poniedziałek, 9 stycznia 2017

RECENZJA - LE PETIT MARSEILIAIS - NAWILŻANIE : PIELĘGNUJĄCY KREM DO KĄPIELI & ODŻYWIANIE : BALSAM DO CIAŁA!

Dobry Wieczór :*
PONIEDZIAŁEK - pierwszy dzień tygodnia a ja...
Nie mam siły - na PRACĘ.Chyba dopadło mnie przesilenie ZAWODOWE.
Z niecierpliwością wyczekuję PIĄTKU i trzech dni WOLNEGO.
W PIĄTEK - wybieram się do HELIOSA na MARATON HORRORÓW :p
Po czym w SOBOTĘ rano - jadę do Warszawy na "SAVE THE DATE" z Face&Look - po MARATONIE będzie,to nie lada wyczyn,ale nie potrafię sobie odmówić ani jednego ani drugiego :p

A co u Was Drogie Panie? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w
Paczce Ambasadorki - LE PETIT MARSEILIAIS :
https://ambasadorkalpm.pl/ - ZAPRASZAM!



- LE PETIT MARSEILIAIS - NAWILŻANIE : PIELĘGNUJĄCY KREM DO KĄPIELI !
250 ml / ok.12,00 zł


LE PETIT MARSEILIAIS zaprasza Cię na zmysłowy rytuał MORSKIEJ pielęgnacji.
Odkryj dobroczynne działanie składników zamkniętych w PIELĘGNACYJNYM KREMIE DO MYCIA.

ALGI Z MORZA ŚRÓDZIEMNEGO : prawdziwy skarb z głębi Morza Śródziemnego,od zawsze wykorzystywany w zabiegach pielęgnacyjnych.
BIAŁA GLINKA : zawarta w KREMIE DO MYCIA pochodzi z Francji.Jest,to podstawowy składnik wielu kosmetyków pielęgnacyjnych.


- LE PETIT MARSEILIAIS - ODŻYWIANIE : BALSAM DO CIAŁA!
200 ml / ok.16,00 zł


LE PETIT MARSEILIAIS zaprasza Cię na zmysłowy rytuał MORSKIEJ pielęgnacji.
Odkryj dobroczynne działanie składników zamkniętych w ODŻYWCZYM BALSAMIE DO CIAŁA.


ALGI Z MORZA ŚRÓDZIEMNEGO : prawdziwy skarb z głębi Morza Śródziemnego,od zawsze wykorzystywany w zabiegach pielęgnacyjnych.
OLIGOELEMENTY : dobroczynna kombinacja składników aktywnych z dna morza,
soli mineralnych i magnezu.


RECENZJA :
ZAPACH - oba produkty charakteryzują się niesamowicie przyjemnym ZAPACHEM,który na dłuższy czas po użyciu produktów - utrzymuje się na skórze :)
Zaczynając jednak od KREMU DO MYCIA - ma on kremową formułę oraz konsystencję - w połączeniu z wodą daje dosyć gęstą,myjącą pianę.Dobrze oczyszcza skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń - pozostawiając ją odżywioną,nawilżoną oraz pachnącą.
Efekt końcowy zapewnia BALSAM DO CIAŁA,który z łatwością aplikuje się na skórze i bardzo dobrze wchłania.Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy - co jest dla mnie bardzo dużym plusem.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która staje się dogłębnie nawilżona oraz miękka i przyjemna w dotyku.
Produkty nie podrażniają i nie uczulają.Dają możliwość odprężenia po ciężkim dniu.
Osobiście jestem zadowolona z pielęgnacji,którą mi zapewniają i serdecznie je Wam POLECAM!
Moja ocena,dla obu PRODUKTÓW,to : 5/6.

A Wy - poznałyście już tę NOWĄ serię od Le Petit Marseiliais?

POZDRAWIAM :)

19 komentarzy:

  1. śliczne mają opakowania! :) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki mają bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie używam jednego z produktów lpm, ale nie z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nadal nie zapoznałam się za bardzo z Le Petit Marseiliais.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, kosmetyki wyglądają zachęcająco, no i piękny zapach jest plusem :) Noc horrorów to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak miałam w ten poniedziałek . Opakowanie tych kosmetyków jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieskiej serii jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą serię i jestem nią zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze jej nie miałam w mych rękach, a lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mają fajne energetyczne kolorki opakowań!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo polubiłam się z tą serią LPM.

    OdpowiedzUsuń