poniedziałek, 28 sierpnia 2017

RECENZJA - RONNEY - LAKIERY DO WŁOSÓW!

Witam :*
Co u Was DOBREGO?
Jak Wam minął WEEKEND?
Ja - w całości spędziłam go w pracy...
A dzisiaj - czerpię z WOLNEGO ile się tylko da :)

JESIEŃ - wyczuwam ją wszędzie - bardzo małymi krokami,ale zbliża się do Nas nieuchronnie.
W najbliższym czasie planuję zakup SWETRA - jednego,dwóch - może trzech?
Widziałyście w ostatnim czasie coś - godnego UWAGI?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy RONNEY : http://ronney.pl/ - ZAPRASZAM!


RONNEY - to marka kosmetyczna z Wielkiej Brytanii.
Produkty marki RONNEY - to kwintesencja angielskiego stylu,gdzie inspiracją dla marki był indywidualny i nieco ekscentryczny szyk - prosto z londyńskiej ulicy.
Wszystkie produkty marki RONNEY - wykonane są z należytą jakością.
W ofercie dostępne są profesjonalne KOSMETYKI - najwyższej jakości do stylizacji włosów.
RONNEY - to również jednorazowe akcesoria do salonu fryzjerskiego oraz gabinetu kosmetycznego.
Praktyczne akcesoria przydatne w każdym salonie,gdzie dba się o piękno klientek - przy użyciu wysokiej jakości produktów.Marka RONNEY - to przede wszystkim profesjonalizm i niepodważalna jakość w przystępnej cenie.

- RONNEY - LAKIERY DO WŁOSÓW! 750 ml / ok.15,00 zł


LAKIERY DO WŁOSÓW RONNEY - to mega utrwalenie w aż 8 wariantach - z odżywczymi ekstraktami i o super zapachach.Poznaj wszystkie i wybierz swój ulubiony LAKIER,który poradzi sobie z każdym fryzjerskim wyzwaniem.Wybierając LAKIERY DO WŁOSÓW marki RONNEY - masz pewność,że Twoja stylizacja będzie zawsze zachwycająca i mega utrwalona.
Wyraź siebie bez ograniczeń,uwolnij swoją kreatywność i ciesz się zawsze super utrwaloną fryzurą w każdym stylu.


OD LEWEJ :

- KLASYCZNY : LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG

- MULTI FRUIT : REGENERUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG Z DODATKIEM KWASÓW OWOCOWYCH

- KERATINA : ODBUDOWUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG Z DODATKIEM KERATYNY

- WITAMIN COMPLEX : REWITALIZUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG Z DODATKIEM WITAMIN

- L - ARGININA : WZMACNIAJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW

- ENERGIZING : ENERGETYZUJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG Z OLEJKIEM Z BABASSU

- MOISTURIZING : NAWILŻAJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG Z DODATKIEM KWASU HIALURONOWEGO 

- MACADAMIA OIL : WZMACNIAJĄCY LAKIER DO WŁOSÓW EXTRA STRONG Z OLEJKIEM Z ORZECHÓW MAKADAMIA


LAKIERY DO WŁOSÓW RONNEY : 
- regenerują włosy
- długotrwale utrwalają
- nie sklejają włosów
- nie obciążają włosów
- nie wysuszają włosów
- ładnie pachną
- nie pylą
- szybko schną
- chronią przed czynnikami atmosferycznymi



RECENZJA :
LAKIER DO WŁOSÓW jest moim MUST HAVE - niesforne i puszące się włosy których jestem właścicielką - dają mi nieźle popalić - więc beż użycia LAKIERU - gniewalibyśmy się na siebie każdego dnia.Przy moim codziennym użytkowaniu - ta pojemność jest dużym plusem :)
LAKIER jest niezwykle wydajny i wystarczy a właściwie wystarczą mi na na prawdę długi czas.
Każdy z nich charakteryzuje się nie tylko innymi - składnikami,ale również zapachem.
Jest,to coś wyjątkowego - gdyż zazwyczaj LAKIERY mają,to do siebie - że pachną podobnie - w tym przypadku jest inaczej :) Każdy z nich ma inny - PRZYJEMNY zapach :)
Jeżeli chodzi o utrwalenie - jestem zadowolona -
lakiery radzą sobie nawet z poskromieniem tzw.baby hair :)
Jest ono trwałe - nie mniej jednak włosy nie są sklejone a w dalszym ciągu wyglądają świeżo i są wygładzone.To dla mnie niezwykle istotne.Po użyciu LAKIERÓW z firmy RONNEY - nie straszny mi wiatr oraz wilgoć - bo nawet w trudnych warunkach atmosferycznych moja fryzura jest - taka,jaka być powinna.LAKIERY ode mnie otrzymały również bliskie mi osoby - Mama,Bratowa - obie zgodnie potwierdzają powyższą recenzję,że LAKIERY te są na prawdę godne polecenia :)
Moja a nawet po części Nasza ocena dla wszystkich LAKIERÓW,to 6/6.

A Wy - znacie tę markę oraz jej produkty?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

DOBRANOC :*


8 komentarzy:

  1. Nie używam lakierów, bo nie stylizuję włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, mnie te lakiery wystarczyłyby na wieczność chyba bym się nimi z kimś podzieliła, super zestaw, rzadko utrwalam swoją fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam marki,a le do ojej grzywki by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  4. JA ich nie miałem, ale jesteś zaopatrzona hah :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również dobrze wypadły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam lakierów do włosów, ale znam kogoś kto tym wpisem bardzo się zaciekawi :D Mnie wpadł w oko fakt, ze są dużej pojemności :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, a poza tym rzadko używam lakierów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już trochę czytałam o tych lakierach ;)

    OdpowiedzUsuń