wtorek, 6 czerwca 2017

RECENZJA - NIVEA - CARE - LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY!

Witam :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie?
U mnie...Hmmm...Tak sobie...Generalnie marzę o dłuższym WOLNYM.
Chcę się całkowicie odciąć od PRACY i niektórych osób.
Potrzebuję ODPOCZYNKU - zarówno psychicznego,jak i fizycznego.

Dobrze,że już niebawem wyjeżdżamy z Najdroższym do Częstochowy - na ŚLUB oraz WESELE bliskich Nam osób - mam nadzieję,że tam się odstresuję i choć na chwilę zapomnę o problemach dnia codziennego...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam do przetestowania -
jako PRZYJACIÓŁKA NIVEA : https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!


- NIVEA - CARE - LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY!
100 ml / ok.20,00 zł - cena STANDARDOWA


NIVEA - coraz bardziej mnie zaskakuje :)
W tym UROCZYM pudełku - krył się nie tylko BALON,ale również nowy KREM :)


Czy jestem 3 x na TAK?


NOWOŚĆ NIVEA - LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY - to innowacyjny KREM z szybko wchłaniającą się unikalną formułą z hydrowoskami,witaminą E oraz filtrami UV.
Połączenie lekkie konsystencji i składników ochronnych pomaga zachować młody wygląd cery oraz zapewnia jej głębokie odżywienie bez uczucia lepkości.



RECENZJA :
ZAPACH - ponad wszystko cenię sobie ZAPACH kosmetyków NIVEA :)
Chyba każdy z Nas zna go już na pamięć.Jest unikatowy - jak dla mnie oryginalny i bardzo przyjemny. Ne mogę również pominąć formuły oraz konsystencji nowego KREMU - jest bardzo podobna do wersji SOFT.Charakteryzuje się lekkością,która ułatwia aplikację oraz rozprowadzanie ale również co ważne - bardzo szybko się wchłania.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć,że skóra jest dobrze nawilżona i odżywiona - wygląda promiennie i zdrowo.Czy działa przeciwzmarszczkowo?
Za dużo zmarszczek nie mam,więc nie zauważyłam ich znacznego spłycenia - nie mniej jednak pozostałe atuty - sprawiły,że produkt spotkał się z moją sympatią.
Nie mogę również pominąć filtrów UV w nim zawartych - na trwające LATO - są strzałem w dziesiątkę :) Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula.
Ja powiedziałam 3 x TAK :
- zachowuje młody wygląd
- głęboko odżywia
- szybko się wchłania

Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Kochane - a Wy miałyście styczność z tym NOWYM : KREMEM od NIVEA?
Jakie jest Wasz zdanie na jego temat?

DOBRANOC :)



16 komentarzy:

  1. Używam i też jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Narazie nie potrzebuje, ale może za kilka lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza przesyłka i ciekawy krem

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka z balonem super sprawa :) też dostałam.. krem jeszcze czeka na swoją kolej, ale będzie idealny bo niedługo kończę 30 lat i czas na pierwszy kremik przeciwzmarszczkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo polubiłam ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nivea od zawsze jest w naszym domu, oczywiście klasyczny krem to niezbędnik :) Pięknie zapakowana przesyłka :)
    Miłego dnia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea robi naprawdę fajne akcje reklamowe ;) Podoba mi się jak traktują blogerki, inni powinni brać przykład

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię zapach kosmetyków Nivea, spodobałby mi się .

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że tak dobrze się u Ciebie sprawdził :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również cenię sobie zapach kosmetyków Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  12. balon by mnie ucieszył najbardziej :D!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten balonik jest uroczy. Ja jakoś ni przepadam za kremami Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń