piątek, 9 czerwca 2017

RECENZJA - LOREAL - MASKA CZYSTA GLINKA - OCZYSZCZAJĄCO - MATUJĄCA!

Hej!
PIĄTEK - jedni czekają na niego z niecierpliwością,drudzy - wręcz przeciwnie...
Ja - najbliższy WEEKEND spędzę w pracy...Obecnie jest,to ostatnie miejsce w,którym chciałabym być...Taka decyzja nie jest bezpodstawna - nie mniej jednak mam nadzieję,że czas - przegoni te burzowe chmury,które nade mną wiszą i zaświeci długo wyczekiwane słońce...

A Wy - jakie macie plany na rozpoczynający się WEEKEND?
PRACUJECIE czy macie WOLNE?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam jakiś czas temu - z czystej ciekawości :)

- LOREAL - MASKA CZYSTA GLINKA - OCZYSZCZAJĄCO - MATUJĄCA!
50 ml / ok.30,00 zł


OCZYSZCZAJĄCO - MATUJĄCA maska CZYSTA GLINKA - to sposób na dokładne oczyszczenie twarzy,a także zniwelowanie powstawania sebum.
Twoja skóra będzie odświeżona i pozbawiona zanieczyszczeń,a z dnia na dzień stanie się widocznie piękniejsza.


Formuła łącząca 3 MINERALNE GLINKI i ekstrakt z EUKALIPTUSA,który dokładnie oczyszcza i matuje skórę - nie wysuszając jej.


RECENZJA :
MASKI - są nieodłącznym elementem mojego cotygodniowego rytuału SPA :)
Z tą od LOREAL miałam i mam styczność pierwszy raz.
Na początku muszę zaznaczyć,że bardzo mi się podoba OPAKOWANIE w,którym jest umieszczona.
Jest solidnie wykonane i praktyczne w użyciu - dzięki czemu aplikacja produktu jest niezwykle prosta.Sama MASKA ma delikatny zapach oraz kremową formułę i konsystencję.
Z łatwością się rozprowadza i bardzo szybko zasycha.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry.
Wydzielanie SEBUM jest znacznie mniejsze - co jest dla mnie bardzo ważnym elementem.
Skóra jest oczyszczona,odświeżona i pełna zdrowia oraz blasku.
MASKA nie podrażnia i nie uczula - dobrze mi się z nią współpracuje i na pewno zostanie ona ze mną na dłużej :) Moja ocena,to 5/6.

A Wy - znacie nowe MASKI od LOREAL?

Kochani...
NOWOŚCI - kilka z nich znalazło u mnie swoje miejsce...


SUKIENKA H&M z SH za całe 20,00 zł :)


WIANEK oraz KOSZULKA,które wykorzystam do zbliżającej się SESJI NARZECZEŃSKIEJ :)


DEKORACJA na AUTO - na Nasz "WIELKI DZIEŃ" oczywiście :)


KSIĄŻKA,którą wylicytowałam na BAZARKU zorganizowanym na rzecz bezdomnych PSIAKÓW :)

To by było na tyle...
Wspaniałego WEEKENDU Wam życzę i duuużo spokoju ducha,którego i sama baaardzo potrzebuję :)

17 komentarzy:

  1. ja zaś czekam na poniedziałek:) oby weekend szybko zleciał :) życzę Ci udanego weekendu, chociaż w pracy.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem strasznie ciekawa tej serii maseczek :) pewnie kupię wersję z algami czerwonymi, mam nadzieję, że pomoże na moje rozszerzone pory na policzkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety moja cera nie lubi się za bardzo z glinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości ubraniowe, nie miałam jeszcze glinek loreal, weekend mija mi w pracy dlatego nie mam dobrego umoru niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianek i ta koszulka :) Mam nadzieję, że sesja narzeczeńska wyszła jak sobie wymarzyliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczkę chętnie wypróbuję, kusi mnie ;) Świetna koszulka i wianek, czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, że bierzesz udział w takich akcjach, ja w styczniu dla psiaków zamówiłam kalendarz :) Maski jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię glinki coś wspaniałego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tą maskę mam ochotę od dawna, jednak jej cena dla mnie za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją próbować, póki co mam inne w użyciu. Natomiast z tej serii najbardziej kusi mnie czerwona a zieloną w drugiej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ale chętnie przetestuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś wypróbować tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. maska faktycznie ma fajne opakowanie, nie typowe
    mam dośc sporo masek i teraz staram się je regularnie zużywać

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne nowości, a maseczka może kiedyś wpadnie w moje ręce

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się w końcu skusić na te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio miałam ją kupić jak byłam w Rossmannie, ale na pewno zrobię to następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń