środa, 23 sierpnia 2017

RECENZJA - NC NAILS COMPANY - LAKIERY HYBRYDOWE!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak po WEEKENDZIE? U mnie - pracowicie - nie mniej jednak w NIEDZIELĘ pozwoliliśmy sobie razem z Najdroższym oraz moją Kochaną Mamą - wybrać się na KONCERT zespołu AKCENT do pobliskiej miejscowości.Pomimo zimna oraz deszczu - warto było spędzić ten czas na zewnątrz.
Czy Wy również wyczuwacie w powietrzu nadchodzącą JESIEŃ?
Jesteście przygotowane na jej nadejście?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy NC NAILS COMPANY : https://nailscompany.eu/pl/ -
ZAPRASZAM!


- NC NAILS COMPANY - REPAIR BASE!
6 ml / 30,00 zł
- NC NAILS COMPANY - GELIQUE - STAR WHITE - LAKIER HYBRYDOWY!
6 ml / 29,90 zł
- NC NAILS COMPANY - GELIQUE - MAGNETIQUE - ILLUSION GLITTER!
6 ml / 29,90 zł



REPAIR BASE - to wyjątkowa BAZA o trwałości ŻELU.
Mocna i bardzo twarda - idealna do przedłużania - rekonstrukcji naturalnej płytki i nie tylko!
Dodatkowo praca z nim,to czysta przyjemność - jest bardzo łatwy w opracowaniu.
REPAIR BASE - stworzymy naturalny look paznokci,który razem z kolorem hybrydowym będzie utrzymywał się na płytce do 4 tygodni.RAPAIR BASE - posiada warstwę dyspersyjną (lepką) - która wymaga przemycia cleanerem.Z łatwością usuniesz ją w acetonie.


ŻELE HYBRYDOWE - to połączenie komponentów - ŻELU i LAKIERU.
Wysoka jakość produktu - pozwala na zastosowanie i utrzymanie wymaganego efektu - do 2 tygodni.
Szybki sposób usunięcia - poprzez zamoczenie w acetonie (ok.15 minut) oraz opracowaniu naturalnego paznokcia pilnikiem o gradacji 120 / 240.



ŻELE HYBRYDOWE - o magnetycznym zabarwieniu i właściwościach.
Dzięki magnetycznemu patyczkowi - można wykonać efekt kociego oka.
Pozycja efektu zmienia swoje położenie w zależności od kąta położenia dłoni.


NAKLEJKI są dostępne od 10,00 zł - dostaniecie je pod tym linkiem : KLIK !!!


Chcę PODZIĘKOWAĆ mojej bratowej Agnieszce,która przetestowała powyższe LAKIERY i,to zdjęcia Jej dłoni zostały udostępnione :)

RECENZJA :
Drogie Panie - chyba każda z Nas lubi dbać nie tylko o siebie,ale również o swoje dłonie.
Tak jest i w Naszym przypadku :) Gdy tylko mamy czas i możliwość - same wykonujemy manicure hybrydowy.Obie lubimy nowe kolory,które są nie tylko ładne w buteleczce,ale również na paznokciach.Z firmą NC NAILS COMPANY miałyśmy styczność pierwszy raz - nie mniej jednak produkty przez nią oferowane spotkały się z Naszym zainteresowaniem.
LAKIERY mają praktyczne - nieco krótsze niż standardowe pędzelki - dzięki czemu aplikacja jest łatwiejsza.Sam produkt delikatnie pokrywa płytkę paznokcia - lecz do jej perfekcyjnego wyglądu - potrzebne jest co najmniej 2 - 3 warstwy.Ich trwałość jest na tyle zadowalająca,że codzienne czynności przez długi okres czasu nie naruszają ich struktury.Dla osób,które rozwijają swoje umiejętności pod względem manicure hybrydowego - polecić mogę NAKLEJKI WODNE,które również otrzymałyśmy do przetestowania - przyznaję się jednak bez bicia,że używałyśmy ich po raz pierwszy,więc efekt końcowy nie był na tyle zadowalający,aby się nim pochwalić.
Jak widzicie na powyższym zdjęciu - jak na amatorki - efekt końcowy - moim zdaniem jest całkiem fajny.Dzięki czemu dłonie prezentują się estetycznie i schludnie.Wraz z biegiem czasu - na pewno obie dojdziemy do większej wprawy i przedstawimy LAKIERY od NC NAILS COMPANY również w innych kombinacjach.Na dzień dzisiejszy jesteśmy zadowolone z ich jakości i trwałości jaką oferują.Serdecznie POLECAMY.Nasza ocena,to 5/6.

A WY - znacie tę markę oraz jej produkty?

DOBRANOC :*





18 komentarzy:

  1. Super, że jesteście zadowolone z tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych lakierów, ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy kochają Zenka, też chętnie wybrałabym się na jego koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! Photos are apsolutely amaizing! *-*
    Hope You'll click on links which are in my last post and if you want that we follow each other let me know :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotkałam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie hybrydy wyraźnie muszą iść w odstawkę, zdrowe i ładne dotąd paznokcie coś marniej wyglądają. Wydaje mi się, że to ich sprawka, choć głowy sobie nie dam uciąć :) całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Złoty kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej marce :D Oj tak czuję już niestety jesień...

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tej marki zmywacz i balsam perfumowany do ciała

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie znałam tego wcześniej ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam dotąd lakierów hybrydowych ale zamierzam spróbować:) Ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od nich miałam tylko olejek i byłam bardzo zadowolona :) ostatnio regeneracje paznokci i dłoni robię więc nie używam lakierów i naklejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś słyszałam już o tej marce wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej marce, ale nie miałam nic z ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. This is the most interesting information and fit into our topic. bahaya penyakit amandel I want to share it with my friends Obat Amandel Herbal

    OdpowiedzUsuń