wtorek, 15 sierpnia 2017

RECENZJA - AUGUSTA DOCHER VEL BEATA MAJEWSKA - KONKURS NA ŻONĘ & BILET DO SZCZĘŚCIA!

Dobry Wieczór :*
Co u Was DOBREGO?
Jak Wam mija ten słoneczny,ciepły a za razem WOLNY dzień?
My z Najdroższym - dzisiejszy dzień spędziliśmy w gronie RODZINY na CHRZCINACH małego Ignacego :) Mięliśmy okazję - już po raz kolejny sprawdzić Naszą "przyszłą" SALĘ WESELNĄ - gdyż to właśnie w niej odbyła się dzisiejsza uroczystość :) Jesteśmy zachwyceni i mam nadzieję,że ten stan utrzyma się do Naszego WIELKIEGO DNIA - już nie mogę się doczekać :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję KSIĄŻEK,które w ostatnim czasie - dosłownie i w przenośni - POCHŁONĘŁAM :)

- AUGUSTA DOCHER VEL BEATA MAJEWSKA -
KONKURS NA ŻONĘ & BILET DO SZCZĘŚCIA!


KONKURS NA ŻONĘ


Przystojny 30 - latek - szuka ŻONY!

Młody PRAWNIK z Krakowa - Hugo Hajdukiewicz - planuje,jak najszybciej zmienić stan cywilny.
Założenie rodziny przed 30 - urodzinami,to WARUNEK narzucony mu w testamencie przez wuja.
W poszukiwaniu idealnej kandydatki - pomysłowy biznesmen wprowadza w życie plan - "ŻONA".
Wkrótce poznaje młodziutką,nieśmiałą studentkę.Nie domyślająca się niczego dziewczyna - szybko ulega urokowi przystojnego mężczyzny.Jedak misternie przygotowany plan matrymonialny - niespodziewanie wymyka się z pod kontroli...

BILET DO SZCZĘŚCIA



Czy przystojny PRAWNIK z Krakowa odzyska utraconą MIŁOŚĆ?

Kontynuacja "KONKURSU NA ŻONĘ".

Łucja - zakochana bez pamięci w młodym PRAWNIKU z Krakowa - przeżywa szok,gdy dowiaduje się,że mężczyzna Ją uwiódł - aby odziedziczyć spadek.Czuje się oszukana i wykorzystana a na dodatek jest w ciąży.W pierwszym odruchu chce zerwać związek z Hajdukiewicza i wrócić w rodzinne strony.Kiedy Jej chora babka trafia do krakowskiego szpitala - dziewczyna postanawia pozostać w mieszkaniu Hugona na czas Jej rekonwalescencji.Dla mężczyzny,który odkrywa,że na prawdę Kocha Łucję - staje się,to jedyną szansą na Jej odzyskanie.Ale czy Łucja zdoła uwierzyć w szczerość Jego uczuć?


RECENZJA :
Hmmm...Jako,że jestem ROMANTYCZKĄ - z sercem pełnym MIŁOŚCI - tego typu KSIĄŻKI - a przede wszystkim HISTORIE - zdecydowanie należą do moich ULUBIONYCH :)
Przyznam szczerze,że zazwyczaj jestem uprzedzona do powieści - Naszych rodzimych pisarzy - nie mniej jednak od czasu do czasu uda mi się - trafić na "coś" godnego uwagi :)
Tak było tym razem - Beata Majewska - spisała się na medal - a Jej KSIĄŻKI :
KONKURS NA ŻONĘ oraz BILET DO SZCZĘŚCIA całkowicie mnie pochłonęły :)
HISTORIA głównych bohaterów Łucji oraz Hugona - odrobinę przypomina mi tę z
"50 TWARZY GREY'A" - nie mniej jednak jest na tyle wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju,że z każdą przeczytaną stroną - byłam coraz bardziej ciekawa dalszych wydarzeń - i wciąż chciałam więcej,więcej i więcej...Obie części są przepełnione miłością,przyjaźnią do drugiego człowieka ale również cierpieniem,smutkiem oraz samotnością - są,to powieści o tym - co jest w życiu najważniejsze i chyba każda z Nas wie - o czym jest tu mowa :) Trzymająca w napięciu historia - sprawia,że czytelnik staje się jej częścią - i jest przepełniony czuciami,towarzyszącymi bohaterom.
Jestem oczarowana historią stworzoną przez Beatę Majewską - czuję się zadowolona i nasycona - nie mniej jednak z niecierpliwością czekam na TRZECIĄ CZĘŚĆ :)
Każda z Nas,która lubi czytać o MIŁOŚCI powinna poznać te KSIĄŻKI a na pewno zachwyci się nimi - tak,jak zachwyciłam się JA sama :) Serdecznie POLECAM!
Moja ocena dla obu KSIĄŻEK,to 6/6.

A Wy - jakie KSIĄŻKI o MIŁOŚCI polecacie?

Dobranoc :*

15 komentarzy:

  1. Nie czytałam, ale dzięki Twojej recenzji wkrótce po nie sięgnę. Lubię takie lekkie książki, w sam raz na lato :) Trochę o miłości jest "Zanim się pojawiłeś", polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o książki o tematyce miłosnej to mogłabym ich wymienić kilkanaście :)
    Obecnie czytam, a raczej kończę czytać książkę "Niemka" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nie mój klimat ale najważniejsze że Ciebie wciągnęły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie po nie sięgnę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio z tych książek o miłości przeszłam na kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysoka ocena, gdybym dysponowała większą ilością wolnego czasu to pewnie przeczytalabym obie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki muszą być ciekawe, dawno nie czytałam tego typu książek i zapomniałam jaka to przyjemność jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie czasem taka tematyke sobie poczytac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie książki chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jako miłośniczka Sparksa polecam jego książki, ale te wydają się bardzo interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń