poniedziałek, 6 lutego 2017

RECENZJA - SELFIE PROJECT - 3 W 1 - ŻEL MYJĄCY,PEELING,MASECZKA & LEKKI KREM MATUJĄCO - NAWILŻAJĄCY!

Dzień Dobry :*
WEEKEND,WEEKEND i po WEEKENDZIE...
Ja - cały spędziłam w pracy,więc o odpoczynku za bardzo nie było mowy...
PONIEDZIAŁEK - przyniósł ZIMĘ - pomimo iż szczerze wierzyłam,że WIOSNA idzie już do Nas małymi krokami - to znów jest zimno i śnieżnie...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy SELFIE PROJECT :
http://selfieproject.pl/ - ZAPRASZAM!



- SELFIE PROJECT - 3 W 1 - ŻEL MYJĄCY,PEELING,MASECZKA!
150 ml / ok.14,00 zł


3 W 1 - ŻEL MYJĄCY,PEELING,MASECZKA - to wielofunkcyjny preparat do stosowania 2-3 razy w tygodniu,jako intensywny sposób na oczyszczanie i wygładzenie skóry.
Głęboko złuszcza i odblokowuje pory,pozostawiając skórę czystą,świeżą i matową.

- SELFIE PROJECT - LEKKI KREM MATUJĄCO - NAWILŻAJĄCY!
50 ml / ok.16,00 zł


LEKKI KREM MATUJĄCO - NAWILŻAJĄCY - redukuje nadmierne błyszczenie się twarzy i jednocześnie nawilża skórę i zapobiega przesuszaniu,które wywołuje nadprodukcję sebum.
Krem przywraca skórze stan równowagi i działa przeciw niedoskonałościom.
Lekka formuła,0% lepkości.


RECENZJA :
Drogie Panie - już od momentu w,którym dowiedziałam się o możliwości testowania produktów marki SELFIE PROJECT - byłam nimi szczerze zainteresowana.
Obietnice producenta - w teorii - idealnie wpisały się w potrzeby mojej skóry.
Czy w praktyce było równie dobrze? Zaczynając od produktu 3 w 1 - jego zapach jest nieco chemiczny,jak dla mnie niezbyt przyjemny - jednak nadrabia on formułą oraz konsystencją z wyraźnie wyczuwalnymi drobinkami peelingującymi - jest,to dla mnie niezwykle istotne w tego typu produktach.Z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza.Dobrze oczyszcza skórę twarzy z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć - poprawę kondycji skóry.
Jest gładka,delikatna w dotyku - wygląda na zdrowszą i bardziej promienną.
Jeżeli zaś chodzi o KREM - ma o delikatny a za razem przyjemny zapach - już od pierwszego użycia przypadł mi on do gustu.Kosmetyk charakteryzuje się lekką formułą oraz konsystencją.
Z łatwością się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania.Fantastycznie dogaduje się z moją cerą - pozostawiając ją nawilżoną,odżywioną oraz promienną.
Przy regularnym użytkowaniu zauważyłam znaczną poprawę - jeżeli chodzi o częstotliwość pojawiania się niedoskonałości.Oba produkty nie podrażniają i nie uczulają.
Jestem z nich bardzo zadowolona i na pewno wrócę do nich w przyszłości.
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

A Wy - znacie produkty tej MARKI?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam :)




12 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałem okazji niczego testować z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam, ale opcja 3w1 zawsze ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic od nich, ale to nowa marka więc wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio na moim blogu ukazał się pod o kosmetykach tej marki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że się u ciebie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskakująca nazwa marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm widziałem CC ale on w ogole nie ma pigmentacji

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę produkty tej firmy ale muszę sie za nimi rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też pojawiła się recenzja tej marki :)
    Brzmi całkiem kusząco, szkoda że wyczuwalny jest chemiczny zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jakby te kosmetyki spisałyby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń