poniedziałek, 24 kwietnia 2017

RECENZJA - EQUILIBRA - BABY - ŁAGODNY SZAMPON ALOESOWY DO CIAŁA I WŁOSÓW + DELIKATNE CHUSTECZKI OCZYSZCZAJĄCE - 0M+!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - ostatnie dni są pochmurne i zimne - pozostawiają wiele do życzenia...
Do prawdziwej,pełnowartościowej WIOSNY - jeszcze daleko...
Z niecierpliwością czekam na piękne - słoneczne i ciepłe dni :)
A Wy? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy EQUILIBRA : http://equilibrasklep.pl/ - ZAPRASZAM!


- EQUILIBRA - BABY - ŁAGODNY SZAMPON ALOESOWY DO CIAŁA I WŁOSÓW!
250 ml / 18,99 zł
- EQUILIBRA - BABY - DELIKATNE CHUSTECZKI OCZYSZCZAJĄCE - 0M+!
72 szt. / 15,99 zł



SZAMPON z serii EQUILIBRA BABY - jest łagodny dla skóry i włosów dziecka.
Zawarty w składzie ALOES - chroni i nawilża skórę - zaś środki powierzchniowo czynne pochodzenia roślinnego - delikatnie oczyszczają - nie powodując wysuszenia.
Po użyciu SZAMPONU skóra jest miękka,a włosy lśniące.
KOSMETYK można stosować już od pierwszych dni życia dziecka.
Produkt ma pH fizjologiczne,a jego formuła została stworzona tak,by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii.



CHUSTECZKI OCZYSZCZAJĄCE stworzone do przemywania skóry dziecka po każdej zmianie pieluszki.Mają fizjologiczne pH.Tkanina z,które zostały wyprodukowane - jest miękka,naturalna i ma strukturę PLASTRA MIODU.CHUSTECZKI nasączone są mleczkiem,które ma konsystencję pozwalającą na skuteczne i delikatne oczyszczanie skóry - bez zbędnego tarcia.Zawarty w mleczku ALOES - nawilża i chroni skórę,a naturalne OLEJKI pochodzenia roślinnego działają odżywczo.
CHUSTECZKI sprawdzają się również w podróży do oczyszczania rąk i twarzy dziecka.
Można je stosować u dzieci od pierwszych dni życia.Formuła produktu ogranicza ryzyko wystąpienia alergii do minimum.


Oba produkty zawierają 99% składników naturalnego pochodzenia!

RECENZJA :
Kochane!
Choć sama nie jestem jeszcze MAMĄ,to mam w RODZINIE - kilkoro małych dzieci.
Każda z Nas wie,że pielęgnacja dzieci - powinna opierać się na sprawdzonych produktach,które mają w swoim składzie - składniki pochodzenia naturalnego - dzięki temu mamy pewność,że taki KOSMETYK - nie narazi MALUSZKA na podrażnienia czy też alergie.
Produkty marki EQUILIBRA - takie właśnie są!
Zawarte w nich składniki : nawilżają,koją oraz chronią.Oba produkty charakteryzują się delikatnym a za razem bardzo przyjemnym zapachem.SZAMPON ma lekką formułę oraz konsystencję - w połączeniu z wodą dobrze się pieni.Doskonale myje - pozostawiając skórę nawilżoną a włosy miękkie i pachnące.CHUSTECZKI zaś mają odpowiednie nawilżenie - nie za suche i nie za mokre.
Z łatwością oczyszczają skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.
Nawilżają - nie podrażniając i nie uczulając.Kosmetyki marki EQUILIBA są doskonałą alternatywą dla osób z wrażliwą skórą - narażoną na wszelkiego rodzaju podrażnienia.
Serdecznie POLECAM! Moja ocena dla obu PRODUKTÓW,to : 6/6.


BIEDRONKA - jak zawsze ma w swojej ofercie "coś" dla mnie :)


Dzięki mojej Kochanej Katarzynie - i z ROSSMANNA przygarnęłam "co nie co" :)


A Wy - co przygarnęłyście w ostatnim czasie?

Pozdrawiam :*



15 komentarzy:

  1. Bielendę będę musiała kiedyś sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy szampon i fajne zakupy-też byłam, żal nie skorzystać z takiej promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię książek Beaty Pawlikowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ten szampon bardzo plątał włosy, uwielbiam za to wersję 20% aloesu

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym ten szampon. Ostatnio nie mogę znaleźć odpowiedniego dla moich włosów :/ Podrażniają mi zazwyczaj skórę głowy i powodują łupież.

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze wypróbować ten szampon ale ten normalny nie dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Equilibrę, zarówno w wersji dla dzieci jak i dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocje w rossmanie często owocują dużymi zakupami ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jeszcze produktów Equilibra, ale ten duet idealnie się sprawdzi w pielęgnacji dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szampon ów mam czeka w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamą już jestem, więc tematyka jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusteczki dla mojego dziecka to ważny kosmetyk. Widzę że z tej marki Equilibra są naprawdę godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem fanką kosmetyków equilibra:)

    OdpowiedzUsuń