środa, 18 stycznia 2017

RECENZJA - NEESS - BAZA & 7503 - BEŻOWA REWOLUCJA,7518 - ALEJA GWIAZD & TOP!

Dzień Dobry :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie? :)
Jak Wam minął WEEKEND i jak Wam mija TYDZIEŃ?
U mnie? DOBRZE - wreszcie zaczyna być tak,jak już dawno powinno być...
Mam nadzieję,że upływający czas sprawi,że to - co jest obecnie - na dobre zagości się w moim życiu i już na zawsze przy mnie zostanie.Bardzo bym tego chciała :)

Tak,jak wspomniałam w poprzednim poście...
W miniony PIĄTEK - byłam na MARATONIE HORRORÓW w HELIOSIE.
Pierwszy film : AUTOPSJA JANE DOE,jak najbardziej mnie zaciekawił...
Pozostałe w większości przespałam :p Nie mniej jednak SOBOTĘ spędziłam aktywnie i w bardzo miłej atmosferze na spotkaniu zorganizowanym przez Face&Look :
http://www.faceandlook.pl/ - szczegóły - już niebawem na moim blogu :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy NEESS : https://neess.pl/ - ZAPRASZAM!


Marka NEESS - została stworzona z myślą o Kobietach oraz ich potrzebach.
Charakteryzuje się najwyższą jakością produktów oraz szeroką gamą kolorystyczną.
Produkty wytwarzane są w Europie,gdzie podawane zostają restrykcyjnym testom jakości.
Firma NEESS pozwala na stworzenie perfekcyjnej stylizacji paznokci!

KOLORY dostępne : KLIK !!!

- NEESS - TOP! 8 ml / ok.30,00 zł


- NEESS - BAZA! 8 ml / ok.15,00 zł

Zapewnia doskonałą przyczepność i przedłuża trwałość lakieru aż do 3 tygodni!
Ma elastyczną strukturę i łatwo dopasowuje się do płytki paznokcia.


- NEESS - 7503 - BEŻOWA REWOLUCJA! 8 ml / ok.27,00 zł
- NEESS - 7518 - ALEJA GWIAZD! 8 ml / ok.27,00 zł


Charakteryzuje je wyjątkowo długotrwała formuła - efekt utrzymuje się aż do 3 tygodni - bez zarysowań i odpryśnięć! Wysoka pigmentacja oraz intensywny kolor pozwalają na wykonanie profesjonalnej stylizacji paznokci w szybki i łatwy sposób. Dodatkowo - cechą charakterystyczną lakierów NEESS jest innowacyjna formuła,dzięki której struktura utwardzonego lakieru jest bardzo elastyczna i łatwo dopasowuje się do powierzchni paznokcia.Produkt nie traci połysku,nie pozostawia smug,nie blaknie.



RECENZJA :
Drogie Panie...Marka NEESS jest dla mnie NOWOŚCIĄ.
Nie mniej jednak po jej produkty sięgam coraz częściej - gdyż już od pierwszego użycia spotkały się one z uznaniem moim oraz mojej Kochanej Mamy :) Powyższa stylizacja jest wykonana na paznokciach mojej Mamy a kolory,które wybrała są bardzo delikatne,gdyż jest Ona fanką subtelności.Całość stylizacji jest wykonana od podstaw - przy użyciu produktów marki : BAZA,7503,7518 oraz TOP.PIERWSZĄ warstwą jest BEŻOWA REWOLUCJA,która daje bardzo lekki - praktycznie nie widoczny kolor - dla uzyskania intensywnego efektu - proponuję nałożenie co najmniej dwóch warstw.DRUGĄ warstwą zaś ALEJA GWIAZD,która nadała całości uroku oraz blasku.Dzięki tej błyszczącej poświacie - całość prezentuje się na prawdę stylowo :)
Trwałość jest na prawdę zadowalająca a obietnice producenta sprawdzają się w 100%.
Obie - jesteśmy bardzo zadowolone z aplikacji,trwałości oraz efektu - jaki dają testowane lakiery marki NEESS.Nasza ocena,to 5/6.

Już niebawem kolejna RECENZJA przedstawiająca produkty marki NEESS.

A Wy - używałyście produktów tej MARKI?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam :*







11 komentarzy:

  1. Znam ich hybryrdy i mimo, że ich primer, baza i top są bardzo fajne to na kolorowych hybrydach się zawiodłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie baza, choć po VV chyba lepszej nie znajdę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam tej firmy szczoteczkę do makijażu i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja baza też jest bardzo gęsta?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo fajny :) Fajnie, że jesteście obie z mamą zadowolone ;D

    OdpowiedzUsuń