wtorek, 5 września 2017

RECENZJA - LIRENE - AGE - REGENERATION & RETINOL D - FORTE!

Witam :*
JESIEŃ - w Starachowicach jest zimno i deszczowo...
Czas wyjąć z szafy lekką kurtkę,pełne buty oraz parasol.


To nie jest POGODA dla mnie - zdecydowanie należę do tych ciepłolubnych osób.
A tymczasem pogoda - zmierza w zupełnie innym kierunku...

Jak sobie radzicie z JESIENNYM nastrojem?
Macie jakieś "złote środki" godne polecenia?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


KREMY - testowała i nadal testuje moja Kochana Mama :)

- LIRENE - AGE REGENERATION - CERAMIDOWY KREM DERMO - NAPRAWCZY - NA NOC! 50 ml / ok.35,00 zł
- LIRENE - RETINOL D - FORTE - ULTRA KORYGUJĄCY KREM UJĘDRNIAJĄCY - NA NOC! 50 ml / ok.30.00 zł
- LIRENE - RETINOL D - FORTE - ODMŁADZAJĄCY PREPARAT DO ZADAŃ SPECJALNYCH - NA NOC! 30 ml / ok.31,00 zł


- LIRENE - AGE REGENERATION - CERAMIDOWY KREM DERMO - NAPRAWCZY - NA NOC! 50 ml / ok.35,00 zł


CERAMIDOWY KREM DERMO - NAPRAWCZY - NA NOC :
Pobudzenie komórek - kompleks peptydowo - ceramidowy - wpływa na komunikację międzykomórkową - uruchamiając intensywne procesy naprawy uszkodzeń.
Reguluje złuszczanie martwych komórek naskórka.Skóra odzyskuje naturalną jędrność i sprężystość oraz blask.
KOMPLEKSOWA REGENERACJA : 
Wyciąg z BŁĘKITNEJ ALGI w połączeniu z GLICEROLEM i MASŁEM SHEA odbudowują i wzmacniają płaszcz lipidowy skóry.Głęboko odżywiają,wygładzają i zapobiegają przesuszeniu.
HYDRO - RÓWNOWAGA : 
HIALURONIAN nawilża skórę od wewnątrz,przeciwdziałając transepidermalnej utracie wody.
Przywraca skórze elastyczność i młody wygląd.


- LIRENE - RETINOL D - FORTE - ULTRA KORYGUJĄCY KREM UJĘDRNIAJĄCY - NA NOC! 50 ml / ok.30.00 zł

ULTRA KORYGUJĄCY KREM UJĘDRNIAJĄCY - NA NOC :
Podczas nocnego odpoczynku KREM pomaga skórze odzyskać młody wygląd - działając wielowymiarowo :
- KOREKTA STRUKTURY SKÓRY : połączenie stabilnego BIO - RETINOLU z WIT.D PRO wspomaga odbudowę BIAŁEK MACIERZY komórek skóry.
W efekcie zmarszczki zostają zredukowane a skóra odzyskuje jędrność.
- NOCNA REGENERACJA KOMÓRKOWA : bogaty w ORYZANOL - RENEW COMPLEX przyśpiesza proces regeneracji.Koenzym Q10 usprawnia procesy metaboliczne komórek.
Skóra po przebudzeniu wygląda na zdrową i wypoczętą.
- ODŻYWIENIE I NAWILŻENIE : zawartość biozgodnych kompleksów odżywczych działa nawilżająco.NIACYNAMID poprawia spójność naskórka.Skóra staje się miękka i gładka.

- LIRENE - RETINOL D - FORTE - ODMŁADZAJĄCY PREPARAT DO ZADAŃ SPECJALNYCH - NA NOC! 30 ml / ok.31,00 zł


ODMŁADZAJĄCY PREPARAT DO ZADAŃ SPECJALNYCH : 
Dzięki systemowi zamykania substancji aktywnych w lipo - nośnikach,kosmetyk wykazuje działania odmładzające :
- NAPIĘCIE I UJĘDRNIENIE : dzięki synergii działania Smart Retinolu oraz WIT.D PRO - KREM wspomaga rekonstrukcję i syntezę KOLAGENU i ELASTYNY.
Skóra odzyskuje napięcie i jędrność.
- SPRĘŻYSTOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ : bogaty w biomimetyczne aminokwasy kompleks PRO NEW SKIN - wspomaga naturalną strukturę skóry,wzmacnia włókna kolagenowe oraz intensywnie regeneruje warstwę hydrolipidową.Skóra staje się sprężysta i miękka w dotyku.
- WYGŁADZENIE I NAWILŻENIE : wysokocząsteczkowy KWAS HIALURONOWY wiąże wodę w skórze.Skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia i staje się intensywnie wygładzona.


RECENZJA :
Jako,że ta seria jest przeznaczona dla osób +50 - testowała i nadal testuje ją moja Kochana Mama.
Jest Ona posiadaczką cery bardzo wrażliwej - dlatego dobór odpowiedniego KREMU,który sprosta jej wymaganiom oraz potrzebom nie należy do najłatwiejszych.
Na szczęście już od pierwszego użycia - kosmetyki marki LIRENE - przypadły mojej Mamie do gustu.Charakteryzują się one delikatnym a za razem przyjemnym zapachem.
Wszystkie trzy mają lekką formułę oraz konsystencję - z łatwością się aplikują,rozprowadzają oraz wchłaniają.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć,że cera jest nawilżona i odżywiona.
Widoczna jest również poprawa jej elastyczności - jest bardziej napięta i elastyczna.
Efekt nie jest może w 100% - taki,jaki chciałoby się uzyskać,ale nie liczmy na cuda - to tylko KREMY :) Nie mniej jednak - jest na tyle zadowalający,że moja Mama -
wychwala go pod niebiosa - twierdząc,że zmarszczki,które goszczą na Jej kochanej buzi - odrobinę się spłyciły.Nie podrażniają,nie uczulają - moja Mama z czystym sumieniem je POLECA :)
Jej ocena,to 6/6.

A Wasze Mamy - jakich KREMÓW używają?

Kochani :*
Wiem,że w ostatnim czasie nie bywam na BLOGU za często - to wszystko przez brak czasu...
Życie codzienne,praca,przygotowania do ŚLUBU oraz BUDOWA - to wszystko bardzo mnie absorbuje - mam jednak nadzieję,że wszystko sobie poukładam i znów zacznę pisać - regularnie :)
Całkiem niedawno udało mi się dostać do KAMPANII ZOTT PRIMO na portalu TRND.PL :
https://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


O PROJEKCIE - już niebawem na moim blogu :)

W ramach Grona Przyjaciółek Nivea - otrzymałam PRZESYŁKĘ z NOWOŚCIAMI do przetestowania : https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!


Kupiłam trochę drobiazgów :)




Zrobiłam PUDEŁKO w,którym gromadzę całą galanterię PAPIERNICZĄ na Nasz ŚLUB oraz WESELE :)


Zaczęłam przygotowywać UPOMINKI dla Naszych najmłodszych GOŚCI :*


No i przyszły Nasze wymarzone ZAPROSZENIA :*


Dzieje się - dużo i w każdej dziedzinie Naszego życia :)
Mam nadzieję,że będzie DOBRZE i wszystko co trzeba ZROBIMY.

Na bieżąco możecie mnie śledzić na INSTAGRAMIE : KLIK !!!

Tam - praktycznie każdego dnia pojawiają się nowe ZDJĘCIA obrazujące moje / Nasze życie codzienne - serdecznie ZAPRASZAM a tymczasem życzę Wam DOBRANOC :*


20 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki, idealny zestaw dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw nadałby się i dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw z lirene idealny dla mojej mamci :) Piękne zaproszenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zaproszenie ślubne, bardzo lubię kosmetyki Lirene ale tej serii jeszcze nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na przesyłkę od Nivei:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zaproszenia :) jogurciki też zajadam :)

    PS : Gdzie można dołączyć do Grona Przyjaciółek Nivea ?

    OdpowiedzUsuń
  7. te mazidła od Lirene bardzo lubi moja mama:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe, ja tam czasem nawet takie dla 50+ kupuję, mają dużo ładnych składników często :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w przygotowaniach do ślubu :) Zaroszenia są piękne :D Podobają mi się, są oryginalne i nie oklepane !

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama stosowała na noc Lirene

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z upominkami dla maluchów. Ta seria nivea mnie ciekawi. Zapisałam się do klubu zobaczymy czy mnie przyjmą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zaproszenia i fajny pomysł z prezentami dla najmłodszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecę ten krem mojej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. widać, że sporo frajdy sprawia Ci organizacja ślubu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo, jakie fajne zaproszenia i to pudełko " dla najmłodszych " gości jest świetnym pomysłem Justynko :)
    Kosmetyki na razie poza moją kategorią zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio robię koktajle na jogurtach

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ciekawi ta nowa seria z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń