czwartek, 17 sierpnia 2017

RECENZJA - NIVEA - CREME SOFT - SILK MOUSSE - JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA!

Witam :)
Jak się macie moje Drogie Czytelniczki?
Ja odpoczywam - zbieram siły oraz myśli - od jutra zaczynam długi WEEKEND w pracy...
Wszystko co DOBRE - kiedyś się kończy - niestety...Mam nadzieję,że będzie SPOKOJNIE w każdym tego słowa znaczeniu...A Wy - jakie macie plany na WEEKEND?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam do przetestowania - jako PRZYJACIÓŁKA NIVEA : https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!


- NIVEA - CREME SOFT - SILK MOUSSE - JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA!
200 ml / ok.15,00 zł


MUS DO MYCIA CIAŁA - RABARBAR & MALINA - zapewnia gładkość i miękkość jedwabiu na Twojej skórze.Produkt pielęgnuje skórę - dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu - pozostawiając ją gładką i miękką.


RECENZJA :
Jeżeli chodzi o KOSMETYKI do KĄPIELI,to jestem otwarta na wszelkiego rodzaju NOWOŚCI.
W tym przypadku - z PIANKĄ miałam i mam styczność pierwszy raz :)
Nie da się ukryć,że charakteryzuje się ona wygodnym opakowaniem z praktycznym atomizerem - dzięki temu jego aplikacja jest niezwykle wygodna i prosta.Sama PIANKA jest dosyć gęsta i zbita - nie sprawia,to jednak kłopotu przy jej rozprowadzaniu na skórze.Ma bardzo delikatny,ale również przyjemny zapach w,który moim zdaniem dominuje RABARBAR.MALINA jedynie w delikatny sposób daje o sobie znać.PIANKA dobrze myje,oczyszcza i odświeża - pozostawiając skórę nawilżoną oraz odżywioną.W okresie WAKACYJNYM - gdy dominują upały - taka dawka orzeźwienia i odświeżenia - jest na prawdę przyjemna.Produkt nie podrażnia i nie uczula - całkiem dobrze mi się z nim współpracuje.Moja ocena,to 5/6.

A WY - lubicie tego typu produkty DO MYCIA CIAŁA? :)

Dobranoc.

13 komentarzy:

  1. Nie mialam, ale kusi, oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już dawno postanowiłam, że go wypróbuję, uwielbiam pianki i musy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te pianki i cudownie pachną, ale według mnie za szybko się kończą i żel starcza na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. i u mnie ta pianka ostatnio gości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taką piankę i nie byłam z niej zadowolona. Szybko się zużywa i mam wrażenie, że nie myje skóry tak dobrze, jak zwykły żel. Do tego jeszcze na pewno nie nawilża skóry tak, jakbym tego mogła oczekiwać. Jedynie zapach jest tutaj na plus. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam się z tymi musami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny i taki aksamitny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wszelkie produkty myjące w formie pianki. Teraz mam kupić taką piankę z Dove ale wersja dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądnij na FB.. jedna dziewczyna stworzyła fp i prowadzi bloga i kradnie twoje i inne zdjęcia dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo DZIĘKUJĘ za Twoją a właściwie Waszą czujność - bez Was nawet bym o tym nie wiedziała :*

      Usuń
  10. Uwielbiam te musy :) Mam ten i jeszcze chyba cytrynowy :)

    OdpowiedzUsuń