piątek, 14 kwietnia 2017

RECENZJA - MAGICZNE INDIE - SOIL & EARTH - NEROLI & LIMONKA - NATURALNE MYDŁO!

Witam :*
WIELKI PIĄTEK - początek ŚWIĄT WIELKANOCNYCH...
Za oknem POGODA pozostawia wiele do życzenia - nie mniej jednak,to czas spędzony w gronie Najbliższych jest najważniejszy - nie warunki atmosferyczne...
Czy jesteście już przygotowane na przyjęcie Najbliższych?
Ja oraz moja RODZINA - praktycznie TAK :)


Kochani!
Z całego SERCA - życzę Wam...
Duuużo ZDROWIA - bo jeżeli ono będzie -
to cała reszta również się ułoży :)
Nie kończącej się MIŁOŚCI - oraz RODZINNEGO CIEPŁA!
Wszystkiego DOBREGO :*


Moje małe DZIEŁO :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy MAGICZNE INDIE :
https://www.magiczne-indie.pl/ - ZAPRASZAM!


- MAGICZNE INDIE - SOIL & EARTH - NEROLI & LIMONKA - NATURALNE MYDŁO!
125g / 15,00 zł


MYDŁO o zapachu NEROLI & LIMONKI - zachwyci orzeźwiającym aromatem CYTRUSÓW i słodką - lekko MIODOWĄ nutą uzyskiwanego z KWIATÓW GORZKIEJ POMARAŃCZY olejku.
Dla wszystkich rodzajów skóry - w szczególności dla cery MIESZANEJ.


Rozpieść zmysły aromatem NEROLI & LIMONKI!

Kosmetyk oczyszcza i odświeża skórę oraz pozostawia ją cudownie miękką.
MYDŁO jest odpowiednie dla wszystkich rodzajów skóry - w szczególności dla cery MIESZANEJ - która będzie nie tylko odżywiona,ale także właściwie nawilżona!


MYDŁO NATURALNE - jest ręcznie robione tradycyjną metodą z użyciem czystych olejków roślinnych i naturalnych ekstraktów.
Znajdziemy tu między innymi : OLEJEK Z MIGDAŁÓW,bogaty w WITAMINY D i E oraz OLEJEK z KOKOSA - który nawilża i pomaga opóźnić procesy starzenia - dzięki zawartym w nim naturalnym przeciwutleniaczom.Dodatkowo - baza kosmetyków SOLI & EARTH - wzbogacona jest WITAMINAMI,które pielęgnują cerę i dodają jej blasku.

RECENZJA :
Uwielbiam! Tak - uwielbiam je od pierwszego użycia :) Dlaczego?
Ma wspaniały ZAPACH - który pozostaje na skórze jeszcze długo po kąpieli.
Osobiście przypomina mi ZAPACH kosmetyków dla dzieci - zapach mojego dzieciństwa :)
W połączeniu z wodą - doskonale się pieni - co przekłada się na komfortowe oczyszczanie skóry z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.MYDŁO dobrze nawilża i odżywia skórę - pozostawiając ją nie tylko czystą i pachnącą,ale również miękką.Nie podrażnia i nie uczula.
Osobiście - jestem bardzo zadowolona z jego działania :)
Moja ocena,to 6/6.


Kilka dni temu przywędrowała do mnie przesyłka od NIVEA :
https://www.nivea.pl/ - ZAPRASZAM!


Rano,tuż po przebudzeniu - obok łóżka - czekał na mnie słodki IMIENINOWY - upominek od Najdroższego - i jak tu Go nie Kochać :*

Kochani!
Jeszcze raz - WSZYSTKIEGO DOBREGO :)
Do usłyszenia - tuż po ŚWIĘTACH :*




7 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej mlecznej kuracji, ale nie skusiłam się na przetestowanie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje a to mydełko dobrze się pieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. mleczna przesyłka wygląda nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko z chęcią bym przygarnęła no i również witam w gronie przyjaciółek NIVA ;)

    OdpowiedzUsuń