINERAL COLLECTION - JEDWAB MORSKI - LEKKI BALSAM ODŻYWCZY DO CIAŁA! 200 ml / ok.16,00 zł


Formuła BALSAMU zawiera bogaty w AMINOKWASY,MINERAŁY i WITAMINY,naturalny JEDWAB MORSKI,WITAMINĘ E i CALM PROTECT,dzięki którym BALSAM regeneruje i uelastycznia skórę,kojąc podrażnienia.BALSAM ma delikatną,lekką konsystencję - idealną dla skóry normalnej.Szybko się wchłania,nie pozostawiając tłustej warstwy.

- LIRENE - MINERAL COLLECTION - MINERAŁY Z MORZA MARTWEGO - MULTI - REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA! 200 ml / ok.16,00 zł


Formuła BALSAMU bogata jest w MINERAŁY Z MORZA MARTWEGO zawierającego cenne mikroelementy - takie jak POTAS,MAGNEZ,JOD - które znane są ze swych odżywczych właściwości już od tysięcy lat.Bogata konsystencja BALSAMU nawilża i odżywia suchą i bardzo suchą skórę - pozostawiając na niej film ochronny,który zabezpiecza przed utratą wody.


OD LEWEJ :
- LEKKI BALSAM ODŻYWCZY DO CIAŁA
- MULTI - REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA

RECENZJA :
Nowa seria KOSMETYKÓW od LIRENE już od pierwszego użycia spotkała się z moim zainteresowaniem :) Wszystkie charakteryzują się oryginalnym zapachem,który na dłużej pozostaje na skórze :) Zaczynając od OLEJKOWEJ MGIEŁKI DO CIAŁA - odrobinę się jej obawiałam.
Dlaczego? Nie przepadam za produktami,które mają "tłustą" formułę oraz konsystencję.
Nie mniej jednak tym razem postanowiłam spróbować i bardzo mile się zaskoczyłam :)
Po wstrząśnięciu - MGIEŁKA - zyskuje jednolitą konsystencję.Dzięki praktycznemu aplikatorowi z łatwością się rozprowadza,błyskawicznie wchłania i o dziwo - nie pozostawia na skórze oraz odzieży - tłustej warstwy oraz plam.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry,która staje się generalnie odżywiona,nawilżona i aksamitna w dotyku.
Tak samo jest z BALSAMAMI o,których mowa w powyższych opisach.
Oba mają bardzo lekką formułę oraz konsystencję - dzięki czemu z łatwością wnikają w głąb skóry - generalnie ją regenerując.Produkty koją wszelkie podrażnienia - poprawiając wygląd skóry.
Zapewniają satysfakcjonującą elastyczność.Nie podrażniają i nie uczulają.
Bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje.Jak dla mnie - nowa seria - jest strzałem w dziesiątkę!
Moja ocena dla wszystkich trzech KOSMETYKÓW,to 6/6.

A Wy - miałyście już styczność z tymi PRODUKTAMI?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

DOBRANOC :*

17 komentarzy:

  1. Znów widzę u Ciebie nowości i mam okazje nieco je poznać :) Ta marka co róż ma nowe serie kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miała tej serii, ale ciekawi mnie bardzo. Opakowania też mają urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo polubiłam te balsamy a moja mama mgiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te cuda i świetne się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa jestem zapachu tej serii :) Szata graficzna produktów śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej serii ale kosmetyki wyglądają zachęcająco :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawi mnie ta seria ;)A jeżeli chodzi o pogodę to nie cierpię takiej pogody,ogólnie to ja nie lubię zimy, kocham lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ta seria Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że opakowania mają bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się design tych opakowań! Mgiełka mocno mnie kusi, wydaje się być idealnym kosmetykiem do porannej pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń