wtorek, 14 marca 2017

RECENZJA - MAGICZNE INDIE - VATIKA - DERMO VIVA - TEA TREE - PEELING + ŻEL DO MYCIA TWARZY!

Dzień Dobry :*
WIOSNO - przybywaj!


Czy Wy również czekacie na KALENDARZOWĄ - WIOSNĘ równie intensywnie,jak JA?
Już nie mogę się doczekać błękitnego nieba,świeżego powietrza przepełnionego zapachem - kwitnących kwiatów oraz śpiewu ptaków :) Ojjj...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy MAGICZNE INDIE : https://www.magiczne-indie.pl/ - ZAPRASZAM!



- MAGICZNE INDIE - VATIKA - DERMO VIVA - TEA TREE - PEELING!
150 ml / ok.15,00 zł


Delikatny PEELING do skóry trądzikowej,delikatnej i zaczerwienionej.
Skutecznie oczyszcza i nawilża skórę.

PEELING do twarzy DERMO VIVA Oil Face Control Scrub łączy w sobie trzy sprawdzone składniki ziołowe - które w naturalny sposób przywracają równowagę skóry i oczyszczają ją.
PEELING nie zawiera SLS,parabenów i mydła.Doskonale oczyszcza,złuszcza i odświeża skórę.
Pomaga regulować wydzielanie sebum.

- MAGICZNE INDIE - VATIKA - DERMO VIVA - TEA TREE - ŻEL DO MYCIA TWARZY!
150 ml / ok.17,00 zł


ŻEL DO MYCIA TWARZY z ekstraktem z drzewa herbacianego do skóry tłustej.

Normalizujący ŻEL DO MYCIA TWARZY - VATIKA - delikatnie oczyszcza pory - pozostawiając skórę gładką i odświeżoną - bez zaskórników.

Dzięki kombinacji trzech ziół - w naturalny sposób pomaga przywrócić skórze równowagę.

- DRZEWO HERBACIANE : znane ze swych antybakteryjnych właściwości - zapobiega powstawaniu wyprysków.
- WINOGRONO : dzięki zawartości antyoksydantów wspomaga proces odnowy skóry.
- LIMONKA : wchłania nadmiar oleju.


OD LEWEJ :  peeling + żel do mycia twarzy.

RECENZJA :
Drogie Panie - moja tłusta,skłonna do wyprysków cera - potrzebuje na prawdę intensywnej pielęgnacji,aby wyglądać zdrowo i promiennie.Używałam już wielu kosmetyków - były te lepsze i te gorsze - nie mniej jednak wciąż szukam - "złotego środka",który będzie w stanie ją okiełznać.
PEELING oraz ŻEL DO MYCIA od VATIKA - charakteryzują się delikatnym a za razem przyjemnym zapachem ZIELONEJ HERBATY :) PEELING - ma delikatnie wyczuwalne drobinki peelingujące - nie mniej jednak - zadowalająco oczyszcza twarz z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń - pozostawiając skórę gładką i przyjemną w dotyku.ŻEL DO MYCIA - jest świetnym uzupełnieniem - tej pielęgnacji.Dobrze oczyszcza pory i redukuje nadmiernie wydzielane sebum.
Podczas regularnego użytkowania obu produktów - daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która wygląda na zdrowszą i bardziej promienną.Jest oczyszczona i nawilżona.
Produkty nie podrażniają i nie uczulają.Dobrze się z nimi współpracuje.
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

A Wy - znacie produkty od VATIKA?
Jakie są Waszymi ulubionymi?


Razem z serwisem STREETCOM : http://streetcom.pl/ oraz marką ACTIVIA - będę testowała JOGURTY - życzcie mi SMACZNEGO a ja opiszę Wam - co o nich sądzę :)

Pozdrawiam.




7 komentarzy:

  1. Wyglądają fajnie, przyznam, że z tej marki nie miałam jeszcze żadnego produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam produktów z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie próbowałam produktów tej marki, ale niektóre mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach drzewa herbacianego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, choć akurat nie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie kiedyś je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń