piątek, 24 lutego 2017

RECENZJA - PROFESSIONAL BY FAMA - THE ITALIAN ART OF COLOR - A+ - MOCNY LAKIER DO WŁOSÓW!

Hello :*
PIĄTEK - w Starachowicach pogoda bardzo wietrzna,ale również od czasu do czasu i deszczowa.
JESIEŃ jak się patrzy...Nie mniej jednak z utęsknieniem wypatruję mojej ukochanej WIOSNY :)
Co u Was DOBREGO - jakie macie plany na rozpoczynający się WEEKEND? :)
Przed rozpoczęciem pisania postu - chcę Wam serdecznie PODZIĘKOWAĆ - za co?


Liczba moich obserwatorów jest równa 700 - Wam wszystkim,jak również każdemu z osobna
- serdecznie DZIĘKUJĘ :*:*:*


Kochani - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam
na "Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy PROFESSIONAL BY FAMA :
http://www.professionalbyfama.com/pl/ - ZAPRASZAM!


- PROFESSIONAL BY FAMA - THE ITALIAN ART OF COLOR - A+ - MOCNY LAKIER DO WŁOSÓW! 100 ml / ok.18,00 zł


Linia do stylizacji ACADEMY + ma za zadanie stymulować pracę fryzjera z narzędziami,aby wspierać ich kreatywność.Czystość,prostota i funkcjonalność - to mocne strony A +.
Linia produktów została stworzona z myślą o wykończeniu fryzur błyszczących lub matowych.


MOCNY LAKIER DO WŁOSÓW - idealny dla każdej fryzury.
Doskonale nadaje się do stylizacji włosów na gorąco.
Rzeźbi i wygładza fryzurę - nadając jej świetlnego,pełnego blasku wyglądu.



RECENZJA :
Drogie Panie! Już od samego początku - będę zachwalała wyżej zaprezentowany LAKIER.
Dlaczego? LAKIERU do włosów używam codziennie - aby delikatnie utrwalić swoją fryzurę,w głównej mierze chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi.
Miałam okazję przetestować już wiele LAKIERÓW - mniej i bardziej znanych firm.
Bywało różnie...Nie mniej jednak kiedy na mojej drodze stanęła marka PROFESSIONAL BY FAMA - byłam bardzo ciekawa jej siły przebicia.Przyznam szczerze,że się nie zawiodłam a już pierwsze użycie produktu spotkało się z moją aprobatą.LAKIER ma przyjemny zapach i świetnie utrwala fryzurę - nie sklejając nadmiernie włosów.Sprawia,że fryzura - przez cały dzień wygląda - jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego :) Osobiście jestem bardzo zadowolona z jakości oraz trwałości produktu :) Moja ocena,to 6/6.

A Wy - znacie markę PROFESSIONAL BY FAMA?
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

Tymczasem odrobina PRYWATY :*

W ubiegłą SOBOTĘ - razem z Najdroższym podpisaliśmy UMOWĘ - jednocześnie rezerwując salę na Nasze WESELE - później była KAMERZYSTA i FOTOGRAF oraz ZESPÓŁ :)
Także najważniejsze aspekty mamy już załatwione :)
W NIEDZIELĘ zaś odbyły się Nasze "oficjalne" ZARĘCZYNY - było WSPANIALE :*



WTOREK spędziłam z Mamą - wybrałyśmy się do KINA :)


Film jest FANTASTYCZNY - serdecznie POLECAMY :)


Nabyłam również KILKA - drobiazgów do DOMU :)

Generalnie jest DOBRZE - mam nadzieję,że u Was również :*

Spokojnego WEEKENDU Wam życzę :*:*:*



10 komentarzy:

  1. Cieszę się że wszystko się układa :) Gratuluje okrągłej liczny obserwatorów i życzę jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zaręczyn i ślubu,fajny okres przed Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję okrągłej liczby obserwatorów :) Ja bardzo rzadko używam lakierów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna Was para, ja swoich włosów w ogóle nie stylizuję . gratuluję zaręczyn

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Kochana, szczęścia życzę. A lakierów nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że udało Wam się już załatwić tak ważne sprawy związane ze ślubem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie prezentuje się ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie film bomba, teraz mam zamiar sięgnąć po książke ;)

    OdpowiedzUsuń