piątek, 20 stycznia 2017

SAVE the DATE - FACE&LOOK!

Witam :*
PIĄTEK - WEEKENDU początek :)
Jakie macie plany? Ja - niestety - cały WEEKEND spędzę w pracy...
Mam więc nadzieję,że minie on szybko i bezproblemowo :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was -
obiecaną RELACJĘ z SOBOTNIEGO : "SAVE the DATE - FACE&LOOK" w Warszawie - w,którym miałam okazję uczestniczyć :)

Serdecznie ZAPRASZAM!


W minioną SOBOTĘ - o godz.13:00 w Hotelu Mercure Grand :
KLIK !!! odbyło się spotkanie FACE&LOOK - pod patronatem marki MONTIBELLO :
http://montibello.pl/.


W oczekiwaniu na wszystkich uczestników SPOTKANIA - był czas na rozmowy...
Kawę,herbatę oraz poczęstunek :)




Tuż po przybyciu wszystkich gości z ramienia redakcji - głos zabrał redaktor naczelny F&L - Conrado Moreno.


Tuż po nim - swoje przysłowiowe "5 minut" miał założyciel i twórca projektu F&L -
Jacek Kaczanowski,który omówił założenia F&L Club,eventu Beauty Mania oraz współpracy z blogerami.



W międzyczasie - nie obyło się bez ZDJĘĆ na "ściance" :)



Nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności :)

Kolejnym punktem programu była prezentacja Cezarego Szymczaka - dyrektora działu kosmetycznego w firmie POLWELL : http://www.polwell.pl/, który przedstawił Nam markę MONTIBELLO.



Paulina Pietrasik - Regionalny Trener marki MONTIBELLO - wykonała na modelce zabieg przeciwzmarszczkowy SKIN EXPERT.


W międzyczasie - chętne osoby - w tym oczywiście JA - miały okazję wziąć udział w badaniu swoich włosów oraz skóry głowy...Badanie przeprowadzał Oskar Stankiewicz - Instruktor marki MONTIBELLO.



Sądząc po minie - WYNIK badania musiał być na prawdę zadowalający :)

Maria Malarska - Lokalny Koordynator ds.Zdrowia Reprodukcyjnego i AIDS - LORA,
Koordynator Ogólnopolskiego Projektu Profilaktyki Chorób Kobiecych opowiedziała o akcji
PINK LIPS : KLIK !!! - akcja ta od czterech lat odbywa się regularnie w Polsce.
Jej głównym celem jest popularyzowanie wiedzy na temat raka szyjki macicy i namawianie do profilaktyki.Symbolem akcji stały się RÓŻOWE USTA - jako nieodzowny atrybut KOBIECOŚCI.


Gościem spotkania była również Katarzyna Furmanek - Kobieta SUKCESU - założycielka polskiej marki FLOSLEK - mówiła Ona o marce oraz Team Testach - jakie wraz z FACE&LOOK mięli okazję realizować.


Serdecznie DZIĘKUJĘ : FACE&LOOK oraz
Marcie Wrzosekhttp://www.sauria80world.pl/ za ZAPROSZENIE :)
Spotkanie uważam za bardzo udane :) To była na prawdę udana SOBOTA :)


OD LEWEJ : Anna,Justyna,JA oraz Monika :)


Takie UPOMINKI przywiozłam ze sobą z Warszawy - DZIĘKUJĘ :)

P.S Większość - powyżej zaprezentowanych ZDJĘĆ zostało wykonane i jest własnością FOTOGRAFA uczestniczącego w spotkaniu F&L!

A Wam - życzę udanego WEEKENDU :*



16 komentarzy:

  1. Było super, nie mogę uwierzyć, że to już tydzień minął!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie na pewno było udane. Warto poznać nowe osoby i posłuchać ciekawych informacji od twórców czy firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było się znowu spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana to ja życzę by cały weekend w pracy szybciutko minął ! A relacja ze spotkania świetna ;)) Musiało być super ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego fajnego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytałam Twoją relację ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Spotkanie widzę było bardzo udane, szkoda, że nie dałam rady tam dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne i konkretne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń