poniedziałek, 1 maja 2017

RECENZJA - GENERAL FRESH - MINI SPRAY - ODŚWIEŻACZ POWIETRZA - KONWALIA!

Dzień Dobry :*
Mamy 1 MAJA - PONIEDZIAŁEK - dzień WOLNY.
Większość z Was na pewno korzysta z uroków WOLNEGO - długiego WEEKENDU.
Ja - mam czas dla SIEBIE,dla RODZINY,dla DOMU - odpoczywam.
Wy również odpoczywajcie i ładujcie baterie na nowy - miejmy nadzieję,że już cieplejszy miesiąc.


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy GENERAL FRESH : http://generalfresh.pl/ - ZAPRASZAM!


- GENERAL FRESH - MINI SPRAY - ODŚWIEŻACZ POWIETRZA - KONWALIA!
1 szt. / ok.6,00 zł


GENERAL FRESH - to ODŚWIEŻACZ POWIETRZA przydatny w każdym domu,biurze czy też samochodzie.Zaprojektowany w taki sposób,by skutecznie likwidować nieprzyjemne zapachy - roztaczając przyjemną woń KONWALII.Sposób użycia polega na naciśnięciu dźwigni spray'a.
Łagodna mgiełka wydobędzie się wtedy z pojemnika.Wystarczy tylko chwila zanim zapach rozprzestrzeni się po całym pomieszczeniu.Opakowanie zostało zaprojektowane w taki sposób,by jednocześnie zajmować mało miejsca i swoim wyglądem wkomponować się w wygląd pomieszczenia - dyskretnie ukrywając swoją obecność.


MINI SPRAY - to doskonały sposób na szybkie odświeżenie powietrza w Twoim domu i samochodzie.Łatwy w użyciu i wydajny - błyskawicznie wyeliminuje nieprzyjemne zapachy i pozwoli Ci cieszyć się długotrwałym,świeżym aromatem.

RECENZJA :
Drogie Panie - chyba każda Kobieta lubi,kiedy Nasz DOM otula nie tylko RODZINNE ciepło,ale również zapach,który umila Nam przebywanie w nim.
Osobiście - po każdym sprzątaniu rozpylam w każdym pomieszczeniu odrobinę SPAY'U - aby postawić przysłowiową "kropkę nad i".Produkt,który otrzymałam od GENERAL FRESH charakteryzuje się na pewno ekonomicznością - ma taki kształt,że z łatwością wpasuje się w każde pomieszczenie.Jest również łatwy w użyciu.Jego zapach łudząco przypomina MAJOWĄ - KONWALIĘ - zapach,który lubi moja Kochana Mama :) Do odświeżenia pomieszczenia wystarczy jedna aplikacja,która rozpyla aromatyczną woń.Szkoda tylko,że jest ona bardzo krótkotrwała i szybko ulatuje.Nie mniej jednak delikatnie odświeża pomieszczenie.
Przyjemnie się z nim współpracuje.Moja ocena,to 4/6.

A Wy - lubicie tego rodzaju ODŚWIEŻACZE?

MAJOWO - pozdrawiam :*















10 komentarzy:

  1. lubię takie małe odświeżacze, mam taki w łazience

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś takich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. hello may :) oby był piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się, że nie używam odświeżaczy. Niestety żadne mi nie pasują, tak jak samochodowe ;P Od razu mdłości mam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja woski lubię i kominki zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tani, uwielbiam zapach konwalii

    OdpowiedzUsuń
  7. Konwalie - jedne z piękniejszych wiosennych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nie używam odświeżaczy :)

    OdpowiedzUsuń