poniedziałek, 20 marca 2017

Dr Irena Eris - Holistic Club - ZAREJESTRUJ się już dziś!

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie na początku tygodnia?
Ja od SOBOTY mam URLOP - przede mną WIOSENNO - ŚWIĄTECZNE porządki.
Cieszy mnie fakt,że odpocznę psychicznie od pracy - to dla mnie bardzo ważne.


Kochane - czy słyszałyście o Holistic Clubhttp://www.club.drirenaeris.com/ ?
Na pewno zastanawiacie się - co,to takiego?

Już tłumaczę :)

Holistic Club - to PROGRAM LOJALNOŚCIOWY marki Dr Irena Eris.


Polega on na zbieraniu PUNKTÓW na platformie i wymienianiu ich na NAGRODY.
PUNKTY za usługi w Kosmetycznych Instytutach i Hotelach SPA - automatycznie wpływają na konto KLUBOWICZA - wystarczy w recepcji podać LOGIN w programie - którym jest adres e-mail.

Natomiast PUNKTY za KOSMETYKI należy ZAREJESTROWAĆ.

We wszystkich OPAKOWANIACH KOSMETYKÓW - tych,które są w KARTONIKACH i do,których nie ma dostępu personel sklepu - jest KUPON...


foto : http://www.club.drirenaeris.com/

Czasem ciasno owinięty wokół OPAKOWANIA!
Trzeba go wyjąć i wpisać na platformę KLUBU - oczywiście wcześniej się zarejestrować :)
KUPONY są 6 - znakowe - te wymagają wpisania jeszcze 6 - cyfr z KODU KRESKOWEGO z OPAKOWANIA oraz 10 - znakowe - NOWSZE - bez dodatkowego wymogu.

Za zebrane PUNKTY - można wybierać NAGRODY z katalogu w STREFIE PREZENTÓW - jest kilkadziesiąt UPOMINKÓW :)

Nie sądzicie,że HOLISTC KLUB jest niezwykle interesujący?
Zachęcam Was do ZAREJESTROWANIA się.

Wystarczy wejść na stronę :  http://www.club.drirenaeris.com/ :)


Nacisnąć : DOŁĄCZ DO KLUBU.


Wypełnić swoje : DANE PODSTAWOWE.


Odczekać kilka minut na e-maila ze swoimi : DANYMI DOSTĘPOWYMI.


Po otrzymaniu e-maila - możemy już korzystać z przywilejów KLUBU :)


Ja się już ZAREJESTROWAŁAM - a Ty? :)

Kochane - wczoraj miałam URODZINY - to już 26 lat :)


Wspaniale spędziłam CZAS z najbliższymi :)
Koncert CYPISA na który zabrał mnie Najdroższy :*
Wspólne wyjście na pyszne BURGERY oraz OBIAD i TORT u RODZICÓW :)


Były telefony,sms-y,wiadomości na FB oraz moc UPOMINKÓW :)
To był na prawdę miły dzień :*


UPOMINEK - urodzinowy od LIRENE - DZIĘKUJĘ :*


Kontynuacja WSPÓŁPRACY z marką EQUILIBRA : http://equilibra.pl/ -
ZAPRASZAM!


Udało mi się dostać do PROJEKTU : DANIO na : https://www.trnd.com/pl/ -
ZAPRASZAM!

Także w najbliższym czasie będę miała co TESTOWAĆ :)
A co u Was NOWEGO?

Pozdrawiam :*





11 komentarzy:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Udanych testów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, samych wspaniałości z okazji urodzin, najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczne jedzonko, super, nie miałam pojęcia o tym programie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jeszcze raz wszystko najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego Kochana! Gratuluję współpracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułeczko, wszystkiego NAJlepszego z okazji Urodzin, spełnienia marzeń i kobiecego szczęścia Ci życzę :*
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! ;* a co do programu Dr Ireny Eris - ja odebrałam za punkty już chyba 4 albo 5 błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń