wtorek, 3 stycznia 2017

RECENZJA - LIRENE - ODŻYWIENIE - OLEJKOWE SERUM DO RĄK,SKÓREK I PAZNOKCI!

Dzień Dobry :*
Mamy nowy 2017 rok!
Jak spędziłyście SYLWESTRA?
Mój ostatni dzień 2016 roku - nie był rewelacyjny,ale pierwszy dzień 2017 roku wszystko nadrobił.
Mówią,że jaki PIERWSZY dzień - taki i CAŁY ROK :) Oby,to stwierdzenie się sprawdziło :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - ODŻYWIENIE - OLEJKOWE SERUM DO RĄK,SKÓREK I PAZNOKCI!
75 ml / ok.11,00 zł


Błyskawicznie się wchłania - pozostawiając delikatną,nietłustą warstwę ochronną - wyczuwalną nawet po kilku myciach dłoni.Intensywnie odżywcza formuła zawiera 3,5 % kompleksu OLEJKÓW
(ARGANOWEGO i BABASSU),dzięki czemu efektywnie eliminuje suchość,szorstkość i spierzchnięcie - sprawiając,że dłonie pozostają miękkie i delikatne przez dłuższy czas.
MASŁO SHEA regeneruje oraz łagodzi podrażnienia.SERUM - regularnie stosowane zmiękcza skórki oraz doskonale pielęgnuje paznokcie,odżywiając je i sprawiając,że stają się zauważalnie mocniejsze.


RECENZJA :
W okresie jesienno - zimowym moje dłonie potrzebują na prawdę intensywnej pielęgnacji,która sprawi,że będą one odżywione oraz nawilżone...Niestety przez cały ten okres są suche,spierzchnięte i mają tendencję do pęknięć - nic przyjemnego...OLEJKOWE SERUM od LIRENE - charakteryzuje się delikatnym a za razem przyjemnym zapachem,który pozostaje na dłoniach jeszcze przez dłuższy czas po jego aplikacji.Z łatwością się rozprowadza i w miarę szybko wchłania.
Tak,jak opisuje producent - pozostawia na dłoniach lekką warstwę ochronną - nie jest ona jednak na tyle tłusta,żeby pozostawiać plamy na tkaninach.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry dłoni.Jest ona bardziej odżywiona oraz nawilżona - jednak nie jest,to efekt na tyle długotrwały abym była nim zachwycona.Nie mniej jednak kłopot z,którym się borykam znacznie się zmniejszył a dłonie wyglądają znacznie lepiej  niż przed rozpoczęciem stosowania kremu.Nie podrażnia i nie uczula - całkiem dobrze się z nim współpracuje.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy? Znacie ten KOSMETYK?

Pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Poszukam tego serum.w Rossmanie.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremiku do rąk akurat tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że poprawia kondycje skóry. Ja jednak nie lubię kremów do rąk które pozostawiają tłustą warstwę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie stosowałam kosmetyków Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego kremu
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat nie miałam jeszcze tego olejkowego kremu. Dobrze ze poprawił kondycje skóry

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Lirene jakoś rzadko się pojawia, muszę chyba to zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki mi nie znane niestety, ale z Lirene już miałam nie jeden krem i zawsze byłam zadowolona. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremu nie znam , trochę drogi jak na pojemność 75 ml ale skoro jest fajny to warto wydać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię używać tego typu kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremów z Lirene do dłoni nie używałam jeszcze. Chetnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń