poniedziałek, 27 marca 2017

RECENZJA - AVISEA - RECEPTURA DO SKÓRY WRAŻLIWEJ - KREM DO CIAŁA!

Dzień Dobry :*
Co u Was DOBREGO?
W Starachowicach jest piękny - słoneczny - PONIEDZIAŁEK.
Czuję,że WIOSNA rozgości się u Nas na dobre - nareszcie :)
WIOSNA jest moją ulubioną porą roku - uwielbiam kiedy po ZIMIE wszystko budzi się do życia - ze "snu zimowego" budzę się wtedy i JA :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy AVISEA :
http://avisea.pl/ - ZAPRASZAM!


- AVISEA - RECEPTURA DO SKÓRY WRAŻLIWEJ - KREM DO CIAŁA!
300 ml / ok.26,00 zł


KREM DO CIAŁA - do skóry wrażliwej - oparty jest na składnikach łagodzących podrażnienia,które zapewniają komfort skórze suchej i odwodnionej.

Receptura KREMU powstała z myślą o potrzebach skóry wrażliwej ze skłonnościami do przesuszania.


Codzienna pielęgnacja ciała z zastosowaniem KREMU zapewnia :
- eliminację efektów podrażnienia skóry spowodowanych stosowaniem mydła i środków powierzchniowo czynnych
- ochronę skóry przed uszkodzeniami
- odbudowę zniszczonego naskórka
- delikatną stymulację regeneracji
- nawilżenie i wygładzenie

RECENZJA :
Drogie Panie - powyżej prezentowany KREM DO CIAŁA - ma praktycznie neutralny zapach - dla osób o skórze wrażliwej,skłonnej do podrażnień może się,to okazać plusem - jednak osobiście wolę,jeżeli KREM czy też BALSAM do ciała posiada choćby delikatny zapach.
Jego formuła oraz konsystencja jest dosyć gęsta - nie sprawia,to jednak kłopotu przy jego aplikacji,większy problem jest z jego wchłanianiem - niestety jest ono bardzo wolne.
Działanie - przy regularnym użytkowaniu - daje się zauważyć poprawę kondycji skóry.
Jest ona odżywiona,nawilżona i delikatna w dotyku.Produkt nie podrażnia i nie uczula.
Generalnie - sprostał potrzebom mojej skóry - nie mniej jednak brak konkretnego zapachu oraz powolne wchłanianie sprawiają,że raczej nie sięgnę po niego w przyszłości.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy - znacie tę markę oraz jej produkty?

Pozdrawiam :*


20 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu, ale nie skuszę się bo nie lubię się smarować

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że krem wolno się wchłania, zawsze mnie irytuje gdy muszę zbyt długo czekać aż jakiś kosmetyk się wchłonie

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemna konsystencja ale szkoda, że nie wchłania się szybciej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię pachnące kosmetyki, więc nie czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To powolne wchłanianie byłoby dla mnie sporym minusem :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubię powolnego wchłaniania

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki. Ja też lubię, kiedy kosmetyk o konkretnym, subtelnym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  9. mój jeszcze leży w zapasach :) Brak zapaszku to u mnie też mały minus -wolę jednak kosmetyki do ciała jak mają jakiś konkretny aromat, choćby nawet delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że wolno się wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli taki zwykły balsam do ciała :) u mnie zawsze pełno balsamów, bo nie lubię się balsamować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie ta marka to nowość;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt jest mi całkowicie obcy i marka też.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To powolne wchłanianie też by mi chyba przeszkadzalo ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że wolno się wchłania. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W pielęgnacji nocnej wolne wchłanianie mi nie przeszkadza natomiast na dzień owszem tak :) dla mnie osobiście liczy się działanie :) lubię ładnie pachnące kosmetyki więc tutaj pewnie tego mogłoby mi brakować ale ogólnie źle nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, nie lubię jak balsamy wolno się wchłaniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm jakos szalu chyba ten krem nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam również do mnie :http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń