wtorek, 30 maja 2017

RECENZJA - LECH - LITE - PIWO Z CHMIELEM CASCADE!

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie po minionym - słonecznym i ciepłym WEEKENDZIE?
U mnie...RODZINNIE :) WEEKEND minął mi szybko i niezwykle sympatycznie :)
W PIĄTEK - grill z Najbliższymi,w SOBOTĘ - lokalny festyn z Najdroższym a w NIEDZIELĘ - KOMUNIA :) Było wspaniale - tego właśnie potrzebowałam - rodzinnego ciepła i odpoczynku :)

Ale nie o tym mowa - tylko o nowym LECH'u LITE :)
Czy posmakował mnie oraz moim Najbliższym?

Dzięki TEST ME TOO : https://testmetoo.com/ - ZAPRASZAM - w miniony WEEKEND mogliśmy się nim rozsmakować :)


- LECH - LITE - PIWO Z CHMIELEM CASCADE!
4 x 330 ml / ok.10,00 zł


LECH - LITE - to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%).
Swój łagodny smak i orzeźwiający aromat zawdzięcza chmieleniu na zimno - chmielem CASCADE,wykorzystywanym w PIWACH typu IPA i APA.
Ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (tylko 96 kcal na 330 ml PIWA).LECH LITE - dzięki mniejszej zawartości alkoholu - stanowi idealną propozycję dla tych,którzy chcą dłużej cieszyć się spotkaniami w gronie znajomych.


Nowy LECH - LITE w Naszym przypadku było testowane podczas RODZINNEGO grilla :)


Mojej Bratowej Agnieszce - LECH - LITE - zdecydowanie przypadł do gustu :)



Bratu oraz Najdroższemu również :)


Ja z Kochaną Mamą - posmakowałyśmy LECHA - LITE w wersji na "słodko".
Z sokiem MALINOWYM :) Jak,to mówią - dla każdego "coś" innego :)

RECENZJA :
Kochane...Jak widzicie na powyższych zdjęciach LECH - LITE został przetestowany przez kilku członków mojej Rodziny - w tym również przeze mnie :)
Jako,że LECH jest jedną z Naszych ulubionych marek - jego nowa wersja okazała się być strzałem w dziesiątkę :) Dlaczego? Smak - tak samo,jak zawartość alkoholu - są znacznie delikatniejsze niż w wersji podstawowej.Dla osób lubiących aktywnie spędzać czas - jest,to doskonałe rozwiązanie,chyba nie muszę wspominać dlaczego :) Sprawdza się zarówno bez,jak i z dodatkami - np.z sokiem :)
Bardzo lubię PIWA - bez wyczuwalnej "goryczki".Jak dla mnie LECH - LITE takie właśnie jest.
Jego "kieszonkowe" opakowanie sprawia,że można mieć je zawsze przy sobie.
Na LETNIE dni oraz wieczory - jest w sam raz :) Skusicie się?
Nasza ocena,to 5/6.

A Wy - znacie to PIWO?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. Nie widziałam że wyszła nowa wersja lecha, jak będę w Polsce, muszę wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. matko 5/6 te siki, no sorry, ale nam to nie smakuje, choć wiem, że są fani Leszka. Wole inne. Ale fajnie, że Tobie i rodzinie smakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie oraz moim Najbliższym PIWO przypadło do gustu.
      Jak wspomniałam w poście - lubimy LECH'a a jego "lżejsza" wersja - jak dla Nas jest na prawdę dobrą alternatywą na letnie orzeźwienie.

      Usuń
  3. A ja muszę go wypróbować i też z sokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne małe puszeczki, :) akurat dla mnie bo ja nigdy nie wypijam całego półlitrowego piwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pije tylko Warkę cytrynową,na upalne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie weekendowy klimat, nie widziałam tego piwka :)

    OdpowiedzUsuń