poniedziałek, 8 maja 2017

RECENZJA - NIVEA - HAIR MILK - MLECZNY SZAMPON,MLECZNA ODŻYWKA,EKSPRESOWA ODŻYWKA!

Dzień Dobry :*
Drogie Panie - Co u Was DOBREGO?
Wiem...Kilka dni mnie tutaj nie było,ale...
Życie codzienne - odrobinę mnie pochłonęło.
Nie mniej jednak postaram się częściej pisać i częściej odwiedzać Wasze blogi :)
Obiecuję :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam do przetestowania -
jako PRZYJACIÓŁKA NIVEA : https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!



- NIVEA - HAIR MILK - MLECZNY SZAMPON DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ! 250 ml / ok.10,00 zł


NIVEA - SZAMPON - zapewnia skuteczną regenerację włosów - bez ich obciążania - wyraźnie poprawiając ich kondycję - a tym samym wygląd.Formuła MLECZNEGO SZAMPONU z naturalnymi PROTEINAMI MLEKA i EUCERITEM - delikatnie oczyszcza włosy i wzmacnia je od wewnątrz.Starannie dobrane składniki sprawiają,że włosy stają się mocniejsze,wyraźnie odżywione i bardziej miękkie w dotyku.Pielęgnująca formuła SZAMPONU w bardzo efektywny sposób - poprawia kondycję włosów - wypełniając ubytki w ich strukturze i w ten sposób chroni je przed dalszym zniszczeniem i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

- NIVEA - HAIR MILK - MLECZNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ! 200 ml / ok.10,00 zł


NIVEA - ODŻYWKA - pielęgnująca do włosów - z naturalnymi PROTEINAMI MLEKA - pielęgnuje każdy kosmetyk włosów - bez ich obciążania - włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie.Formuła MLECZNEJ ODŻYWKI zawiera PROTEINY MLEKA oraz EUCERIT,dzięki czemu intensywnie regeneruje włosy i wzmacnia je od wewnątrz.Składniki zawarte w ODŻYWCE - wypełniają ubytki w strukturze włosa i dzięki temu chroni je przed dalszym zniszczeniem i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

- NIVEA - HAIR MILK - EKSPRESOWA ODŻYWKA REGENERUJĄCA DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ! 200 ml / ok.20,00 zł


NIVEA - EKSPRESOWA ODŻYWKA - regenerująca - zaspokaja 7 POTRZEB - włosów o NORMALNEJ STRUKTURZE - stworzona by ekspresowo i bez obciążenia regenerować włosy.
Pielęgnująca formuła - specjalnie dopasowana do NORMALNEJ STRUKTURY WŁOSÓW.
Sprawia,że włosy ekspresowo stają się sprężyste i piękne.


OD LEWEJ : SZAMPON - ODŻYWKA.

RECENZJA :
Drogie Panie - poznacie tajemnicę włosów Kleopatry - przy pomocy serii kosmetyków NIVEA - HAIR MILK - która wnika głęboko we włosy - intensywnie je regenerując,bez ich obciążania.
Kosmetyki z serii HAIR MILK - mają delikatny,przyjemny i co najważniejsze ponadczasowy zapach - charakteryzujący markę NIVEA.Ich lekka formuła oraz konsystencja - sprawia,że nie obciążają włosów.SZAMPON - w połączeniu z wodą - dobrze się pieni.Generalnie oczyszcza włosy i skórę głowy,podobnie jest z ODŻYWKĄ,która wraz z EKSPRESOWĄ ODŻYWKĄ w SPRAY'u - dopełniają tę MLECZNĄ regenerację :) Przy regularnym użytkowaniu produktów HAIR MILK - daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji włosów,które stają się nawilżone,odżywione i miękkie w dotyku.Kosmetyki nie obciążają włosów i nie podrażniają skóry głowy.
Bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje.Moja ocena dla całej serii,to 5/6.

A WY - znacie KOSMETYKI z tej serii?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?



ZAKUPY - chyba każda z Nas je LUBI :) Więc i ja musiałam "co nie co" przygarnąć pod swoje skrzydła :)

Na ZAKOŃCZENIE - życzę Wam wspaniałego PONIEDZIAŁKU i reszty tygodnia również :)


18 komentarzy:

  1. kusi mnie ta ekspresowa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej interesuje mnie ta odżywka ekspresowa bo lubię kosmetyki bez spłukiwania i to jeszcze w sprayu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie także najbardziej kusi ekspresowa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie chętnie bym tą serię wypróbowała. Musze się wybrać na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten ponadczasowy zapach nivea, dla niego mogłabym spróbować coś z nowej serii

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto być przyjaciółką Nivea. Słoiczki u mnie też goszczą!Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię nic z tej serii, nie lubię produktów Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam reklamę, ale jeszcze nie próbowałam, bo nie przepadam za kosmetykami nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zestaw, ciekawe jak spisze sie u mnie :) Najbardziej ciekawi mnie odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może uda i mnie się w końcu dostać do testów bo jestem ich ogromnie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy niezbyt lubią się z kosmetykami nivea, ale ta seria troszeczkę mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon z Nivea kiedyś mnie uczulił więc unikam produktów do włosów tej marki. Zakupy fajne podoba mi się kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  13. I to bardzo lubię zakupy :) Do mnie ostatnio również wpadło kilka nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo o tej linii na blogach ostatnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Polubiły się moje włosy z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jkaby sie u mnie spraedizly :D

    OdpowiedzUsuń