poniedziałek, 26 czerwca 2017

RECENZJA - BANDI - TRICHO - ESTHETIC - SERIA KOSMETYKÓW DO PIELĘGNACJI SKÓRY GŁOWY!

Hej :)
PONIEDZIAŁEK - w moim przypadku - ostatni WOLNY dzień.
Od jutra wracam do pracy...Bardzo bym chciała żeby choć w połowie chciało mi się tak,jak mi się nie chce...Nie mniej jednak po minionym WEEKENDZIE moje baterie są naładowane - i na chwilę obecną jestem gotowa do działania -  mam nadzieję,że wraz z porannym dźwiękiem BUDZIKA mój zapał nie zgaśnie...

A co u Was?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy BANDI :
https://www.bandi.pl/ - ZAPRASZAM!



- BANDI - TRICHO - ESTHETIC - SZAMPON - FIZJOLOGICZNA KĄPIEL DO SKÓRY GŁOWY I WŁOSÓW! 200 ml / ok.40,00 zł


Delikatny SZAMPON przywracający skórze głowy naturalną równowagę.
Dzięki łagodnym substancjom myjącym pozbawionym : SLS,SLES,siarczanów,ftalanów,formaldehydu,parabenów - produkt skutecznie oczyszcza skórę głowy i włosy z zanieczyszczeń bez ich uszkadzania.Dodatek substancji kondycjonujących wzmacnia i regeneruje strukturę włosa na całej jego długości.SZAMPON pomaga utrzymać odpowiednią higienę skóry głowy i włosów.Prowitamina D3 zapobiega ich wypadaniu.
Nie szczypie w oczy!


- BANDI - TRICHO - ESTHETIC - PEELING - OCZYSZCZAJĄCY DO SKÓRY GŁOWY!
100 ml / ok.40,00 zł


Normalizujący PEELING do skóry głowy.Preparat oczyszcza i przygotowuje skórę do wchłaniania składników aktywnych.Dzięki zawartości MOCZNIKA i KWASU MLEKOWEGO - PEELING skutecznie usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka i zanieczyszczenia zewnętrzne tworzące na powierzchni skóry warstwę krystalizacyjną.Po wykonaniu PEELINGU skóra intensywnie wchłania składniki stosowanych odżywek - zwiększa się skuteczność prowadzonych terapii.
Preparat nie zawiera PARABENÓW a kompozycja zapachowa pozbawiona jest alergenów.


- BANDI - TRICHO - ESTCHETIC - EKSTRAKT PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW!
30 ml / ok.50,00 zł


Skoncentrowany i aktywny EKSTRAKT NA SKÓRĘ GŁOWY - przeciw wypadaniu włosów o różnej etiologii.Głównymi składnikami preparatu są substancje rozszerzające naczynia krwionośne,stymulujące mikrokrążenie,pobudzające odżywienie i dotlenienie opuszki włosa.
Na skutek tego procesu dochodzi do aktywacji podziału komórek macierzy i nasilenia wzrostu włosów.EKSTRAKT zawiera również substancje o intensywnym działaniu przeciwzapalnym,aby skutecznie walczyć z nadmierną utratą włosów.



RECENZJA :
Drogie Panie - z kosmetykami marki BANDI mam styczność bardzo rzadko.
Seria TRICHO - ESTCHETIC również jest dla mnie nowością - dlatego z dużym zainteresowaniem zastosowałam ją  w pielęgnacji skóry głowy oraz włosów.Początkowo byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tak innowacyjnych produktów,jakimi dla mnie okazały się być PEELING oraz EKSTRAKT.Nie mniej jednak już po kilku zastosowaniach - z zadowoleniem dołączyłam je do mojej regularnej pielęgnacji.Cała seria ma delikatny - praktycznie nie wyczuwalny zapach.
SZAMPON o lekkiej formule oraz konsystencji - w połączeniu z wodą - dobrze się pieni.
Dzięki temu dobrze oczyszcza,odświeża oraz nawilża.Jego regularne użytkowanie sprawia,że włosy są dłużej świeże a skóra głowy tak szybko się nie przetłuszcza i nie swędzi.
PEELING oraz EKSTRAKT - dzięki pipetce aplikują się na prawdę łatwo i przyjemnie.
Stosując oba produkty - zgodnie z zaleceniami - daje się zauważyć ich dobroczynne działanie.
W moim przypadku było,to na pewno wyciszenie i uspokojenie gruczołów łojowych - co wiąże się ze zmniejszeniem wydzielania łoju.Dzięki całej serii zauważyłam również,że moje włosy stały się mocniejsze - nie wypadają tak intensywnie,jak przed rozpoczęciem kuracji.
Są zdrowsze i lśniące - od cebulek aż po same końce :)
Produkty mnie nie podrażniły i nie uczuliły,dobrze mi się z nimi współpracuje.
Moja ocena dla wszystkich produktów,to 5/6.

A Wy używacie kosmetyków marki BANDI?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. fajna zmiana szablonu, chętnie wypróbowywać całą serię bo mam problemy ze skalpem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych produktów, cała marka Bandi mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Bandi a tej serii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tę serię:-)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że w tej firmie można znaleźć peeling do skóry głowy i cena nie jest taka wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. To, że nie szczypie w oczy jest bardzo dla mnie ważne...Skórę głowy można dodatkowo wesprzeć poprzez używanie uzdatnionej wody, można taką wodę łatwo uzyskać przez założenie na prysznic filtra prysznicowego fitaqua.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała seria prezentuje się bardzo ciekawie! W szczególności zaciekawił mnie normalizujący peeling do skóry głowy, brakuje mi takiego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe produkty, szczerze mówiąc dawno nie stosowałam niczego z pod loga Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O peelingu z Bandi już słyszałam. Czytałam też, że jest całkiem dobry i zmniejsza przetłuszczanie się włosów. Ja bym chętnie wypróbowała ten ekstrakt przeciw wypadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten peeling mnie mocno kusi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym przetestować całą tą serię. z Bandi miałam tylko krem do twarzy z kwasami, mam problematyczny skalp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy ostatnio bardzo się przetłuszczały więc taki zestaw mógłby być pomocny.

    OdpowiedzUsuń