środa, 22 marca 2017

RECENZJA - KNEIPP - OLEJEK DO KĄPIELI - TAJEMNICA PIĘKNA! + NOWOŚCI :)

Hello :*
Za oknem - znów pogoda - barowa...
Pada deszcz i jest zimno - w takie dni kubek gorącej herbaty i gruby koc są jak najbardziej na miejscu.Także korzystam z tych dobrodziejstw - póki jeszcze mogę :)
A Wy? Co porabiacie w taką POGODĘ?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


- KNEIPP - OLEJEK DO KĄPIELI - TAJEMNICA PIĘKNA!
20 ml / 5,99 zł


Odkryj odczuwalnie gładką,aksamitnie miękką skórę - dzięki OLEJKOWI DO KĄPIELI - TAJEMNICA PIĘKNA.Kompozycja wartościowych,naturalnych olejków działa intensywnie natłuszczająco i zmniejsza uczucie napiętej skóry.Pozwól się rozpieścić luksusowej kąpieli.


W połączeniu z kojącym działaniem ciepłej wody - kompozycja pielęgnujących olejków roztacza swoje naturalne działanie pielęgnacyjne.


RECENZJA :
Mmm...Jestem oczarowana tym OLEJKIEM DO KĄPIELI :)
Dlaczego? Ma on oryginalny a za razem bardzo przyjemny zapach,który nie tylko koi zmysły,ale również odpręża.Sam OLEJEK w połączeniu z wodą - daje działanie pielęgnujące - doskonale odżywia,natłuszcza i nawilża skórę - dzięki czemu staje się ona miękka i delikatna w dotyku.
Jedynym minusem jest fakt,że tuż po kąpieli należy zwrócić uwagę na wannę - i dokładnie ją umyć,gdyż osad z OLEJKU się na niej osadza.Produkt nie podrażnia nie uczula - osobiście jestem zadowolona z jego działania i na pewno sięgnę po niego w przyszłości :)
Moja ocena,to 6/6.

NOWOŚCI :)


KOSZULKA ze Sklepu Chińskiego oraz lekka KURTKA z SINSAY :)


SUKIENKA oraz BUTY ze Sklepu Chińskiego na CZERWCOWE - WESELE :)


PRZESYŁKA z produktami do przetestowania od dr Irena Eris - DZIĘKUJĘ :)

A u Was - co NOWEGO? :)

15 komentarzy:

  1. Olejek bardzo mnie zaciekawił, a sukienkę podziwiałam już na Insta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta sukienka, bardzo ładne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego olejku, chyba czekają mnie małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wreszcie skusić na któryś olejek z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nowości :) Olejek znam zarówno w wersji do kąpieli jak i do pielęgnacji ciała. Kiedyś kupiłam sobie zestaw 6 olejków do kąpieli Kneipp Bath, polecam serdecznie :) Większość zapachów jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki olejek ummm przydałby mi się razem z wanną do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka rewelacyjna no i fajne nowości :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten olejek i bardzo go lubię♥

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda dzisiaj nawet dopisała :)
    Sukienka kupiona na konkretną okazję?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem nim oczarowana i zakochana w nim. najlepszy jaki miałam, choć różowy kwiat magnolii też jest super. Mam nadzieję, że stworzą większą jego wersję :)

    Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie zapowiada się ten olejek. Ja byłam zadowolona z ich żelu pod prysznic i zastanawiałam się również nad innymi produktami.

    Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń