środa, 8 marca 2017

RECENZJA - OILLAN - INTIMA - HELP - TERAPEUTYCZNA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ!

Witam :*
8 marca - Dzień Kobiet - jak go obchodzicie? Ja mam WOLNE - do pracy idę dopiero na NOC.
Tuż po przebudzeniu Najdroższy przywitał mnie ŚNIADANIEM do łóżka...


Nie obyło się również bez KWIATÓW oraz SŁODKOŚCI -
serdecznie DZIĘKUJĘ drodzy Panowie :*


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Blogger II w Częstochowie" od firmy OILLAN :
http://www.oillan.pl/ - ZAPRASZAM!


- OILLAN - INTIMA - HELP - TERAPEUTYCZNA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ!
200 ml / ok.16,00 zł


Specjalistyczna EMULSJA przeznaczona do higieny okolic intymnych przy skłonnościach do infekcji,stanów zapalnych,pieczenia i swędzenia.


DZIAŁANIE :
- skutecznie oczyszcza
- eliminuje uczucie swędzenia,pieczenia  i dyskomfortu
- pomaga przywrócić naturalną równowagę okolic intymnych
- chroni przed infekcjami i stanami zapalnymi
- wspomaga ochronę błon śluzowych przed wysuszeniem
- eliminuje nieprzyjemny zapach
- regeneruje,przywraca komfort skórze


RECENZJA :
Drogie Panie - każda z Nas wie,jak ważna jest higiena intymna - dlatego w każdej damskiej łazience nie powinno zabraknąć EMULSJI DO HIGIENY INTYMNEJ.
Ta - od OILLAN - wpisała się w moje gusta oraz potrzeby - gdyż nie zawiera SLS/SLES i innych "zbędnych" składników.Ma neutralny zapach,lekką formułę oraz konsystencję.
W połączeniu z wodą - dobrze się pieni - co znacznie ułatwia pielęgnację.
Dobrze myje i odświeża.Przy regularnym użytkowaniu zauważyłam znaczną poprawę.Infekcje - ustąpiły i póki co nie nawracają.Jest,to dla mnie niezwykle ważne.
Nie podrażnia i nie uczula.Jest bardzo wydajna.Jestem zadowolona z jej działania.
Moja ocena,to 6/6.

Kochane - a Wy - jaką PIELĘGNACJĘ - stosujecie? :)





12 komentarzy:

  1. Również życzę wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :D Lubie skuteczne żele do higieny intymnej, dziękuję za polecenie :) Markę znam ale nie wiedziałam że ma też takie kosmetyki w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w zapasach emulsję i ciekawa jestem jak sprawdzi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą emulsjchetnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie używam emulsji do higieny intymnej Provag :) Jestem z niej również bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię w tej kwestii eksperymentować, ale tego płynu chętnie bym użyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Kobiet był niestety u mnie zwykłym dniem, takim jak inne. No, chociaż bukiet tulipanów wynagradza dzień spędzony w pracy :)
    jeśli chodzi o pielęgnację, to ja muszę bardzo uważać i właściwie uzywam tylko produktów przeznaczonych dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej emulsji, jestem przywiązana do płynów z ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ons bied middels vir die behandeling van verskeie gesondheidsprobleme, deur die gebruik van 'n dwelm wat verskaf is en sade kan die siekte heeltemal genees.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami

    En ook hieronder in verband met die een stuk anime

    All About One Piece

    OdpowiedzUsuń
  10. Skończę swoje zapasy to skuszę się na tą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda. Warto zadbać o swoje okolice intymne :)

    OdpowiedzUsuń