poniedziałek, 24 lipca 2017

RECENZJA - BABUSZKA AGAFIA - BANIA AGAFII - CEDROWE MYDŁO DO MYCIA CIAŁA I WŁOSÓW!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać w ten słoneczny i baaardzo ciepły PONIEDZIAŁEK?
U mnie...Coraz lepiej - gdyż wymarzony URLOP zbliża się wielkimi krokami - już nie mogę się go doczekać :) A Wy - jesteście PRZED czy PO - URLOPIE?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu kupiłam z ciekawości w jednej z osiedlowych drogerii :)

- BABUSZKA AGAFIA - BANIA AGAFII - CEDROWE MYDŁO DO MYCIA CIAŁA I WŁOSÓW! 300 ml / ok.20,00 zł


CEDROWE MYDŁO z serii KĄPIEL AGAFII - to niezwykle uniwersalny i wydajny kosmetyk.
Jest,to gęsta,mydlana pasta - która doskonale myje i pielęgnuje - zarówno ciało,jak i włosy.
Może ono zastąpić szampon,żel pod prysznic i płyn do kąpieli.


MYDŁO CEDROWE - kompleksowo dba o zachowanie zdrowia i pięknego wyglądu ciała i włosów.
Regeneruje uszkodzone włosy,wzmacnia cebulki włosowe oraz właściwości ochronne skóry.
Wszystko to - dzięki bogactwu zawartych z nim OLEJKÓW i ZIÓŁ.

Nie zawiera SLS,SLES,SILIKONÓW i PARABENÓW.

DZIAŁANIE :
- mocno odżywia i nawilża zarówno ciało jak i włosy
- dobrze oczyszcza
- wzmacnia właściwości ochronne skóry
- działa przeciwzapalnie
- łagodzi podrażnienia
- zapobiega łupieżowi
- wzmacnia włosy

RECENZJA :
Drogie Panie - nie wiem jak Wy,ale ja - jestem fanką kosmetyków od BABUSZKI AGAFII.
Jeszcze żaden mnie nie zawiódł - a wręcz przeciwnie - bardzo dobrze współpracują one z moją skórą.
Zauważyłam,że zarówno skóra jak i włosy ulubiły sobie w szczególności - składniki ziołowe.
CEDROWE MYDŁO używam jedynie do pielęgnacji mojej kapryśnej cery.
Ma ono ziołowy - lecz przyjemny zapach,żelową formułę oraz konsystencję - nie mniej jednak z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza na skórze a w połączeniu z wodą - pieni.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć,że niedoskonałości cery - w znacznym stopniu się uspokoiły a nadmierne wydzielanie sebum - zmniejszyło się.Cera jest nawilżona,odżywiona i wygląda na znacznie zdrowszą niż przed rozpoczęciem użytkowania MYDŁA.
Nie podrażnia,nie uczula - dla cery tłustej - ze skłonnością do niedoskonałości - serdecznie POLECAM :) Moja ocena,to 6/6.

A Wy - używacie kosmetyków tej marki?
Jakie są Waszymi ulubionymi?

Kochane...
W ubiegłym tygodniu miało miejsce nagrywanie TELEDYSKU z PODZIĘKOWANIAMI dla Naszych Kochanych Rodziców :) Pogoda w 100% dopisała - a Nasz kamerzysta Tomasz włożył na prawdę dużo pracy w ujarzmienie Naszych pomysłów i zebranie ich wszystkich do tzw."kupy" :)



Mam nadzieję,że całość będzie się prezentowała równie KOLOROWO,jak zakończenie :)


Najdroższy wie - co "TYGRYSKI" lubią najbardziej :)


W BIEDRONCE kupiłam KSIĄŻKI - każda po 9,99 zł :)


Nawiązałam nową WSPÓŁPRACĘ z firmą NC NAILS COMPANY :
https://nailscompany.eu/pl/ - ZAPRASZAM!


Oraz z firmą BASILUR : http://www.basilur.pl/ - ZAPRASZAM!

To by było na tyle - uciekam spać - życząc Wam spokojnej nocy :*

10 komentarzy:

  1. Wasz teledysk na pewno będzie fantastyczny. Zawsze chciałam wypróbować czarne mydło i muszę się wreszcie skusić na nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wypróbowałaby to mydło, lubię naturalne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym je wypróbowała. A teledysk z pewnością będzie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie miodowe masło Babuszki, teraz mam czarne i niedługo zacznę używać ;) Cedrowe też mnie kusi i w końcu pewnie będzie moje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam to mydło, ale miodowe i także bardzo fajnie się u mnie spisywało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także bardzo lubię wszystko od Babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję to mydło - do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy mam jedynie ziołowe czarne mydło. Jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za teledysk jak i za całe wesele by się udało :) Strasznie mi się podobają Twoje buty ! Są piękne !
    A mydełko cedrowego nie miałam ale skuszę się na nie w przyszłości

    OdpowiedzUsuń