poniedziałek, 15 maja 2017

RECENZJA - EQUILIBRA - BEAUTY FORMULAS - MASECZKA 2 - FAZOWA - GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA Z AKTYWNYM WĘGLEM!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam minął WEEKEND oraz pierwszy dzień NOWEGO TYGODNIA?
Ja - miałam WOLNY,choć intensywny WEEKEND i równie pracowity PONIEDZIAŁEK.
Mam nadzieję,że dalsza część tygodnia będzie łagodniejsza - tego bym sobie życzyła :)

Kochani...
Jutro mija 5 lat - od kiedy zaczęłam dla Was pisać - DZIĘKUJĘ :*
Za Waszą obecność i za każde pozostawione tutaj słowo :)


Mam nadzieję,że pomimo,że nie bywam tutaj regularnie,Wy nadal ze mną będziecie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!



- EQUILIBRA - BEAUTY FORMULAS - CHARACOAL - MASECZKA 2 - FAZOWA Z AKTYWNYM WĘGLEM! 13g / ok.7,00 zł


MASECZKA,to innowacyjny,skuteczny zabieg na twarz - składający się z 2 kroków :
- delikatnego żelu do mycia twarzy
- absorbującej maseczki typy peel - off


PIERWSZY KROK - ŻEL DO MYCIA TWARZY - jest skuteczną mieszanką składników wzbogaconych ekstraktami z MIODU,OGÓRKA czy CYTRYNY.
Delikatnie rozjaśnia oraz szybko usuwa bród i zanieczyszczenia z twarzy.
Przygotowuje skórę do kolejnego kroku.


DRUGI KROK - MASECZKA 2 - FAZOWA Z AKTYWNYM WĘGLEM - wnika głęboko w strukturę skóry i odblokowuje zatkane pory z zanieczyszczeń.Ma działanie złuszczające,pozostawia Twoją skórę głęboko oczyszczoną oraz dobrze odżywioną.


OD LEWEJ : ŻEL - MASECZKA.

RECENZJA :
Drogie Panie - osobiście jestem wielką fanką MASECZEK DO TWARZY.
Używam ich regularnie i wciąż testuję NOWE.
Z tą od BEAUTY FORMULAS - mam styczność pierwszy raz...
Obawiam się,że również ostatni - dlaczego?
Choć jej innowacyjność bardzo mile mnie zaskoczyła,to działanie - już mniej.
ŻEL - jest PRZEŹROCZYSTY,ma delikatny a za razem przyjemny zapach.W połączeniu z wodą - dobrze się pieni i oczyszcza twarz z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.MASECZKA - jak widać na powyższych zdjęciach - jest koloru CZARNEGO i jest praktycznie bezwonna.Choć ma dosyć lepką formułę oraz konsystencję - nie ma większych kłopotów przy jej aplikacji.
Po upływie wyznaczonego czasu - 100% zasycha,pozostawiając na twarzy elastyczną warstwę,którą w miarę dobrze można usunąć.Po tej czynności - daje się zauważyć,że twarz jest oczyszczona i bardziej matowa,niż przed użyciem produktu - jednak po chwili efekt ulatuje a w moim przypadku twarz zaczyna się "świecić".Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula.
Nie mniej jednak - konieczność zdrapywania "resztek" MASECZKI z twarzy - nie do końca mi odpowiada.Moja ocena,to 3/6.

A Wy - znacie ten PRODUKT?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?


NOWOŚCI - lubię,jak NIC! :p A u Was - co NOWEGO? :)


Państwo Kowalscy - życzą Wam spokojnej NOCY :*



8 komentarzy:

  1. zapomniałam o tej maseczce, a mam ją u siebie :) muszę na dniach zrobić. 5 lat to tak jak u mnie :) wszystkiego dobrego w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję blogowego stażu, a torebka jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 5 lat blogowania!
    Maseczka chyba jednak nie dla mnie, oczekiwałam od niej lepszego działania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję piątej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 5 latek i kolejnych lat weny twórczej życzę :*
    Maska ciekawa, ale dziwnie, że oferuje tak krótkotrwałe efekty.
    Pięknie wyglądacie - ładna z Was para:)

    OdpowiedzUsuń