czwartek, 31 sierpnia 2017

RECENZJA - PHARMACERIS - T - OCZYSZCZAJĄCY DERMO - PEELING DO TWARZY - ZWĘŻAJĄCY PORY!

Witam...
To był na prawdę ciężki i męczący dzień...
Cieszę się,że jestem już po pracy i mogę z kubkiem ulubionej kawy - napisać dla Was kilka słów.
Co u Was słychać - jak Wasze samopoczucie? Jak mija Wam tydzień i jakie macie plany na WEEKEND? Ja - z racji,że WEEKEND mam WOLNY - zajmę się porządkami w domu i ładowaniem energii,bo bardzo mi jej w ostatnim czasie brakuje...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMACERIS - T - OCZYSZCZAJĄCY DERMO - PEELING DO TWARZY - ZWĘŻAJĄCY PORY! 50 ml / ok.25,00 zł


PEELING polecany do głębokiego oczyszczania skóry trądzikowej o umiarkowanych zmianach z tendencją do błyszczenia.Nie rekomendowany przy ostrych ropnych zmianach zapalnych.


RECENZJA :
PEELING - jak dla mnie ważne jest,aby był na prawdę dobrym zdzierakiem...
Dlatego bardzo dużą uwagę przywiązuję do jego "piaskowej" formuły oraz konsystencji.
W przypadku PEELINGU od PHARMACERIS jest odrobinę inaczej - jest "delikatniejszy" niż te,których używam zazwyczaj - nie skreśla go to jednak,gdyż działanie,jakie oferuje - jest zaskakująco DOBRE :) Kosmetyk ma delikatny a za razem przyjemny zapach.
Jego formuła oraz konsystencja przypominają wazelinę - nie mniej jednak z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza.Podczas użycia daje delikatne uczucie "ścierania" - nie jest ono jednak na tyle intensywne,aby w znaczny sposób podrażniało Naszą skórę.Tuż po użyciu - skóra jest namacalnie delikatniejsza i miękka w dotyku.Widać jej oczyszczenie oraz odświeżenie.Wydzielanie sebum - zmniejszyło się.Produkt nie daje uczucia ściągnięcia - nie podrażnia i nie uczula.Całkiem dobrze mi się z nim współpracuje.Moja ocena,to 5/6.

A Wy - znacie ten PRODUKT?

DOBRANOC :*



7 komentarzy:

  1. muszę sobie go zamówić, ostatnio chyba przez przesilenie moja twarz potrzebuje oczyszczenia i właśnie delikatnego ścierania a nie mam żadnego odpowiedniego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boję się, że dla mnie mógłby być za mocny ..
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja skóra jest teraz w bardzo kiepskiej kondycji i pewnie byłby za mocny dla mojej skóry ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Samego peelingu nie znam ale markę Pharmaceris darze dużym zaufaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jak na razie samopoczucie dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię delikatne peelingi do twarzy na codzień

    OdpowiedzUsuń