poniedziałek, 17 lipca 2017

RECENZJA - NIVEA - SUN - PROTECT & MOISTURE - SPF 30 - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO OPALANIA!

Dzień Dobry :*
Weekend,weekend i po weekendzie...
Ja - w całości spędziłam go w PRACY.
Nie mniej jednak dzisiaj i jutro mam WOLNE :)
Oby POGODA dopisała,bo na jutro szykujemy się na coś - bardzo dla Nas ważnego :)
Trzymajcie proszę kciuki żeby się udało :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam do przetestowania -
jako PRZYJACIÓŁKA NIVEA : https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!


- NIVEA - SUN - PROTECT & MOISTURE - SPF 30 - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO OPALANIA! 200 ml / ok.35,00 zł


Nawilżający BALSAM DO OPALANIA - zapewnia długotrwałą ochronę przed poparzeniami słonecznymi i jednocześnie nawilża skórę - pozostawiając ją gładką i piękną.



RECENZJA :
LATO w pełni! Choć pogoda jest kapryśna - to podczas ciepłych i słonecznych dni - należy zadbać o swoje ciało i o jego prawidłową ochronę.
Z pomocą przychodzi NIVEA - SUN.
Jego delikatny a za razem przyjemny zapach - zachęcają do użycia a lekka formuła i konsystencja sprawiają,że aplikacja jest niezwykle prosta a za razem przyjemna.
BALSAM dobrze się rozprowadza i wchłania - nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze.
Ja oraz członkowie mojej rodziny - jak najbardziej go sobie chwalimy :)
Dobrze nawilża i chroni przed nadmiernym promieniowaniem słonecznym - zapewniając lekką,bezpieczną opaleniznę.Nie podrażnia i nie uczula - dobrze się z nim współpracuje.
Nasza ocena,to 5/6.

A Wy - jakich kosmetyków używacie do ochrony przed słońcem?

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Z Nivei jeszcze nie miałam produktów do opalania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Nivea :) Kultowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ciągle jest zimno i pada, nie mam się kiedy opalać.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm w sumie to różne mam te olejki do opalania teraz z sun ozon :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się w końcu muszę wybrać na plażę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea to ja chyba jeszcze za dziecka pamiętam. Mama ganiała mnie z mleczkiem po plaży :) Do tej pory, nie lubię się balsamować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie ta firma nie jest dobra;) zapycha mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej sięgam latem po kremy z filtrem z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio używałam filtrów z Farmony i super mi się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście stawiam właśnie na takie wysokie filtry, dla córki mam nawet 50.

    OdpowiedzUsuń