poniedziałek, 10 kwietnia 2017

RECENZJA - DR IRENA ERIS - PROVOKE - SHINY LIP GLOSS - NO7 & NO11!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - po WOLNYM - WEEKENDZIE - czas wrócić do PRACY.
Na krótko,bo lada chwila ŚWIĘTA - już nie mogę się doczekać następnego - WOLNEGO dnia.
POGODA póki co - jest sprzyjająca - aż chce się chcieć :)
A co u Was DOBREGO? Jak Wam mija początek nowego TYGODNIA?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy DR IRENA ERIS : http://drirenaeris.com/ - ZAPRASZAM!


- DR IRENA ERIS - PROVOKE - SHINY LIP GLOSS - NO7 & NO11!
2 x ok.50,00 zł


BŁYSZCZYK zapewnia ustom intensywne nawilżenie i nadaje im długotrwały połysk.
Sprawia,że stają się miękkie i gładkie.Pielęgnacyjna formuła - wzbogacona o VOLULIP COMPLEX - regeneruje i ujędrnia usta - nadając im pełniejszy wygląd.


OD LEWEJ : NO7 oraz NO11.



NO7



NO11

RECENZJA :
Drogie Panie - może nie jestem mistrzynią MAKIJAŻU,ale jak widzicie na powyższych zdjęciach - BŁYSZCZYKI od Dr Irena Eris - prezentują się na prawdę gustownie :)
Oba charakteryzują się subtelnymi a za razem eleganckimi opakowaniami,które zdecydowanie przyciągają wzrok a za razem są bardzo praktyczne.Jednak nie o opakowania chodzi a o efekt,jaki KOSMETYK jest w stanie zaoferować :) Produkt z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza - dzięki praktycznemu,smukłemu aplikatorowi.Osobiście - jestem bardzo zadowolona z efektu,jaki daje.Oba BŁYSZCZYKI mają niezwykle delikatne KOLORY,które w wyjątkowy sposób uwydatniają usta - dodając im uroku oraz blasku.Są trwałe i bardzo wydajne.
Serdecznie POLECAM :) Moja ocena,to 6/6.

A jakie jest Wasze zdanie na temat tych BŁYSZCZYKÓW?

Pozdrawiam :)



13 komentarzy:

  1. słyszałam o nich, ale jeszcze ich nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja średnio lubię błyszczyki ale zawszę musze mieć chociaż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładne choć od błyszczyków wolę szminki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasują Ci te kolorki :) Czy te błyszczyki kleją usta ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szczerze powiedziawszy te błyszczyki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te błyszczyki wyglądają elegancko. Pomimo mody na maty, ja ciaglę jestem wierna błyszczykom :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają ale nie przepadam za blyszczykami

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny efekt na ustach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na ustach, z Provoke mam róż i jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń