piątek, 7 lipca 2017

RECENZJA - FOTOBUM.PL - FOTO MAGNESY! + NOWOŚCI :)

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie w PIĄTKOWE popołudnie?
Ja - korzystam z WOLNEGO - całe TRZY dni są tylko dla mnie oraz moich Najbliższych :*
Cieszę się,że mogę odetchnąć - przede wszystkim od PRACY...
A Wy? Jakie macie plany na rozpoczynający się WEEKEND?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy FOTOBUM.PL : https://fotobum.pl/ - ZAPRASZAM!


- FOTOBUM.PL - FOTO MAGNESY! 16 sztuk / 19,90 zł


FOTO MAGNESY - to idealny pomysł na PREZENT i świetny GADŻET na lodówkę.
Spersonalizowane są na ZDJĘCIA z kultowego polaroida,z miejscem na opis.
MAGNES jest cienki,delikatny i tym samym bezpieczny dla Twoje lodówki.
Dzięki FOTO MAGNESOM miłe wspomnienia zawsze będą blisko Ciebie :)



SPECYFIKACJA :
- wymiar MAGNESU : 7,5 x 9,5 cm
- wymiar ZDJĘCIA : 6,5 x 6,5 cm

RECENZJA :
ZDJĘCIA w formie PAPIEROWEJ są dla mnie wyjątkowe...
W każdej chwili mogę je przejrzeć - wracając do wyjątkowych chwil,które wydarzyły się w moim życiu,jak również w życiu moich Najbliższych.Tym bardziej FOTO MAGNESY zyskały moją sympatię.
Dlaczego? Tuż po powieszeniu ich na lodówce - mam je w zasięgu wzroku każdego dnia :)
Dzięki czemu nawet w pochmurny dzień - spoglądając na uśmiechnięte twarze moich Najbliższych - samoistnie uśmiecham się i Ja :) MAGNESY są bardzo estetycznie wykonane a za razem cienkie i lekkie - dzięki czemu z łatwością utrzymują się na lodówce.Jakość zdjęcia jest bardzo wysoka - moim zdaniem idealnie odzwierciedla tradycyjną fotografię.Dołączone do FOTO MAGNESÓW - naklejki dają możliwość - ich kreatywnego wykorzystania - dla siebie,jak również dla Najbliższych.
Dzięki nim - zwykły MAGNES - zyskuje na wartości i wizualnym efekcie :)
Moim skromnym zdaniem - tego typu produkty są innowacyjne i są doskonałą alternatywą aby zatrzymać wspomnienia :) FOTO MAGNESY są również idealną alternatywą - na PREZENT.
Sam w sobie jest wyjątkowy i nie powtarzalny - jak dla mnie SUPER!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - co sądzicie o tego typu PRODUKTACH?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Jeżeli macie ochotę skorzystać z oferty FOTOBUM.PL - zachęcam Was do skorzystania z 10% rabatu na całe zamówienie :)

Skorzystajcie z KODU : KLIK!!!

Pomniejszcie wartość swojego zamówienia o całe 10% :)

NOWOŚCI! Odrobinę ich przygarnęłam :)

 


Przesyłka z NOWOŚCIAMI od LIRENE : https://lirene.pl/ - serdecznie DZIĘKUJĘ :)


Garść KOSMETYKÓW kupionych w LIDL'u :)


Świecący napis LOVE,który zastąpi Nasze INICJAŁY na stole WESELNYM :)


No i nowe BUTY - z CCC - nie mogłam im się oprzeć :)

To  by było na tyle - a co u Was NOWEGO?

Pozdrawiam :*


20 komentarzy:

  1. Świetne buciki ;) podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten świecący napis LOVE jest prześwietny :) Sama na taki poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty, pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nowości od Lirene - rewelacja♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego typu lampkę w kształcie gwiazdki do pokoju dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie gumiaczki I zazdroszczę przesyłki z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne nowości, też dostałam taką cudowną paczkę z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  8. produkty Lirene są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa - zdjęcia to zawsze wspaniała pamiątka ♥ Śliczne są te kosmetyki Cien :) Piękne zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te magnesy to fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te fotomagnesy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa z tymi magnesami, skorzystałabym z tego, ale nie naklejam ich na lodówkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je spokojnie nakleić na lodówkę a po czasie usunąć bez problemu (one nie posiadają kleju)

      Usuń
  13. Ja właśnie dzisiaj piszę o lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowości z Lirene prezentują się bardzo fajnie. Bardzo energetyczna przesyłka!

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy te magnesy są grube ? Szukam właśnie takich bardziej sztywnych i porządnych magnesów na lodówkę. Moja mała córka lubi się bawić magnesami a wolę by ich nie zjadła haha :P

    OdpowiedzUsuń