środa, 26 lipca 2017

RECENZJA - PHARMACERIS - S - SERIA KOSMETYKÓW PRZECIWSŁONECZNCH!

Witam :)
LATO w tym roku - wyjątkowo Nas "rozpieszcza"...
Tylko "pozazdrościć" osobom,które spędzają WAKACJE nad Polskim Morzem czy też w Górach.
Codzienny stres i nadzieja na słoneczny i ciepły dzień - zupełnie nie idą w parze z wypoczynkiem.
My - w tym roku pozostajemy w Starachowicach - ze względu na trwającą budowę Naszego DOMU,jak również zbliżający się ŚLUB oraz WESELE.Ciągłe wydatki Nas nie opuszczają.
Nie mniej jednak - dla takich WARTOŚCI - warto zrezygnować z WAKACJI :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!



- PHARMACERIS - S - SUCHY OLEJEK OCHRONNY - SPF50+ - DO CIAŁA DLA DOROSŁYCH NA SUCHĄ I MOKRĄ SKÓRĘ!
200 ml / ok.50,00 zł


Polecany dla skóry delikatnej,wrażliwej i normalnej - wymagającej bardzo wysokiej ochrony przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB.Rekomendowany w celu minimalizowania ryzyka powstawania poparzeń słonecznych oraz przebarwień podczas ekspozycji skóry na słońcu.
Formuła polecana dla osób aktywnych.Pozostawia na skórze suche wykończenie - bez uczucia lepkości.DUOaktywna formuła do stosowania na suchą i mokrą skórę.

- PHARMACERIS - S - NAWILŻAJĄCY KREM OCHRONNY - SPF30 - DO TWARZY - SUN PROTECT!
50 ml / ok.40,00 zł


Polecany do twarzy - dla skóry delikatnej,wrażliwej i problemowej - wymagającej wysokiej ochrony przed intensywnym nasłonecznieniem,oparzeniami słonecznymi i szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB.Stosowanie preparatów ochronnych jest również zalecane przez specjalistów przy leczeniu dermatologicznym oraz po zabiegach medycyny estetycznej - w celu ochrony skóry przed przebarwieniami.

- PHARMACERIS - S - NAWILŻAJĄCA EMULSJA OCHRONNA DO CIAŁA - SPF30!
150 ml / ok.30,00 zł


Ochrona przed szkodliwym działaniem promieniowania UVA/UVB - skóry delikatnej,wrażliwej i problemowej - wymagającej szczególnej ochrony.
Polecany również przy leczeniu dermatologicznym oraz po zabiegach medycyny estetycznej.
Specjalistyczne połączenie fotostabilnych filtrów UVA/UVB,o podwójnym mechanizmie zabezpieczenia antyUV - posiada zdolność pochłaniania i odbijania promieni słonecznych - zapewnia intensywną ochronę skóry oraz oraz działanie przeciwstarzeniowe.

- PHARMACERIS - S - SOS - ŁAGODZĄCY PREPARAT Z D - PANTENOLEM PO PRZEDAWKOWANIU SŁOŃCA!
150 ml / ok.30,00 zł


Łagodzący PREPARAT po przedawkowaniu słońca - SOS - działa nawilżająco i regenerująco.
Przynosi ulgę i ukojenie podrażnionej skórze.Łagodzi ból i ogranicza zaczerwienienie.

RECENZJA :
Marka PHARMACERIS ma,to do siebie - że oferowane przez nią kosmetyki są na prawdę wysokiej jakości.Ich praktyczne opakowania - w znacznym stopniu ułatwiają aplikację a delikatny a za razem przyjemny zapach - zachęca do użytkowania.Jak widzicie na powyższych zdjęciach - produkty,które otrzymałam mają dosyć wysoki filtr - dzięki czemu jestem spokojna o prawidłową ochronę mojej skóry w te nieliczne - lecz zdarzające się - na prawdę słoneczne i ciepłe dni.
Z KOSMETYKÓW,które otrzymałam do przetestowania skorzystała cala moja rodzina.
Opinie na ich temat są jednoznaczne - są to jedne z lepszych produktów,które mieliśmy okazję używać.Ich kremowa formuła oraz konsystencja sprawia,że z łatwością się wchłaniają - nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy,dotyczy - to również SUCHEGO OLEJKU.Dodatkowym ich atutem jest fakt - że pozostawiają skórę nawilżoną,odżywioną i miękką w dotyku.Podczas słonecznych i ciepłych dni - ich ochrona jest wysoka - ja oraz członkowie mojej rodziny - nie spiekliśmy tzw.raka - a Nasza skóra - w dalszym ciągu jest w dobrej kondycji.
W razie zapomnienia o kosmetyku przeciwsłonecznym - z ratunkiem przyszedł Nam produkt - SOS - który przyniósł ulgę - nawilżył i w krótkim czasie zregenerował nadmiernie opaloną skórę - dając jej potrzebne ukojenie.Generalnie - cała seria kosmetyków z serii S - sprostała potrzebom i wymaganiom skóry - mojej oraz moich Najbliższych.Produkty nie podrażniają i nie uczulają.
Dobrze Nam się z nimi współpracuje.Cena - jest zdecydowanie adekwatna do jakości.
Nasza ocena dla wszystkich kosmetyków,to 6/6.

A Wy - znacie kosmetyki z tej serii?

Pozdrawiam :*



10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pharmaceris, tylko słoneczka w tym roku mało mamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą serię tylko z blogów, ten pierwszy olejek najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządna ochrona to konieczność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym spróbowała tego suchego olejku, jeszcze nie miałam w łapkach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ich krem do twarzy ale to było bardzo dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami warto zrezygnować z przyjemności na rzecz przyszłości :) Dopilnować wszystko z domem, ślubem, weselem a odpoczynek - wskazany będzie po weselu już jako nowe małżeństwo ♥
    Co do produktów są mi znane, ale jedynie z wpisów innych blogerek, chociaż spray miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat tej serii nie znam, natomiast bardzo lubię ich produkty. Nie miałam jeszcze takiej sytuacji aby coś się nie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń