wtorek, 31 stycznia 2017

RECENZJA - MC CM MEDICAL COSMETICS - NC FACE LINE BY NAILS COMPANY - EXCLUSIVE ANTI - AGNG MASK & EXCLUSIVE HYALURONIC Q10 COMPLEX MASK!

Witam :*
Co u Was DOBREGO?
U mnie - pomimo WOLNYCH dni w PRACY - nieustający BRAK CZASU.
Jeżdżę między moim obecnym DOMEM a DOMEM rodzinnym - chcę aby zarówno mój Ukochany,jak również Rodzice - byli SZCZĘŚLIWI a w tym wszystkim również JA :)
Jest DOBRZE - i mam nadzieję,że będzie jeszcze lepiej - tego bym sobie baaardzo życzyła :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy MC CM MEDICAL COSMETICS :
http://www.esklep.mezozabiegi.pl/index.php - ZAPRASZAM!



- NC FACE LINE BY NAILS COMPANY - EXCLUSIVE ANTI - AGNG MASK!
15,00 zł


MASKA NA TWARZ W PŁACHCIE - bogato nasączona serum zawierającym  MATRIXYL oraz ARGIRELINĘ - dwa niezwykle skuteczne składniki o działaniu liftingującym i przeciwzmarszczkowym.Posiada unikalny system zaczepu za uszami,który wymaga efekt absorpcji składników aktywnych i liftingu.

Zawarte w serum składniki aktywne - to kompleks najnowszych osiągnięć z dziedziny kosmetologii i biotechnologii.Przebadane,skuteczne i innowacyjne składniki są gwarancją spektakularnych efektów zabiegowych.


SKŁADNIKI AKTYWNE :

- MATRIXYL : PALMITOYL PANTAPEPTIDE-3 : biotechnologicznie otrzymana molekuła składająca się z pięciu aminokwasów oraz kwasu palmitynowego.Działa stymulująco  na fibroblasty.
Pobudza syntezę kolagenu,elastyny i glikozoaminoglikanów.Łatwo penetruje w głąb skóry, przywraca elastyczność uszkodzonym włóknom kolagenu.
Skóra odzyskuje napięcie,jędrność i elastyczność.
- ARGIRELINA : unikalny HEXAPEPTYD o działaniu BOTOX - LIKE.Nietoksyczna,bezpieczna substancja rozluźniająca mięśnie twarzy,niwelująca zmarszczki mimiczne i przywracająca twarzy młodzieńczy wygląd.
- KWAS TRANEKSAMOWY : w medycynie stosowany do tamowania krwawień.
W kosmetyce znajduje zastosowanie dzięki swoim właściwościom wybielającym i przeciwzapalnym.
Ma zdolność hamowania tyrozynazy i redukcji przebarwień.

- EXCLUSIVE ANTI - AGNG MASK & EXCLUSIVE HYALURONIC Q10 COMPLEX MASK!
15,00 zł


MASKA NA TWARZ W PŁACHCIE - bogato nasączona aktywnym serum o działaniu odmładzającym,regenerującym i nawilżającym.Zawarte w MASCE składniki,to odpowiednio skomponowany kompleks skutecznych składników nawilżających i odmładzających.


SKŁADNIKI AKTYWNE :

- KWAS HIALURONOWY : jest naturalnym polimerem z rodziny glikozaminoglikanów,występujących w zwierzęcych i ludzkich tkankach łącznych.
Dzięki zdolnościom wiązania dużych ilości wody ma działanie przeciwzmarszczkowe,silnie nawilżające i odmładzające skórę.
- KOENZYM Q10 : występuje naturalnie we wszystkich komórkach ludzkiego organizmu.
Znany jest przede wszystkim ze swoich właściwości antyoksydacyjnych,stymulujących produkcję kolagenu i regenerację.
- WITAMINA C : wykazuje silne działanie antyoksydacyjne oraz stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu,elastyny i glikozoamioglikanów.Oprócz właściwości antyoksydacyjnych i rewitalizujących działa również uszczelniająco i wzmacniająco na ściany naczyń krwionośnych.
Wykazuje również działanie rozświetlające,redukuje drobne zmarszczki,a także skutecznie przywraca skórze blask,poprawiając jej elastyczność.
- WITAMINA E : jest naturalnym antyoksydantem chroniącym lipidy naskórka.
Działa korzystnie na poziom nawilżenia skóry.Sprzyja regeneracji i odnowie uszkodzeń,ponadto znana jest ze swoich właściwości odmładzających.

RECENZJA :
Drogie Panie - od zawsze byłam bardzo sceptycznie nastawiona do MASEK W PŁACHCIE.
Zdecydowanie bardziej było mi po drodze do tradycyjnych MASECZEK.
Nie mniej jednak - gdy natrafiła się okazja - postanowiłam spróbować.
Nie sama - a ze swoim PARTNEREM :) PŁACHTA jest na tyle duża,że z łatwością pokrywa całą twarz.Ma praktyczne "zaczepy" na uszy - dzięki czemu - po jej nałożeniu nie trzeba leżeć - można wykonywać codzienne czynności.W obu MASKACH daje się zauważyć oraz wyczuć maksymalny poziom nasączenia - co przekłada się na zadowalające przyleganie do twarzy.Obie mają również delikatny - praktycznie nie wyczuwalny zapach. Po 20 - 30 minutach,które producent zalecił na zastosowanie - PŁACHTĘ należy usunąć a pozostałości serum - wmasować w twarz.
Efekty? W obu przypadkach...Na pewno znaczna poprawa nawilżenia i odżywienia skóry.
Tuż po użyciu twarz wyglądała znacznie promienniej niż przed użyciem MASKI.
Innych oznak - nie zauważyliśmy.Nie podrażniają i nie uczulają.
Nasza ocena dla obu MASEK,to 5/6.

Znacie MASKI tej marki?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam :*



14 komentarzy:

  1. dawno takiej maski nie miałam, a lubię takie od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie u siebie na blogu też pisałam o maskach w plachcie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że ma naczepy na uczy :) TO przydante przy takich maseczkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te maski, uwielbiam materiałowe maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący post. Gratulujemy i życzymy powodzenia w blogowaniu :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym :), w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio PrMofumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam te maski, są świetne, ja niestety nie mam wolnego, a czasu jeszcze mniej :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już troszkę czytałam i napaliłam się na nie ! :)Musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię maski w płachcie, ale o tych jeszcze nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Naczepy na uszy są super pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam takich maseczek w płacie

    OdpowiedzUsuń