piątek, 2 czerwca 2017

RECENZJA - MIRAVENA - REVITOL PLUS - PREPARAT ŻELOWY HIPOALERGICZNY DO HIGIENY INTYMNEJ - ŻURAWINA & OWOCE RÓŻY!

Witam :*
W Starachowicach jest słoneczny i baaardzo ciepły PIĄTEK...
Ja - po TRZECH - NOCNYCH ZMIANACH - jestem ledwo żywa...
Potrzebuję WOLNEGO i czekam na nie z niecierpliwością...

A co u Was DOBREGO?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II" w Częstochowie od firmy MIRAVENA :
http://www.miravena.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- MIRAVENA - REVITOL PLUS - PREPARAT ŻELOWY HIPOALERGICZNY DO HIGIENY INTYMNEJ - ŻURAWINA & OWOCE RÓŻY! 250 ml / ok.25,00 zł


Preparat myjący REVITOL PLUS MED - o charakterze pielęgnacyjnym wykorzystuje bogactwo substancji aktywnych ŻURAWIN,cudownych OWOCÓW ŻYCIA.
ŻURAWINY - wzbogacone OWOCAMI RÓŻY wykazują skuteczne działanie przeciwbakteryjne,oczyszczające i nawilżające.
Dzięki obecności flawonoidów (rutyna),karotenoidów (likopen),antocyjan,polifenoli (kwercetyna),tanin,tocotrienoli i witaminy C - chronią przed uszkodzeniami i zmianami na skórze i śluzówce oraz regulują poziom kwasowości.


Przeznaczony jest dla wszystkich Kobiet niezależnie od wieku - również podatnych na niedyspozycje w obrębie stref intymnych i układu moczowego.


RECENZJA :
Drogie Panie - z marką MIRAVENA oraz jej produktami miałam i mam styczność pierwszy raz.
Już od pierwszego użycia - polubiłam się z ŻELEM i na pewno pozostanie on ze mną na dłużej.Czym się charakteryzuje? Praktyczną BUTELKĄ z wygodnym atomizerem.
Ma bardzo delikatny a za razem przyjemny zapach,który w znacznym stopniu zachęca do użycia.
Jego lekka - odrobinę rzadka formuła oraz konsystencja - nie stanowią większego kłopotu podczas aplikacji.W połączeniu z wodą - lekko się pieni.Jeżeli chodzi o samo działanie - w moim mniemaniu dobrze myje - pozostawiając okolice intymne odświeżone oraz nawilżone.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć - poprawę komfortu oraz coraz rzadziej występujące infekcje intymne.Generalnie - dobrze Nam się współpracuje,dlatego szczerze go - Wam polecam :) Moja ocena,to 5/6.

A Wy?
Czego używacie do pielęgnacji OKOLIC INTYMNYCH?

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Aktualnie Tess ale zazwyczaj gości U mnie płyn z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten produkt i muszę powiedzieć, że pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne są te produkty od nich:D

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie zamówić ten żel i inne warianty

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten żel akurat w użyciu i jak dla mnie to pachnie nieco zbyt mocno jak na produkt do higieny intymnej. Co nie zmienia faktu, że zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i bardzo fajnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie niedawno dobiła dna ta emulsja

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń