środa, 24 maja 2017

RECENZJA - PHARMACERIS - H - WŁOSY I SKÓRA GŁOWY - SPECJALISTYCZNY SZAMPON O PODWÓJNYM DZIAŁANIU - STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW & PRZECIWŁUPIEŻOWY!

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie w ten DESZCZOWY dzień?
Ja regeneruję siły w domowym zaciszu - przed NOCNĄ zmianą,która mnie dzisiaj czeka.

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/pl/ -
ZAPRASZAM!


- PHARMACERIS - H - WŁOSY I SKÓRA GŁOWY - SPECJALISTYCZNY SZAMPON O PODWÓJNYM DZIAŁANIU - STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW & PRZECIWŁUPIEŻOWY! 250 ml / ok.35,00 zł


Dla Kobiet i Mężczyzn - do włosów z problemem łupieżu oraz tendencją do wypadania,przerzedzenia oraz łysienia.

Skuteczne rozwiązanie współwystępujących,najtrudniejszych do zniwelowania problemów skóry głowy - łupieżu oraz nadmiernego wypadania włosów.
Skutecznie oczyszcza skórę głowy - likwidując objawy oraz przyczyny uciążliwego i nieestetycznego łupieżu,który zaburza fizjologiczny cykl życia włosa - wpływając na nadmierne wypadanie i przerzedzenie włosów.Zmniejsza swędzenie i tendencję do przetłuszczania się włosów.
Bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy.


SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA W BADANIACH NA SKÓRZE GŁOWY Z TENDENCJĄ DO ŁUPIEŻU I WYPADANIA WŁOSÓW :

- 70% - hamuje przedwczesne i okresowe wypadanie włosów
- 90% - głęboko oczyszcza skórę głowy z zanieczyszczeń
- 90% - likwiduje uciążliwy łupież
- 100% - działa kojąco
- 100% - koi podrażnienia
- 90% - przywraca niezbędny poziom nawilżenia


RECENZJA :
Kochane - nie wiem,jak Wam,ale mnie włosy wypadają garściami...
Odrobinę mnie,to przeraża - dlatego staram się,jak mogę aby temu zapobiec.
Jednym ze sposobów - jest SZAMPON.Jestem zdania,że odpowiednio dobrany - może nie 100%,ale na pewno w znaczny sposób wpływa na skórę głowy oraz kondycję włosów.
Kosmetyk,który otrzymałam od PHARMACERIS ma delikatny a za razem przyjemny zapach.
Jego kremowa formuła oraz konsystencja - sprawia,że w połączeniu z wodą - dobrze się pieni - z łatwością oczyszczając skórę głowy oraz włosy.Przy regularnym użytkowaniu produktu - daje się zauważyć,że włosy są dłużej świeższe i w znacznie mniejszym stopniu zauważalne jest ich wypadanie.Z problemem ŁUPIEŻU - na szczęście się nie borykam - także w tym aspekcie nie mam zdania.SZAMPON nie podrażnia i nie uczula.Dobrze się z nim współpracuje.
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - Drogie Panie?
Jakiego SZAMPONU obecnie używacie?


Marka PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/pl/ -
cały czas o mnie dba :)
Będę miała co testować - ZDECYDOWANIE - DZIĘKUJĘ :*


GRONO PRZYJACIÓŁEK NIVEA : https://www.nivea.pl/ - bardzo mnie ROZPIESZCZA - takie NIESPODZIANKI,to sama przyjemność :)


W miniony PIĄTEK -
wspaniale spędziłam czas w gronie bliskich mi osób :)
Było nie tylko PYSZNIE,ale również ZABAWNIE :p


Katarzyna - Magdalena - zdecydowanie POPROSZĘ więcej takich chwil :*



Do usłyszenia Kochani :*





8 komentarzy:

  1. Ciekawe czy podziałało by u mnie na łupież.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam kłopotów z łupieżem ale fajnie, że szampon się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, coś dla mojego chłopaka, fajny balon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten szampon w wersji standardowej (bez właściwości przeciwłupieżowych) i byłam bardzo zadowolona z jego działania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon jest naprawdę świetny :) Balon także dostałam i mam go w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sizin maddə ehtiyac sahiblərinə üçün çox faydalıdır. çox təşəkkür edirik.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń