wtorek, 24 stycznia 2017

RECENZJA - NEESS - 7548 - EGZOTYCZNA PITAJA!

Witam :*
WOLNE - jak miło jest nie musieć nastawiać budzika na 5:00 rano :)
Dzisiaj leniuchuję na całego :) Jest,to dzień tylko i wyłącznie dla MNIE :)
A Wy? Pracujecie czy odpoczywacie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy NEESS : https://neess.pl/ - ZAPRASZAM!

Marka NEESS - została stworzona z myślą o Kobietach oraz ich potrzebach.
Charakteryzuje się najwyższą jakością produktów oraz szeroką gamą kolorystyczną.
Produkty wytwarzane są w Europie,gdzie podawane zostają restrykcyjnym testom jakości.
Firma NEESS pozwala na stworzenie perfekcyjnej stylizacji paznokci!

KOLORY dostępne : KLIK !!!

- NEESS - 7548 - EGZOTYCZNA PITAJA! 8 ml / ok.27,00 zł


Charakteryzuje je wyjątkowo długotrwała formuła - efekt utrzymuje się aż do 3 tygodni - bez zarysowań i odpryśnięć! Wysoka pigmentacja oraz intensywny kolor pozwalają na wykonanie profesjonalnej stylizacji paznokci w szybki i łatwy sposób. Dodatkowo - cechą charakterystyczną lakierów NEESS jest innowacyjna formuła,dzięki której struktura utwardzonego lakieru jest bardzo elastyczna i łatwo dopasowuje się do powierzchni paznokcia.Produkt nie traci połysku,nie pozostawia smug,nie blaknie.



RECENZJA : BAZY oraz TOP'u od NEESS znajduje się : KLIK !!!


7548 - EGZOTYCZNA PITAJA - znajduje się na PALCU SERDECZNYM!

RECENZJA :
Drogie Panie...Tak,jak wspomniałam w poprzednim poście - LAKIERY HYBRYDOWE marki NEESS - spotkały się z moim uznaniem :) Tak,jak obiecuje producent - ich trwałość jest zaskakująco dobra - bez względu na czynności,jakie każda z Nas wykonuje każdego dnia :) Nie kruszą się i nie odpryskują.Podczas aplikacji odrobinę się "rozlewają" - przez co trzeba uważać z ilością,która znajduje się na pędzelku.W przypadku koloru,który otrzymałam do przetestowania - zalecam nałożenie co najmniej DWÓCH WARSTW,dzięki czemu płytka paznokcia jest 100% pokryta a kolor wygląda bardziej efektywnie.Nie mniej jednak w większości jestem na TAK!
Moja ocena,to 5/6.

A co Wy sądzicie o tym KOLORZE? :)

17 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuksjowy lakier bardzo mi się podoba, za brokatami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokacik super ♥ Ładne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten brokatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny manicure, nie miałam jeszcze produktów NEESS

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się w końcu zabrać za te hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam do czynienia z marką Ness, zresztą rzadko maluję paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki. Ładnie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten egzotyczny kolorek i mnie nie zachwyca jego krycie ani poziomowanie się ;/ Za to ich primer, baza, top i cleaner są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń