poniedziałek, 6 marca 2017

RECENZJA - DERMEDIC - HYDRAIN3 - HIALURO - KREM - ŻEL - ULTRANAWILŻAJĄCY!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - pogoda w ostatnim czasie znaczenie daje Nam się we znaki.
Raz jest słonecznie a raz pochmurno,raz ciepło a raz zimno...
Czy Wy również z utęsknieniem wyczekujecie WIOSNY?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od FACE&LOOK :
http://www.faceandlook.pl/ - ZAPRASZAM!


PRODUKT ten testowała moja Kochana MAMA :)

- DERMEDIC - HYDRAIN3 - HIALURO - KREM - ŻEL - ULTRANAWILŻAJĄCY!
50g / 38,00 zł


KREM - ŻEL : zapewnia intensywne,dogłębne i długotrwałe nawilżenie - odczuwalne przez 24H po zastosowaniu.Uzupełnia niedobory wody w skórze i ogranicza jej transepidermalną utratę (TEWL).
Wzmacnia i regeneruje skórę.Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia.


RECENZJA :
Drogie Panie - moja Kochana Mama jest posiadaczką cery suchej i wrażliwej.
Nieliczne KREMY sprostają wymaganiom Jej skóry - nie pozostawiając po sobie skutków ubocznych.KREM - ŻEL od DERMEDIC ma delikatny a za razem bardzo przyjemny zapach.
Charakteryzuje go lekka formuła oraz konsystencja,która sprawia,że produkt z łatwością się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania.Nie pozostawia tłustej warstwy.
Przy długotrwałym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji cery,która staje generalnie nawilżona oraz odżywiona.Jest miękka w dotyku,wygląda zdrowo i promiennie.
Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula.Moja MAMA jest bardzo zadowolona z jego działania.
Jej ocena,to 6/6.

Kochani - a Wy - znacie KOSMETYKI tej marki?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?


W CZERWCU tego roku - razem z Najdroższym - wybieramy się na ŚLUB oraz WESELE do Częstochowy :) Jak ja dawno nie byłam na tego typu uroczystości - czas nadrobić zaległości :)


UPOMINEK z okazji Dnia Kobiet już otrzymałam - Najdroższy wie - co lubię najbardziej :):*

Wspaniałego TYGODNIA Wam życzę :)

7 komentarzy:

  1. NAwet dobre opinie słyszałem o nim

    OdpowiedzUsuń
  2. super kwiaty, bardzo lubię dermedic

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś próbkę tego kremu, mile go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama uwielbia ten krem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma fajną konsystencję ,ciekawa jestem składu.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten krem z Dermedic sprawdził się świetnie!. Wielki plus za jego lekką konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń