wtorek, 4 lipca 2017

Blogerko,Blogerze - czy słyszeliście o BuyBlo? :)

Dzień Dobry :)
LATO - gdzie jesteś?
Pogoda w Starachowicach pozostawia wiele do życzenia...
Jest zimno - przygnębiająco...
Mam nadzieję,że LATO jeszcze do Nas wróci i pozwoli choć trochę pocieszyć się swoim urokiem.
Co u Was DOBREGO - jak spędzacie ten WAKACYJNY czas?
PRACUJECIE czy też macie WOLNE?
Ja korzystam z DRUGIEGO a za razem ostatniego WOLNEGO dnia :)

Dzisiejszy post będzie poświęcony nowej społeczności influencerów oraz czytelników szukających inspiracji - jest,to społeczność BuyBlo : https://buyblo.com/pl/ - ZAPRASZAM!

Czytaj,oglądaj i inspiruj się!

Kreuj wizerunek i monetyzuj swoją wiarygodność.


Aby założyć konto w serwisie należy ZAREJESTROWAĆ SIĘ pod tym linkiem :
https://buyblo.com/pl/register/ - ZAPRASZAM!

Ja już się ZAREJESTROWAŁAM a Ty? :)

Po założeniu konta w BuyBlo - można dodawać wpisy w serwisie.


Pewnie zastanawiacie się,jak właściwie działa BuyBlo - już tłumaczę :)

1. Czytelnicy BuyBlo - poszukują opinii na temat PRODUKTÓW.
2. Dana osoba dociera do Waszego postu - z krótką opinią na jego temat.
3. W poście będzie informacja o Waszym blogu - dzięki temu użytkownik będzie mógł obserwować nie tylko Wasz profil w BuyBlo.
4. Do postu dodawane są produkty - takie same lub podobne jak te - opisywane przez Was - dzięki temu użytkownik może bezpośrednio z Waszego profilu w BuyBlo znaleźć produkt w sieci i dokonać jego zakupu.
5. Otrzymujecie wynagrodzenie za każdy przeklik z Waszego konta do strony sklepu.

Jeżeli chodzi o publikowanie postów serwis pozostawia pełną niezależność co do :
- ilości postów
- treści 
- częstotliwości publikacji
- promowania produktów


REJESTRUJĄC się w BuyBlo - otrzymujecie dostęp do katalogu produktów,w którym znajduje się ponad
7 000 000 produktów w ponad 3000 kategorii :)

Nie uważacie,że nowa SPOŁECZNOŚĆ BuyBlo jest na prawdę innowacyjna i ponadczasowa?
Daje Nam szerokie możliwości  w tworzeniu własnych wpisów,jak również w szukaniu - produktów,które Nas interesują.Łatwy w obsłudze panel sprawia,że wpisy - tworzy się na prawdę prosto.
Kieruj swoim wizerunkiem - kontrolując własne publikacje - statystyki odwiedzin oraz wypłaty.
Bądź na czasie - dołącz do BuyBlo - tak,jak JA :)
BuyBlo - umożliwia zwiększenie zasięgów - przez umieszczanie w publikacji linków kierujących do do profili na FACEBOOKU,INSTAGRAMIE czy też linku do BLOGA.
Dzięki opisom produktów zdobywamy nowe grono odbiorców - jakimi są czytelnicy BuyBlo,którzy poszukują inspiracji oraz wartościowych opinii.Za polecenie dowolnie wybranych produktów - otrzymujemy również wynagrodzenie - czyż nie jest,to świetna opcja promocji?

Zachęcam Was do wypróbowania BuyBlo - być może i dla Was ta społeczność okaże się strzałem w dziesiątkę :)

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. u mnie ciągle pada i jest zimno, też się tam zarejestruję.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda tragiczna. Stronkę widzę po raz pierwszy, zaraz zapoznam się z nią bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda też masakra! A stronki nie znam ale wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pracy przyjrzę się bliżej może nawet sama się zarejestruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem do końca przekonana, ale może ... U mnie już się rozjaśnia powoli, ale bez żadnej rewelacji aby trochę poprawić sobie samopoczucie wybraliśmy się do lasu - w 3 godziny spaceru zmieniłam nastawienie do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest ostatnio strasznie kapryśna ;( Z chęcią założę konto na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie wystarczy mi przeglądarka Google i Zblogowani.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie bardzo to widzę ;) sama się promuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takim portalu :) coś naprawdę przydatnego :D P.s u mnie też pogoda ostatnio kapryśna, no ale da się przeżyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam ale chyba nie jestem też zbytnio ciekawa. Za dużo tych kont i portali...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej stronie wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Toruniu też pogoda bardziej jesienna niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba portal mnie do siebie jednak nie przekonuje :/
    U mnie pogoda niestety bardzo kiepska, cały czas pada :(

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie to fajna sprawa...
    W Mielcu też pogoda jest do kitu.. :(

    OdpowiedzUsuń