wtorek, 18 kwietnia 2017

RECENZJA - 8 IN 1 - DELIGHTS - PRO DENTAL - PRZEKĄSKI DLA PSÓW!

Witam :*
ŚWIĘTA,ŚWIĘTA i po ŚWIĘTACH...
Jak Wam minął ten ŚWIĄTECZNY czas?
Ja - odrobinę odpoczęłam - spędziłam czas w gronie Najbliższych a dzisiaj niestety,ale musiałam wrócić do pracy - wszystko co DOBRE - szybko się kończy...
Z samego rana przywitała mnie okropna - wręcz ZIMOWA pogoda...
Czy ta WIOSNA wreszcie się pojawi i zostanie na dobre?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które mój PIES WOJTEK - otrzymał w ramach współpracy od firmy 8 IN 1 : http://www.8in1.eu/pl-pl -
ZAPRASZAM!



PRZYSMAKI dostępne są w różnych wielkościach oraz cenach - cała oferta dostępna jest na stronie :
KLIK!!!


8 IN 1 - DELIGHTS - KOŚCI DO ŻUCIA - to wyjątkowa i opatentowana kombinacja mięsa DROBIOWEGO i SKÓRY WOŁOWEJ.KOŚCI - to pielęgnacja zębów i pyszny smak w jednym.


Duża zawartość MIĘSA DROBIOWEGO - zawinięta w warstwy zrolowanej skóry WOŁOWEJ - to gwarancja długiej przyjemności żucia aż do ostatniego kęsa.
W przypadku zwyczajnych kości - PIES bardzo szybko traci nimi zainteresowanie.
Uzasadnione jest,to tym,że brakuje im intensywnego smaku i zapachu - dlatego PSY zostawiają je i ich resztki w kącie.Opatentowana kompozycja PRZEKĄSKI 8 IN 1 - DELIGHT bazuje na dużej zawartości MIĘSA WOŁOWEGO.


Podając PSU - regularnie PRZEKĄSKI - 8 IN 1 - DELIGHTS - osad nazębny i powstawanie kamienia nazębnego ulegają redukcji.
Ponadto kości zawierają jedynie 3,5% tłuszczu,a w ich skład nie wchodzą barwniki ani ulepszacze smaku.8 IN 1 - DELIGHTS - to naturalny i zdrowy smakołyk,który korzystnie wpływa na uzębienie i dziąsła.

RECENZJA :
Hmmm...Nie mnie oceniać te PRZEKĄSKI - nie mniej jednak - reprezentując WOJTKA - śmiem twierdzić,że spotkały się one z Jego zainteresowaniem.
PRZEKĄSKI są różnej WIELKOŚCI,co ułatwia dobranie ich odpowiednio do wagi PSA.
Są bardzo lekkie.WOJTEK z łatwością je rozgryzł - czy,to mniejszą czy też większą - bez zastanowienia - zjadł - oblizując się i prosząc o więcej.
Tego typu PRZYSMAKI - są doskonałą alternatywą,jako METODA NA GŁODA między większymi posiłkami,mogą również służyć - jako NAGRODA - która sądząc po zachowaniu PUPILA - jest nie tylko smaczna,ale również zdrowa.Jeżeli więc lubicie rozpieszczać swoich MILUSIŃSKICH - koniecznie sięgnijcie po PRZEKĄSKI oferowane przez firmę 8 IN 1.
Oboje z WOJTKIEM serdecznie POLECAMY!

Dobranoc :*


12 komentarzy:

  1. Jakbym miała psa to bym go rozpieszczała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zwierzaki też lubią takie przekąski, smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu psiakowi na pewno by posmakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknego masz piesełka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis.:D
    Niestety nie mam pieska.;C
    Zapraszam do mnie http://sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Just wonderful little things to our four-legged friends.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojjj jka ja bym chciała mieć psa ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla mojego staruszka. On ma już swoje ulubione przekąski ;)

    OdpowiedzUsuń