piątek, 23 czerwca 2017

RECENZJA - TOŁPA - GREEN - ODŻYWIANIE - ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC!

Dzień Dobry :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie?
Ja - właśnie rozpoczynam WEEKEND - wolny co najważniejsze :)
W SOBOTĘ spotkam się z moimi wspaniałymi Dziewczynami - Katarzyną oraz Magdaleną a w NIEDZIELĘ - jak wszystko dobrze pójdzie i pogoda będzie sprzyjała - odbędzie się coś - na co czekamy z Najdroższym już od dawna :) Szczerze mówiąc - nie mogę się doczekać :)

A Wy - jakie macie plany na WEEKEND?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy TOŁPA :
http://tolpa.pl/ - ZAPRASZAM!




ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC delikatnie oczyszcza ciało,odżywia i wspomaga regenerację naturalnej bariery ochronnej.Nawilża,eliminuje uczucie ściągnięcia i zmniejsza szorstkość.
Wygładza i poprawia elastyczność.Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort.
Odświeża i pozostawia skórę miękką w dotyku.Nie zawiera mydła i SLS-u lecz łagodne substancje myjące,dzięki czemu delikatnie się pieni,nie zaburza pH i nie wysusza skóry.

0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego!


RECENZJA :
TOŁPA - jest jedną z moich ulubionych firm.
Cenię sobie oferowane przez Nią kosmetyki oraz ich skuteczność :)
ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC charakteryzuje się oryginalnym - moim zdaniem wręcz orientalnym zapachem - jak najbardziej należy on do moich ulubionych.
Ma dosyć rzadką formułę oraz konsystencję przez co jego aplikacja jest odrobinę uciążliwa.
W połączeniu z wodą - delikatnie się pieni - nie mniej jednak dosyć dobrze oczyszcza skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń - pozostawiając ją oczyszczoną,odżywioną oraz nawilżoną.
Nie podrażnia i nie uczula - generalnie dobrze mi się z nim współpracuje - jednak bez żadnych fajerwerków.Moja ocena,to 4/6.

A Wy - jakie macie zdanie na temat kosmetyków od TOŁPA?

Wspaniałego WEEKENDU :*

7 komentarzy:

  1. Ja bardzo ich kosmetyki, szczególnie te do ciała

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Tołpę, ale zapach tej serii mi bardzo nie odpowiada :/ a próbowałaś już może peelingu drobnoziarnistego pod prysznic? Ja miałam dwa i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - miałam ten PEELING,ale nie spotkał się on z moim większym zainteresowaniem.Jeżeli chodzi o PEELINGI,to lubię jak są dobrymi zdzierakami :)

      Usuń
  3. Tego żelu nie miałam, ale używałam balsamu z tej wersji i byłam zadowolona. Jeśli chodzi o same żele z Tołpy w ogóle to mam co do nich mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki z Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałego weekendu, zaraz zaczynam grillowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tolpy mialam poki co serum, ale tak srednio sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń