wtorek, 13 czerwca 2017

RECENZJA - PHARMACERIS - EMOTOPIC - FIZJOLOGICZNY SZAMPON NAWILŻAJĄCY W PIANCE!

Witam :*
Co u Was DOBREGO? Czy i Was POGODA nie rozpieszcza?
W Starachowicach jest pochmurno i wietrznie...Na domiar złego mam dzisiaj NOCNĄ zmianę.
Z jednej strony dobrze,bo dzięki temu mam DWA dni WOLNEGO - nie mniej jednak w NOCY powinno się spać a nie pracować...A Wy - wolicie pracować w DZIEŃ czy w NOCY?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMACERIS - EMOTOPIC - FIZJOLOGICZNY SZAMPON NAWILŻAJĄCY W PIANCE!
200 ml / ok.40,00 zł


SZAMPON w formie ultra - łagodnej PIANKI - biozgodnej z fizjologicznym pH skóry - dokładnie i delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy z zanieczyszczeń,nie naruszając hydrolipidowej bariery naskórka.Aktywny biologicznie D - PANTENOL i BETAINA zapewniają optymalne nawilżenie skóry głowy - tworząc naturalną osłonę przed podrażnieniami oraz nadmiernym przesuszaniem i łuszczeniem.SZAMPON zmniejsza świąd i zapobiega tworzeniu się nawracającej suchości skóry głowy.Ekstrakt z RUMIANKU zmniejsza tendencję do nadwrażliwości na czynniki zewnętrzne,jednocześnie regeneruje skórę i wzmacnia włosy.
SZAMPON koi i łagodzi podrażnienia skóry głowy.Wyjątkowo łagodna baza myjąca nie szczypie w oczy.SZAMPON nie obciąża włosów,ułatwia ich rozczesywanie oraz pozostawia je miękkie i jedwabiste w dotyku.Piankowa formuła SZAMPONU - poza udowodnioną skutecznością,sprawia dzieciom radość z kąpieli i mycia włosów.



RECENZJA :
SZAMPON - jest kosmetykiem,któremu poświęcam dosyć dużo uwagi...
Dlaczego? Moje włosy są kapryśne i wymagające - dlatego nie wszystkie marki i SZAMPONY przez nie oferowane są w stanie zaspokoić ich potrzeby.Ten,który otrzymałam od marki PHARMACERIS charakteryzuje się praktyczną butelką z naprawdę wygodnym aplikatorem.
Ma bardzo delikatny zapach,który od razu przypadł mi do gustu.
Formuła oraz konsystencja PIANKI sprawiają,że z łatwością się aplikuje i rozprowadza.
W moim odczuciu SZAMPON dobrze myje - oczyszcza i odświeża włosy oraz skórę głowy,która przy regularnym użytkowaniu jest generalnie nawilżona.Sprawia również,że włosy są mocniejsze i lśniące - dłużej zachowują świeżość.Nie podrażnia i nie uczula.Dobrze mi się z nim współpracuje.
Moja ocena,to 5/6.


Przy okazji chcę serdecznie podziękować Magdalenie - za tak wspaniały UPOMINEK :*


Wszystkiego DOBREGO Kochani i do szybkiego - następnego :*


11 komentarzy:

  1. szampon w piance - bardzo ciekawe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą pianką. Cudowną przesyłkę otrzymałaś. A co do pracy w nocy z chęcią bym się zamieniła. Ja słabo funkcjonuję za dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O bardzo ciekawy szampon. Coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego szamponu nie znam, ale mam kilka kosmetyków z tej serii i fajnie mi się sprawdzają w pielęgnacji skóry juniorka

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten zestaw Provoke , szamponu w piance jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z marką niestety się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie musze wypróbować ten szampon !

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej serii nie miałam, ale kupiłam ostatnio szampon Pharamaceris na łupież do wrażliwej skóry głowy i jestem ciekawa jak sie spisze.

    OdpowiedzUsuń
  9. szamponu w piance jesczez nie widziałam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczyła mnie konsystencja tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń