wtorek, 8 sierpnia 2017

RECENZJA - BASILUR - ROMANCE - WITH LOVE - HERBATA!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie?
Ja wciąż jestem na URLOPIE i choć obowiązków fizycznych mam co nie miara,to psychicznie - baaardzo odpoczywam...Spędzam czas z Najbliższymi - cieszę się każdym WOLNYM dniem.
Chwilo trwaj...Chciało by się powiedzieć - nie mniej jednak koniec URLOPU - zbliża się dużymi krokami...I bardzo mnie,to smuci...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy BASILUR : http://www.basilur.pl/ - ZAPRASZAM!


- BASILUR -ROMANCE - WITH LOVE - HERBATA!
100 g / ok.50,00 zł


O każdym produkcie firmy BASILUR można powiedzieć,że jest to rzecz unikatowa i niepowtarzalna.To doskonała HERBATA pochodząca ze Sri Lanki (Cejlon).
Najwyższej klasy specjaliści z wieloletnim doświadczeniem nieomylnie selekcjonują i wybierają te gatunki HERBATY,które staną się markowym produktem.Trzeba podkreślić,że BASILUR TEA - to nie rynkowy GIGANT nastawiony na masową produkcję dla masowego odbiorcy.
To niewielkie przedsiębiorstwo,które może sobie pozwolić na staranny,perfekcyjny proces produkcji,w którym łączy się troskę o każdy walor produktu i każdy szczegół opakowania.
HERBATY BASILUR TEA - to konfekcjonowane w ciągu kilku dni od zerwania liści.
Co ważne,pakowana w tym miejscu,gdzie rośnie - co niepomiernie wpływa potem na wyborną jakość każdej zaparzonej filiżanki napoju.


Firmie BASILUR TEA - udało się z biegiem lat stworzyć kilka znakomitych kolekcji HERBAT - które docenili i zaakceptowali koneserzy z całego świata.


ROMANCE - WITH LOVE - to HERBATA CEJLOŃSKA - liściasta z dodatkiem kwiatów POMARAŃCZY,RÓŻY,PŁATKÓW AMARANTUSA oraz nutą RÓŻY i BERGAMOTKI.


RECENZJA :
HERBATA - była,jest i będzie obecna w moim życiu - uwielbiam ją - w każdej postaci.
Chętnie sięgam po nowe smaki :) Tuż po otrzymaniu przesyłki od BASILUR byłam bardzo mile zaskoczona opakowaniem w,którym znajduje się HERBATA.PUSZKA jest elegancka a za razem niezwykle urocza.Dla zachowania świeżości HERBATA została dodatkowo zapakowana w torebeczkę ze strunowym zamknięciem.HERBATA LIŚCIASTA ma,to do siebie,że w większości przypadków potrzebuje dodatkowej oprawy - producent i o to zadbał - dołączając do HERBATY - filtr do jej zaparzania - nie mniej jednak - ja na co dzień korzystam z dzbanka z zaparzaczem - dzięki jego pomocy unikam pływających po całym dzbanku a później kubku liści.
Jako,że jestem fanką "słabych" HERBAT - dlatego już pół łyżeczki - jest wystarczająca,aby zaparzyć mały dzbanek HERBATY - sprawiając,że nie będzie ona zbyt mocna.HERBATA ma delikatny smak z lekko wyczuwalną nutą dodatków smakowych w niej zawartych.Jest idealnym rozwiązaniem jako dodatek do śniadania,jak również może być podawana podczas spotkań w gronie rodziny oraz przyjaciół.Dla każdego,kto lubi wysmakowane smaki - serdecznie POLECAM.
Moja ocena,to 5/6.

A Wy - jakiego rodzaju HERBATY lubicie najbardziej? :)

Kochane!
Korzystając z okazji - chcę Was ponownie - serdecznie ZAPROSIĆ do ZAREJESTROWANIA się w serwisie
BuyBlo : http://50pln.gratis/szkatulka50 - ZAPRASZAM!


Każda z Was,która ZAREJESTRUJE się przy użyciu powyższego LINKU
(tylko PIERWSZA rejestracja) - otrzyma dodatkowe 50 zł - do PIERWSZEJ wypłaty!

Także na prawdę WARTO - serdecznie POLECAM :)

Dobranoc :*

14 komentarzy:

  1. Znam tą herbatę, jest naprawę pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz w ciąży staram się pić jej jak najmniej :))) ale jak wrócę do siebie mam ochotę na coś fajnego!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super opakowanie a herbata na pewno smaczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja herbatę piję rzadko. Najczęściej sięgam po nią jesienią czy w zimę. Najbardziej lubię słodzoną miodem i z plastrem cytryny. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie liściaste herbaty i głównie takie też piję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo lubię pić herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej herbaty nie znam, zazwyczaj sięgam po zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm kocham herbaty i w sumie ulubionej nie mam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja piję tylko liściaste herbaty :) rzadko kiedy kupuję te w torebce. Najczęściej z liściastych robię sama mieszankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się opakowania tych herbat, myślę że będą idealne na prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią bym spróbowała, ja lubię wszelkie herbaty

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym się napiła tej herbatki

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie ma bardzo ciekawe! Smak, jak sobie wyobrażam, też by mi się spodobał :) Lubię liściastą herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zieloną herbatą Basilur :)

    OdpowiedzUsuń