środa, 5 kwietnia 2017

RECENZJA - DR IRENA ERIS - BODY ART - MILK EUPHORIA - LEKKIE MLECZKO NAWILŻAJĄCO - ODŻYWCZE DO CIAŁA!

Witam :*
WIOSNA na dobre rozgościła się w Starachowicach :)
POGODA jest bardzo sprzyjająca - mam nadzieję,że już taka pozostanie a OCHŁODZENIE,które zapowiadają - odejdą w nie pamięć :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy DR IRENA ERIS : http://drirenaeris.com/ - ZAPRASZAM!


- DR IRENA ERIS - BODY ART - MILK EUPHORIA - LEKKIE MLECZKO NAWILŻAJĄCO - ODŻYWCZE DO CIAŁA!
400 ml / ok.69,00 zł


Lekkie MLECZKO NAWILŻAJĄCO - ODŻYWCZE : MILK EUPHORIA - zapewnia zachwycająco jędrną i elastyczną skórę.Ekstrakt WAKAME zawarty w MLECZKU reguluje aktywność 14 genów odpowiadających za młody wygląd skóry.Spektakularny efekt gładkiej,pełnej powabu skóry wzmocniony został dzięki obecności wyciągu z LILII CLINTONIA,która działa jak naturalne hormony.Bezpośrednio po aplikacji skóra staje się urzekająco delikatna (100%) oraz idealnie nawilżona i optymalnie odżywiona (81%).



RECENZJA :
ODŻYWIENIE oraz NAWILŻENIE - tego właśnie potrzebuje moja skóra,aby wybudzić się ze snu zimowego.To wszystko od niedawna zapewnia mi DR IRENA ERIS - BODY ART :)
Nieziemski ZAPACH nie tylko uprzyjemnia użytkowanie,ale również pozostaje na skórze na dłużej.
Lekka formuła oraz konsystencja sprawiają,że MLECZKO z łatwością się aplikuje,rozprowadza oraz błyskawicznie wchłania.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która z dnia na dzień staje się gruntownie odżywiona i nawilżona.
Jest miękka i jedwabiście gładka.Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula.
Na prawdę dobrze mi się z nim współpracuje a moja wymagająca skóra - wprost go uwielbia :)
Serdecznie POLECAM!Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Lubicie kosmetyki od Dr Irena Eris?
Jaki jest Waszym ulubionym? :)


W miniony PONIEDZIAŁEK - spotkałam się z Małgorzatą :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - która razem z RODZINĄ przyleciała do Polski :)
Wybrałyśmy się na pierwsze w tym roku LODY - oraz na ZAKUPY :)
Było na prawdę miło :)


Od Małgorzaty otrzymałam również UPOMINEK - DZIĘKUJĘ :)


W BIEDRONCE - są obecnie w sprzedaży świetne
KSIĄŻKI z przepisami :)
Tę kupiłam sobie sama :)


A tę - wraz z WAGĄ KUCHENNĄ otrzymałam w ramach PREZENTU - IMIENINOWEGO od Najdroższego :*


Spokojnego WIECZORU :*




12 komentarzy:

  1. A ja tak bardzo nie lubię się balsamować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro tak chwalisz to chętnie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż ten ostatni, a wagę kuchenną też już mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziło to mleczko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty tej marki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ogromnie ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam dziś w Biedronce, ale jakoś nie zwróciłam uwagi na książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny kosmetyk, praktyczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z dr Ireny Eris najbardziej znam do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń