poniedziałek, 19 czerwca 2017

RECENZJA - OILLAN - ACTIVE - BIOAKTYWNY BALSAM - KOJĄCO - OCHRONNY! + Nasz WEEKEND :)

Witam :*
WEEKEND i po WEEKENDZIE...
My - razem z Najdroższym spędziliśmy go w Częstochowie - na WESELU u bliskich Nam osób.
Choć pogoda Nas nie rozpieszczała - bo w SOBOTĘ było zimno,wietrznie i deszczowo - to popołudnie,wieczór oraz noc - należały do udanych - dzięki tej ZAKOCHANEJ w sobie dwójce...


fot. http://www.fotonalewajka.pl/


Przygotowania...


Zaczynamy :*




Z moją MIŁOŚCIĄ mojego życia z niecierpliwością czekamy na Nasz - WIELKI DZIEŃ :)


Kochani - DZIĘKUJEMY za ten wspólnie spędzony czas :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy OILLAN :
http://www.oillan.pl/ - ZAPRASZAM!


- OILLAN - ACTIVE - BIOAKTYWNY BALSAM - KOJĄCO - OCHRONNY!
200 ml / ok.30,00 zł


BIOAKTYWNY BALSAM do codziennego stosowania - do skóry suchej,wrażliwej,podrażnionej i atopowej.Trwale nawilża,zmiękcza i wygładza skórę.Odbudowuje naturalną barierę ochronną i redukuje podrażnienia,szorstkość i zaczerwienienia.


RECENZJA :
Kochani...BIOAKTYWNY BALSAM od OILLAN jest bezwonny - osobiście jednak wolę żeby tego typu kosmetyki posiadały choćby delikatną woń.
Ma kremową formułę oraz konsystencję.Z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza - potrzebuje jednak dłużej chwili aby odpowiednio dobrze się wchłonąć.Przy regularnym użytkowaniu zauważyłam,że kondycja mojej skóry się poprawiła - stała się ona widocznie i odczuwalnie nawilżona i odżywiona.Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula.Nie mniej jednak - brak zapachu - odrobinę mi tu przeszkadza.Moja ocena,to 4/6.

A Wy lubicie tego typu BALSAMY?

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. O wprawiajcie się w Wesele :) Na swoim bawi się najlepiej :) Piękna z Was para !

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądaliście super, szczególnie Ty, bardzo lubię kosmetyki oillan

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś ;)Zobaczysz jak szybko czas leci i Ty będziesz stała w białej sukni przed ołtarzem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty Oillan, zawsze ratują mnie w kryzysowych sytuacjach :) Świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niedlugo tez weselicho w rodzinie😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądaliście! :D Super zdjęcia, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń