piątek, 24 marca 2017

DANIO NA WYNOS - jak Ja oraz moja Rodzina - walczymy z MAŁYM GŁODEM :)

Dzień Dobry :*
Ostatni dzień URLOPU - szkoda,że WOLNE dni mijają tak szybko...
Nie mniej jednak - odpoczęłam - byle do następnego WOLNEGO :)
Choroba nie daje za wygraną - dzisiaj wybieram się do lekarza - mam nadzieję,że z dnia na dzień będzie coraz lepiej.A co u Was DOBREGO?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie PROJEKTU :
DANIO NA WYNOS w,którym brałam udział dzięki uprzejmości społeczności
TRND : http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


- DANONE - DANIO - DANIO NA WYNOS! 140g / 2,69 zł


DANIO - w nowym super opakowaniu na wynos - to pyszny gęsty i kremowy SEREK o aksamitnej konsystencji o WANILIOWYM i TRUSKAWKOWYM smaku.
Tym razem w poręcznym opakowaniu,które pozwoli Ci skutecznie pokonać Małego Głoda - gdy jesteś poza domem :)


DANIO,to idealna PRZEKĄSKA,którą można mieć zawsze przy sobie :)


Przerwa między posiłkami - również może zostać wypełniona przez DANIO NA WYNOS.


RECENZJA :
Kochani...Pomimo iż mam już 26 lat - wciąż sięgam po PRZEKĄSKI - dedykowane w głównej mierze dla dzieci.Przecież w każdym z Nas drzemie - odrobina DZIECKA :)
DANIO NA WYNOS - wyróżnia się praktycznym opakowaniem,które można mieć zawsze przy sobie.Oba mają wyjątkowo delikatny smak - jednak mnie - bardziej przekonał TRUSKAWKOWY.
Pojemność jest wystarczająca,aby zaspokoić tzw.MAŁY GŁÓD.
Moim zdaniem DANIO NA WYNOS - jest bardzo praktyczne,smaczne i sycące.
Jest,to fantastyczna przekąska zarówno dla dzieci,jak i dorosłych :)
Skusicie się?Moja ocena,to 6/6.


Kochane - udało mi się dostać do Grona Przyjaciółek Nivea - dzisiaj w ramach tej akcji otrzymałam swoją pierwszą PRZESYŁKĘ - dziękuję :)

Wspaniałego WEEKENDU Wam życzę :*

19 komentarzy:

  1. Jakoś nie lubię tych jogurtów Danio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna przekąska :) Lubię zabierać na uczelnię takie tubkowe wersje jogurtów/serków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o Nivea super :) Za Danio nie przepadam szczególnie, lubię ale rzadko jem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu zjem Danio :P Jadłabym częściej gdyby był bez cukru :P Kto wiem, może zrobią taką wersję ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam niestety nie udało się dostać do tej kampanii, ale na osłodę braliśmy udział w projekcie Smakija :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowa i smakowita akcja. A ja od dzisiaj detox od słodkiego ihihh

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupuję dość często w tego typu opakowaniach różne smakołyki dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danio w takim wydaniu jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś lubiłam bardzo te serki. Kiedy nie były jeszcze tak paskudnie przesłodzone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proponuję przyjrzeć się składowi Danio....

    OdpowiedzUsuń
  11. Również testowałam tą propozycję od Danio. Próbowałam zarówno smaku waniliowego jak i truskawkowego - oba bardzo dobre, aczkolwiek "tradycyjny" waniliowy chyba nieco lepszy. :) Na pewno jeszcze je kupię, bo takie opakowanie jest wprost genialne - łatwo go schować np. do torebki, nie potrzeba łyżeczki aby go zjeść i można go zakręcić i dojeść później. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie jest to świetna opcja dla wiecznie zagonionych! No i w końcu nie trzeba pamiętać o tym by zabrać ze sobą łyżeczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało mi się dostać do testów i uważam, że Danio na wynos to rewelacyjny pomysł :) Największym plusem jest opakowanie, dzięki któremu nie potrzebujemy łyżeczki :) Smak serka bardzo dobry :) Cena również przystępna :)

    OdpowiedzUsuń